MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

van de aardbodem verdwenen vinsje.

bij ons in brabant doen ze moeilijk dat je een verwijskaart moet hebben van de dokter, alleen als je al is vaker bij de fysio onder behandeling voor hetzelfde hebt gelopen mag je zonder verwijskaart.

ik kom zo vaak dat ik het prive nummer van de fysio heb :roflol:
niet alleen in brabant met die verwijskaarten hoor....

maar beterschap met je pijntjes vinnie

• Topic Starter Topic Starter
C5W1

Bench Press
wu rotator cuffs, 5x 20 & 5x 30
5x 55
5x 62.5
5x+: 5x 72.5
Lat deed pijn in het onderste gedeelte van de rom en tijdens het goed liggen. Net als maandag totaal geen focus, zat er alles behalve lekker in. Laatste rep ging ook maar nipt en ook een rep m'n borst niet aangeraakt met de stang.

Incline DB Press
5x 20
8x 26
5x 30
Dit ging iets beter qua pijn maar het schoot eigenlijk niet op.

Kort gezegd: wat een ongelofelijke kut training. Deadlift skip ik ook deze week en ik kijk vanaf maandag wel hoe het gaat, want wil hier zsm van af. Desnoods een week niet trainen en daarna opnieuw beginnen met deze (of vorige) cycle.

Kom vechten dan.

Nog steeds last van m'n lat, maar wel een stuk minder gelukkig. FF kijken of ik tegen het weekend nog wat kan trainen, dan doe ik gewoon een deload over 2 dagen verspreiden en dan hopelijk volgende week opnieuw beginnen aan de 5e cycle

irl?

wat is er dan precies met je lat aan de hand?

Je moet de lat ook niet te hoog leggen Vince

buk maar eens even, dan zal ik mijn lat laten zien.

huh wat

no homo

C4W5 (?)

Wilde eigenlijk een soort van deload training doen, maar is iets anders geworden :p

Military Press
wu rotator cuffs & 2x6x 20 & 5x 30
3x5x 40 Uitdagend maar had nog genoeg kracht over. Lat voelde ik met locken wel enigszins dus heb 9/10e rom oid aangehouden.

Squat
wu
5x 20
5x 30
5x 40

3x 60
3x 70
3x 80
2x 85
2x 87.5 pr
2x 90 pr
Nicee :D Zat denk ik nog wel meer in maar wilde niet all-out gaan.

Dips
25x lol :p

Hnnnnnggg lekkere tren. Lat is helaas nog niet helemaal voorbij dus ik vraag me af of deadliften er in zit deze week, maar ik ga het zaterdag ff checken. Bankdrukkert lukt nu denk ik wel pijnloos

Lekkere PR vincent :thumbs:

Heb je al weighted dips gedaan? Kan me dit niet herinneren, maar zou makkelijk moeten zijn met 25x BW.

deload willen doen en PR neerzetten :D

Nice!!

Terug
Naar boven