AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

Maar begrijp je mijn gedachten?
5kg op 120kg t.o.v. 5kg op 87kg. 4% verhoging vs. bijna 7% verhoging.
Kan de logica van wendler niet altijd volgen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar begrijp je mijn gedachten?
5kg op 120kg t.o.v. 5kg op 87kg. 4% verhoging vs. bijna 7% verhoging.
Kan de logica van wendler niet altijd volgen. ;)

Ja die begrijp ik zeker. Dat verschil in procentuele verhogingen komt ook doordat mijn dl en sq vrij veel verschillen, bij de meesten zullen die een stuk hoger liggen waardoor die procentuele verschillen al een stuk minder zijn.

Je zegt dat ik op deze manier sneller vastloop met sq en mp. Raad je dan aan om die met minder te verhogen dan de aangegeven 5kg en 2.5kg en dl en bp met meer?

Je verhoudingen zijn niet zo afwijkend, meest opvallende is dat je squat en bench zo dicht bij elkaar liggen. Als het doel is je mp en squat meer bij te trekken dan kun je zo een tijdje doorgaan. Zolang je maar lekker progressief kunt blijven laden is het goed.

Je verhoudingen zijn niet zo afwijkend, meest opvallende is dat je squat en bench zo dicht bij elkaar liggen. Als het doel is je mp en squat meer bij te trekken dan kun je zo een tijdje doorgaan. Zolang je maar lekker progressief kunt blijven laden is het goed.

Toen ik begon met wendler squatte ik evenveel als bench.. Ben pas serieus begonnen met squatten in april (dl en mp ook trouwens). Daarvoor wel eens in de smith machine gesquat (lame, I know). BP deed ik al wat langer

Ik zou gewoon bij de 2,5 en 5kg blijven. In die Q&A vroeg ook iemand wat ie met zijn 1RM moest doen, aangezien ie het achteraf veel te licht had berekend. Wendler zei toen iets als 'Gewoon bij de voorgeschreven percentages blijven, het gaat toch goed zo.' Als in; het wordt vanzelf wel zwaarder haha.

C5W1

MP
wu 2x5x 20
wu 3x 30
5x 35
5x 40
5x+: 9x 45

Dips
5x12x

Training ging kut. Last van (waarschijnlijk) mijn lat, heb het gevoel dat er een scheurtje in zit. Bij strekken van mijn armen doet het veel pijn, dus locken met mp was kut. Ook niet begonnen met rotator cuff oefeningen vóór mijn reguliere warming-up. Schouder voelde niet helemaal lekker aan dus tussen werkset 1 en 2 wat rotator cuff oefeningen gedaan, geen idee of dat komt doordat ik niet met rotator cuff oefeningen was begonnen. Focus was er totaal niet omdat ik teveel bezig was met een kutte warming-up en een pijnlijke lat. Laatste reps met dippen gingen ook erg moeizaam, maar wel mijn voorgenomen reps gehaald dus dat is wel een meevaller.

Gewicht zit trouwens weer op zelfde niveau als 2 weken geleden, dus de verloren kilo's van het weekend vorige week zitten er weer aan. Even aankijken hoe het gaat qua pijn, bovenrug train ik iig nog een week niet :(

Ik zou gewoon bij de 2,5 en 5kg blijven. In die Q&A vroeg ook iemand wat ie met zijn 1RM moest doen, aangezien ie het achteraf veel te licht had berekend. Wendler zei toen iets als 'Gewoon bij de voorgeschreven percentages blijven, het gaat toch goed zo.' Als in; het wordt vanzelf wel zwaarder haha.

True, wordt vanzelf zwaarder en blijf liever verhogen dan dat ik stagneer

Op mijn MP verhoog ik soms ook maar met 1,5kg ofzo. Soms doe ik een cycle ook gewoon opnieuw als de rep outs mij
niet bevallen qua resultaat. Je moet het gewoon even aanvoelen allemaal waar en hoeveel je kan verhogen imo

Tijd voor wat ibu's en rust :D

moet je foamroller lenen vinnie :P werkt altijd goed bij mij.

Kut van je lat vinnie.. hopelijk knapt het snel op! Goed de tijd geven om te herstellen!

Op mijn MP verhoog ik soms ook maar met 1,5kg ofzo. Soms doe ik een cycle ook gewoon opnieuw als de rep outs mij
niet bevallen qua resultaat. Je moet het gewoon even aanvoelen allemaal waar en hoeveel je kan verhogen imo

Tijd voor wat ibu's en rust :D

Thnx voor je input ;) SQ en DL zal geen probleem worden met mijn lat denk ik, weet alleen niet of bankdrukken gaat. Maar dat zie ik vanzelf

moet je foamroller lenen vinnie :P werkt altijd goed bij mij.

Voor (wss) een scheurtje in mn lat? :p

Kut van je lat vinnie.. hopelijk knapt het snel op! Goed de tijd geven om te herstellen!

idd hillie

hoi vince, ik zit op dbb

Thnx voor je input ;) SQ en DL zal geen probleem worden met mijn lat denk ik, weet alleen niet of bankdrukken gaat. Maar dat zie ik vanzelf

Voor (wss) een scheurtje in mn lat? :p

idd hillie

scheurtje zal wel overdreven zijn, je doet pullups als een bipsje, kan geen scheurtje zijn.

Niet te lang wachten met naar fysio gegaan. Ik heb vaker getracht pijntjes zelf op te lossen, wat na weken geen resultaat had, 1 behandeling bij fysio/chiropractor/manueel therapeut heeft het een paar keer opgelost.

Moet je wel een goeie hebben

Niet eerst naar de huisarts gaan ! zonde van je tijd

Niet te lang wachten met naar fysio gegaan. Ik heb vaker getracht pijntjes zelf op te lossen, wat na weken geen resultaat had, 1 behandeling bij fysio/chiropractor/manueel therapeut heeft het een paar keer opgelost.

Neem sws eerst een week rust qua bovenrug trainen, als het dan niet weg is zal ik eens een fysio in de buurt zoeken

---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

C5W1

Squat
wu 5x 20 / 5x 30 / 3x 40
5x 60
5x 70
5x+: 8x 80
Lat was wel aan het zeuren tijdens vasthouden vd barbell maar pijn was te doen. Had op 10 reps gehoopt maar ben wel tevreden

Hyperextensions
3x10x 10
Wilde eigenlijk sets van 8 reps doen maar was het vergeten tijdens 1e set, dan maar 3x10

Leg Press
5x10x 105.7

Calf Press
5x20x 66
Weer wekelijks verhogen, ben 1 plaat lager begonnen dan voor de deload, hopelijk kan ik minimaal 2x verhogen

Vandaag wrist wraps (van gorilla wear) en dipping belt binnen gekregen :D Gaat hem deze week wss nog niet worden, hopelijk volgende week geen last meer en kan ik alles weer doen.

bij ons in brabant doen ze moeilijk dat je een verwijskaart moet hebben van de dokter, alleen als je al is vaker bij de fysio onder behandeling voor hetzelfde hebt gelopen mag je zonder verwijskaart.

ik kom zo vaak dat ik het prive nummer van de fysio heb :roflol:

bij ons in brabant doen ze moeilijk dat je een verwijskaart moet hebben van de dokter, alleen als je al is vaker bij de fysio onder behandeling voor hetzelfde hebt gelopen mag je zonder verwijskaart.

Brabant de gekstuh!!

da's lelijk

wat?
En welkom back?

Nu kun jij natuurlijk niet meer verkondigen in de chat dat jij niet DBB'd

welke chat

Terug
Naar boven