Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaarste dat ik met sq ben gegaan is 2x90. Als ik ver weg blijf van falen kan ik prima 2x per week squatten en progressief blijven overladen, oftewel wekelijks verhogen. Proberen tot de 3x5 of 5x5 70kg blijven te verhogen oid
Afentoe maxen is wel lekker!Geen bench filmpje?
Post dan maar eens een pic van je kuiten.![]()
En nee, geen bench filmpje. Die maat zal nu wel weer vaker gaan dus dat filmpje zal ik soon wel laten makenOmdat het kanEn nee, geen bench filmpje. Die maat zal nu wel weer vaker gaan dus dat filmpje zal ik soon wel laten maken

Hoopte dat ik het ook in kracht zou merken, wat ook het geval was. Leunde alleen iets teveel naar achteren bij de laatste rep waardoor ik mijn evenwicht verloor en naar achteren moest stappen. Was meteen daarna weer goed gaan staan maar concentratie helemaal weg en faal @ 4e rep. Die was denk ik wel gelukt als ik me niet hoefde te herpakken. Jammer dus 

). Baal wel van de repout bij OHP..
Zowel tijdens als na het feest nog goed gegeten, gisteren ook genoeg gegeten (voornamelijk carbs). Was er wel verbaasd over 

Loop daarna altijd alsof ik een of andere hernia heb. Normaal of een techniek fout?
Heb ook (eindelijk!) een goede stance gevonden bij sq waarvan ik denk dat ik die nu wel elke keer meteen goed kan doen. Liep tot nu toe eigenlijk meestal nog wel te kloten met het vinden van een goede stand van m'n voeten.
nee ik woog in december meer maar was wel hoger vp en minder sterk