XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere PR vincent :thumbs:

Heb je al weighted dips gedaan? Kan me dit niet herinneren, maar zou makkelijk moeten zijn met 25x BW.

Thnx brah. Deed 2 weken geleden 5x12 met dippen, heb sinds vorige week ook een dipping belt. Als m'n lat weer goed aanvoelt ga ik weighted dips doen. Deed driekwart jaar geleden wel weighted dips maar toen had ik een veel kleinere rom. Wat ik me herinner deed ik 8x +20

deload willen doen en PR neerzetten :D

Nice!!

Ja squatten ging echt lekker. Was trouwens wel mijn knee sleeves vergeten maar totaal geen last van knien. Had wel mn pp2 aan

Netjes man die squat ! en dips zijn niet verkeerd ;)

Lekkere PR vincent :thumbs:

Heb je al weighted dips gedaan? Kan me dit niet herinneren, maar zou makkelijk moeten zijn met 25x BW.

Vince en ik hebben veel gemeen, maar onze namen matchen niet:(

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Deload & Pr, huh

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ?

Chestdips voor die ekte massa?

Prima squat mane, deze is nu ook sterker dan de mijne.. Feels bad :( (That moment wanneer je realiseert dat ik sinds maart al geen decent gains meer heb gemaakt, snik :'()

Gaat lekker goos

Vince en ik hebben veel gemeen, maar onze namen matchen niet:(

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Deload & Pr, huh

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ?

eg ja. Had vorige week al deload gedaan maar vanwege lat wilde ik dat deze week ook doen, maar squatten ging pijnloos dus dacht ik doe eens gek

Chestdips voor die ekte massa?

Prima squat mane, deze is nu ook sterker dan de mijne.. Feels bad :( (That moment wanneer je realiseert dat ik sinds maart al geen decent gains meer heb gemaakt, snik :'()

Gaat lekker goos

Ik dl mp & squat (los) sinds maart, dus maak eigelijk alleen maar gains :p

C5W1
korte training want weinig tijd. Helemaal geen last gehad van m'n lat dus denk volgende week weer normaal bovenrug trainen.

Military Press
wu rotator cuffs + 2x5x20 & 3x 30
5x 35
5x 40
5x+: 10x 45 laatste rep epic grind. Barbell was ook helemaal scheef en was aan het shaken, maar wel gelukt :D

Dips
4x12x
8x

C5W1
squat rack was bezet, 3 mensen die allemaal nog 2 sets moesten. Vandaar maar begonnen met wat curls for the gurls

EZ-Bar Curls
2x8x 15

HG Curls
8x 12
6x 14
6x 16
5x 18

EZ-Bar Curls
6x 30
4x 30

Squat dacht dat ie vrij was, maar kwam nog kereltje aanlopen die nog bezig was. Beetje om en om gedaan met warming up, was beetje afgeleid en ook weinig focus. Vandaar ook 4x 40 ipv 3x
wu 5x 20 5x 30 4x 40
5x 60
5x 70
5x+: 7x 80
Vorige week ging het veel lekkerder. Zoals ik zei ontbrak focus grotendeels, en liep beetje te kloten met goeie stand van voeten. Vind lagere reprange wel stuk fijner met sq, maar komende 2 weken toch weinig reps op de planning

Hyperextensions
8x
3x8x +10

Calf Press
5x20x 66 Was volgens mij 2 weken achter elkaar kuiten vergeten te trainen. Nu weer progressief laden

Lat voelt goed aan, dus maar rustig wat lat pulldowns geprobeerd. Ging goed en volledig pijnloos. Niet zwaar gegaan maar veel reps gedaan
Lat Pulldown
Wide grip, pronated
20x 18
20x 25
2x15x 32
Medium grip, suppinated
2x15x 39

misschien ook maar eens eerst gaan curlen en daarna squatten, worden die armen van me misschien eindelijk eens groot

misschien ook maar eens eerst gaan curlen en daarna squatten, worden die armen van me misschien eindelijk eens groot

was liever gewoon begonnen met sq, niet echt bevorderlijk voor de concentratie. Kan me trouwens niet herinneren wanneer ik voor t laatst het gecurld, volgens mij maand geleden ofzo

C5W1

Bench Press
wu rotator cuffs; 5x 20; 5x 30; 3x 40
5x 55
5x 62.5
5x+: 10x 72.5 Nice :)

Incline DB Press
3x8x 26 Mooi. Volgende week 3x8x 28 proberen

CGBP paused
3x10x 42.5 Laatste rep ging redelijk moeizaam

Dips
2x8x Laatste rep echt maar net kunnen locken. Was helemaal leeg

Training ging goed, kracht was ook lekker. En lat weer volledig pijnloos. Ben benieuwd hoe het met deadliften gaat

10 x 72,5 kg nice !

jeej, weer pijnloze vinnie!

en lekkere bench zeg

Veel succes met stampen morgen man :D

Prima Bench vince

C5W1

hyperextensions (wu)
5x

Deadlift
wu 5x 40; 5x 60; 3x 70
5x 82.5
5x 95
5x+: 9x 107.5 Had me eigenlijk 10 reps voorgenomen, maar heb 2 weken niet gedeadlift wegens m'n lat. Nergens last van vandaag, en de schade is te overzien :D

Squat
5x 20
5x 40
3x5x 60

Calf Press
wu 10x 134 :p
5x20x 68.3
"warmup" gewicht voor de lol, stonden een paar ventjes voor mij die het tevergeefs 1 keer probeerden te reppen. Vandaar ook het grote verschil met de werksets

Veel succes met stampen morgen man :D

bedankt! Komt goed :D

thnx broeder vin

Lekkere training hoor, niet te veel last van hoop ik vandaag haha :P

C5W2
Afgelopen zaterdag naar ground zero geweest (goei feestje :D). Sliep uiteindelijk pas om 14.00 op zondagmiddag tot 20.30 en had zo goed als niks meer gegeten vanaf zaterdag 22u. Twijfelde of ik vandaag zou gaan trainen maar toch maar gegaan. Moet ik vaker doen :p Vorige week woensdag begonnen met creatine laden (zondag wel vergeten te pakken maar boeie) en had volgens mij iets meer dan 3 scoops jack3d (micro), wat uiteraard ook wel enigszins helpt voor kracht

Military Press
wu rotator cuffs & 2x5x 20; 3x 30
3x 37.5
3x 42.5
3x+: 8x 47.5 (F @ 9e rep, halverwege) nicee :)

Dips ; Eerste keer met mijn eigen dipping belt. Laatste keer weighted dips is denk ik al driekwart jaar geleden en niet echt een goede ROM
5x10x +5 easy. Denk iedere week 2.5kg verhogen en kijken hoelang ik het volhoud, denk vanaf +10 reps verminderen naar 5x8

Kroc Row
Lat voelt ook al tijdje goed aan, dus vanaf deze week rustig aan beginnen. Durfde pullups nog niet aan; daar begin ik denk ik volgende week weer mee.
wu 10x 16
40x 18 :) Leek wel een ekte bobbiedildoer met pomp in bicaps enzo

BOR
3x10x 40

Military Press had voor mijn gevoel nog kracht over in triceps dus nog maar wat presses gedaan
2x10x 30

Terug
Naar boven