- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar begrijp je mijn gedachten?
5kg op 120kg t.o.v. 5kg op 87kg. 4% verhoging vs. bijna 7% verhoging.
Kan de logica van wendler niet altijd volgen.![]()
Je verhoudingen zijn niet zo afwijkend, meest opvallende is dat je squat en bench zo dicht bij elkaar liggen. Als het doel is je mp en squat meer bij te trekken dan kun je zo een tijdje doorgaan. Zolang je maar lekker progressief kunt blijven laden is het goed.

Ik zou gewoon bij de 2,5 en 5kg blijven. In die Q&A vroeg ook iemand wat ie met zijn 1RM moest doen, aangezien ie het achteraf veel te licht had berekend. Wendler zei toen iets als 'Gewoon bij de voorgeschreven percentages blijven, het gaat toch goed zo.' Als in; het wordt vanzelf wel zwaarder haha.
Op mijn MP verhoog ik soms ook maar met 1,5kg ofzo. Soms doe ik een cycle ook gewoon opnieuw als de rep outs mij
niet bevallen qua resultaat. Je moet het gewoon even aanvoelen allemaal waar en hoeveel je kan verhogen imo
Tijd voor wat ibu's en rust![]()
SQ en DL zal geen probleem worden met mijn lat denk ik, weet alleen niet of bankdrukken gaat. Maar dat zie ik vanzelfmoet je foamroller lenen vinniewerkt altijd goed bij mij.

Kut van je lat vinnie.. hopelijk knapt het snel op! Goed de tijd geven om te herstellen!
Thnx voor je inputSQ en DL zal geen probleem worden met mijn lat denk ik, weet alleen niet of bankdrukken gaat. Maar dat zie ik vanzelf
Voor (wss) een scheurtje in mn lat?
idd hillie
scheurtje zal wel overdreven zijn, je doet pullups als een bipsje, kan geen scheurtje zijn.
Had het ook niet na een training, maar snachts ineens
Niet te lang wachten met naar fysio gegaan. Ik heb vaker getracht pijntjes zelf op te lossen, wat na weken geen resultaat had, 1 behandeling bij fysio/chiropractor/manueel therapeut heeft het een paar keer opgelost.
Moet je wel een goeie hebben
Niet eerst naar de huisarts gaan ! zonde van je tijd
Gaat hem deze week wss nog niet worden, hopelijk volgende week geen last meer en kan ik alles weer doen.Niet te lang wachten met naar fysio gegaan. Ik heb vaker getracht pijntjes zelf op te lossen, wat na weken geen resultaat had, 1 behandeling bij fysio/chiropractor/manueel therapeut heeft het een paar keer opgelost.
Moet je wel een goeie hebben
Niet eerst naar de huisarts gaan ! zonde van je tijd

Toen ik begon met wendler squatte ik evenveel als bench.. Ben pas serieus begonnen met squatten in april (dl en mp ook trouwens). Daarvoor wel eens in de smith machine gesquat (lame, I know). BP deed ik al wat langer
bij ons in brabant doen ze moeilijk dat je een verwijskaart moet hebben van de dokter, alleen als je al is vaker bij de fysio onder behandeling voor hetzelfde hebt gelopen mag je zonder verwijskaart.
ik kom zo vaak dat ik het prive nummer van de fysio heb![]()
bij ons in brabant doen ze moeilijk dat je een verwijskaart moet hebben van de dokter, alleen als je al is vaker bij de fysio onder behandeling voor hetzelfde hebt gelopen mag je zonder verwijskaart.
ik kom zo vaak dat ik het prive nummer van de fysio heb![]()
Nu kun jij natuurlijk niet meer verkondigen in de chat dat jij niet DBB'd