Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry maar ik vind het niet logisch dat je alsmaar meer moet doen (tot een bepaald punt welliswaar).
Als je je jaren onder de barbell hebt betaald, dan lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat je nog steeds zo'n
verkeerde techniek gebruikt, dat je nog tich aantal kilo's meer kan tillen door het meer te oefenen. Misschien
met een ander oog op je lift, dat je weer wat kan tweaken en verbeteren, ok, maar eens je je techniek hebt...
wie zegt er da dat je ALSMAAR meer moet doen? niemand
wel wordt er gezegd dat meer doen dan bijv Wendler voordelen kan hebben
je onderschat als je het mij vraagt ook hoe moeilijk het is om technisch correct te liften op hoge percentages van je 1rm, ken vrij weinig DBBers die ik dat heb zien doen.
Ik vind dat je eigenlijk helemaal niet veel tijd hebt om sterk te worden. Je wilt dat toch zo snel mogelijk zijn? Ik ben nu echt niet aan het liften met de gedachte van "nou, over een jaar of 10 is het misschien wat". Kan me echt niet voorstellen dat mensen zo trainen. Je wilt toch gewoon zo snel mogelijk 250+ deadliften bv, en niet pas over een aantal jaar.
Op een bepaald moment richt je je doelen naar je leven, en niet zo zeer je leven naar je doelen 

Precies 2 trainingen
Nog niet lang om er echt iets over te zeggen, maar ik vind de manier van trainen wel fijn, je hebt niet precies elke training hetzelfde aantal setjes en ik vind het erg fijn dat ik weet hoeveel kg ik moet doen en je ziet in het schema ook al wat je doelen zijn voor over 12 weken (rekent 12 weken door).
Had dat volgens mij gezien in topic van je. Die dingen spreken mij namelijk ook wel aan
Als je 22 bent welOp een bepaald moment richt je je doelen naar je leven, en niet zo zeer je leven naar je doelen
Ik heb maar 1 uur om te sporten per dag en de rest is voor mijn gezin & werk. Dus ja, ik ben blij dat ik met dat uurtje trainen
per dag over x aantal jaar aan een +250 DL geraak En Wendler helpt me daarbij. Op een uurtje klaar en gestage vooruitgang.
En sowieso komt er een tijd dat de progressie gewoon trager gaat. Dat is nu eenmaal zo
Gefeliciteerd met je grafiek uit volgens mij practical programming. En nu? Wendler en een schema zoals Tymboo dat voor zichzelf op zet voldoen beiden aan jouw grafiek, er staat namelijk niets in over volume of wat dan ook.
Gefeliciteerd met je grafiek uit volgens mij practical programming. En nu? Wendler en een schema zoals Tymboo dat voor zichzelf op zet voldoen beiden aan jouw grafiek, er staat namelijk niets in over volume of wat dan ook.