Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

Lekkere deads ;), maar wats deze squat 62,5kg ? :(

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere deads ;), maar wats deze squat 62,5kg ? :(

Zwaarste dat ik met sq ben gegaan is 2x90. Als ik ver weg blijf van falen kan ik prima 2x per week squatten en progressief blijven overladen, oftewel wekelijks verhogen. Proberen tot de 3x5 of 5x5 70kg blijven te verhogen oid

Zwaarste dat ik met sq ben gegaan is 2x90. Als ik ver weg blijf van falen kan ik prima 2x per week squatten en progressief blijven overladen, oftewel wekelijks verhogen. Proberen tot de 3x5 of 5x5 70kg blijven te verhogen oid

Gelijk heb je :) Afentoe maxen is wel lekker!

Ah oke ;) en als je 70 bereikt hebt ga je naar welk gewicht ? Lijkt me zelf ook wel wat iets veder van max af trainen

Denk weer terug naar 65 en weer wekelijks +2.5kg en wanneer ik dan geen 3 werksets van 5 meer kan doen weer iets van 10 verlagen

Geen bench filmpje? :sad:
Post dan maar eens een pic van je kuiten. :p

C5W3 huh nu alweer laatste week 5e cycle. Gaat snel :eek:

OHP
wu rotator cuffs & 2x5x 20; 3x 30
5x 40 heel erg easy
3x 45
1x+: 3x 52.5 Dit weekend veel gegeten, was 2.5kg aangekomen in het weekend :p Hoopte dat ik het ook in kracht zou merken, wat ook het geval was. Leunde alleen iets teveel naar achteren bij de laatste rep waardoor ik mijn evenwicht verloor en naar achteren moest stappen. Was meteen daarna weer goed gaan staan maar concentratie helemaal weg en faal @ 4e rep. Die was denk ik wel gelukt als ik me niet hoefde te herpakken. Jammer dus :(

HG Chins weer rustig aan beginnen
4x5x

Dips
5x10x +7.5 ging best easy. Alleen de laatste 2 reps in de laatste set gingen wat moeilijker maar kan dit nog wel verhogen volgende week

Kroc Row
35x 22 Prima :p

OHP
3x5x 30 omdat het kan

Lekkere training. Kracht gaat nog steeds lekker en gewicht gaat ook eindelijk weer eens omhoog (sinds ik geen kcals meer track maak ik de gains van m'n leven :p). Baal wel van de repout bij OHP..

FF een datumpje prikken

dat was een heel goed weekeinde dan ;)

dat was een heel goed weekeinde dan ;)

Haha ja zeker. Was zaterdag naar een festival geweest. Veel bier gedronken, maar meestal ben ik dan wel wat lichter ivm minder vocht maar dit keer niet :p Zowel tijdens als na het feest nog goed gegeten, gisteren ook genoeg gegeten (voornamelijk carbs). Was er wel verbaasd over :P

Komt misschien ook door creatine waar ik 2 weken geleden weer mee ben begonnen

---------- Post added 9 September 2014 at 01:24 ---------- Previous post was 8 September 2014 at 22:56 ----------

Bedacht me trouwens net dat toen ik begon met wendler, ik 3x42.5 ohp deed. 10kg erbij dus :)

Damn die krocs :)

goed bezig dikke

In iedergeval pr op bw ? :trollface: nice

C5W3

Squat
wu 5x 20; 5x 30; 3x 40
5x 70
3x 80
1x+: 4x 87.5
Was vergeten te kijken met welk gewicht ik moest beginnen, vandaar de grote stap tussen WU gewicht en eerste werkset. De 70kg voelde daardoor vrij zwaar aan, maar de 80kg was daarentegen weer prima te doen. Zeker tevreden met de repout. 1 rep was volgens mij par, de rest wat dieper.

Wilde eigenlijk leg press doen maar die was bezet. Hyperextensions ook en geen zin om te wachten, dus maar weer terug gegaan naar sq rack.

Squat
5x8x 60 Ging veel beter dan ik dacht, zeker ook aangezien 1.5 week geleden 3x5x 60 op DL dag relatief zwaar aanvoelde. Misschien doe ik dit volgende week nog wel een keer en dan +2.5kg.

Hyperextensions
3x8x +15
Dat backpump :( Loop daarna altijd alsof ik een of andere hernia heb. Normaal of een techniek fout?

Calf Press
5x20x 73 Nice. Ging relatief easy. Misschien kan ik volgende week nog wel een keer verhogen
17x 134 Niet tot falen gegaan, al denk ik niet dat er nog een rep meer in zat.

Lekkere training :D Heb ook (eindelijk!) een goede stance gevonden bij sq waarvan ik denk dat ik die nu wel elke keer meteen goed kan doen. Liep tot nu toe eigenlijk meestal nog wel te kloten met het vinden van een goede stand van m'n voeten.

Nu wel beetje misselijk maar da's nie erg

thnx mede-dikke :)

In iedergeval pr op bw ? :trollface: nice

:roflol: nee ik woog in december meer maar was wel hoger vp en minder sterk

goeie tren vins!
ik heb idd ook altijd enorme backpump met hyperextensions.

Nice work! SQ beats LP any day of the week

goeie

Legg press vervangen voor squat, goede keus.

Terug
Naar boven