XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

lekker feestje en feesttrain

Stamp gains

good show bro

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie wel

C5W2

Squat
wu 5x 20; 5x 30; 3x 40
3x 65
3x 75
3x+: 4x 85
Twijfelde of ik niet beter morgen zou gaan squatten aangezien ik m'n hamstring enigszins voelde zeuren, maar toch maar vandaag gegaan zodat ik wss vrijdag weer fit ben voor DL. Had (niet merkbaar) last van mn hamstring maar kracht was wel bagger.

45° Leg Press
5x10x 115.7

Hyperextensions
5x
3x8x +12.5

Calf Press
4x20x 70.6
20x 70.6 meteen er achteraan 5x 86 & 5x 100
20x 73

"Trainingsmaat" had 2.5 maand niet getraind vanwege wat kwaaltjes etc. Was er vandaag weer dus met hem ff de laatste 2 oefeningen gedaan. Is er donderdag ook weer dus dat is wel chill

Gvd Vinnert, goeie gains man.
Bench gaat ook hard :thumbs:

een minder dagje mag ook wel eens ;)

2.5 maand niet trainen vanwege blessure, u wot m8.

ik zou met een gebroken been nog wel gaan.

tsja, soms weet je niet goed wat het handigst is, tot je het probeert.
fijn dat je trainingsmaat weer mee kan doen, samen trainen is wel zo leuk.

Wuut, niet al te veel katabole dagen heh. Anders zoek ik je op en steek ik een naaldje test in je terwijl je slaapt #nohomo.

Heb ik onlangs nog een bench press filmpje gemist toevallig?

een minder dagje mag ook wel eens ;)

True that. Had dat eigenlijk maandag verwacht maarja

2.5 maand niet trainen vanwege blessure, u wot m8.

ik zou met een gebroken been nog wel gaan.

Je weet niet echt wat die kwaaltjes zijn ;) Komt er op neer dat hij ongelooflijk veel pech heeft. En ook wel iets minder gemotiveerd, dat dan weel wel

tsja, soms weet je niet goed wat het handigst is, tot je het probeert.
fijn dat je trainingsmaat weer mee kan doen, samen trainen is wel zo leuk.

Precies. En ja inderdaad, er gaat nu ook af en toe wel iemand mee maar die doet vooral zijn eigen ding met fancy machines en buikspieroefeningen haha. Mij niet gezien

waarom heb ik hier nog geen abo? :o :o :o
in!

Welkom :)!

Wuut, niet al te veel katabole dagen heh. Anders zoek ik je op en steek ik een naaldje test in je terwijl je slaapt #nohomo.

omdat hier niks valt te zien???

:(

Heb ik onlangs nog een bench press filmpje gemist toevallig?

Haha nee niet gemist. Mss laat ik die maat donderdag wel bp filmpje maken

je log is wel populair boi

filmpje van bens?

Nie :(

misschien vanavond

---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 19:59 ----------

C5W2
Die maat moest werken dus geen bensj filmpje. Mss volgende week :p

Bench Press
wu rotator cuffs & 5x 20; 5x 30; 3x 40
3x 60
3x 67.5
3x+: 8x 75 Ging voor de 9, maar wilde niet tot falen gaan en grindde de 8e rep al een beetje. Alsnog prima :)

Incline DB Press
3x 20
2x8x 28
7x 28 gvd. 7e rep was een epic grind, leek wel zo'n luchtverkeersleider met van die lampjes. Liefst volgende week weer verhogen maar dan minder reps. Zit te denken om iets van 4x5x 30 te proberen. Iemand een goed idee/tip/opmerking?

CGBP paused
3x10x 45 Zoals stickysteez zou zeggen, alles ging snoeihard :p Enkel de laatste 2 reps in 2e en 3e set gingen wat moeizaam vanwege verzuring.

OHP ga deze maar zo noemen aangezien je bij MP voeten dicht naast elkaar moet hebben?
3x5x 30 omdat het kan. Schouders en triceps voelde wel epic vermoeid aan maar wilde toch nog wat doen

Erg lekkere treen :D Track de laatste paar dagen geen kcals meer maar probeer gewoon goed te eten (niet te overdreven uiteraard). Tot nu gaat het goed. Kracht zit erg lekker en ik oog droger, ondanks dat ik volgens mij wat aankom. Prima dus

Terug
Naar boven