AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter

ja hihihi

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

Max effort training #1: Overhead Press & Deadlift

OHP
5x 20
4x 35
2x 42.5
50
55 PR
57.5 PR PR Beetje grind, wel gelukt
F@60 net toen ik me wilde gaan focussen kwam een maat aanlopen dus focus helemaal weg. Daarna weer geprobeerd te focussen maar hij bleef er naast staan en dat ging ten koste van mn concentratie. Na de faal liep ie weg dus ik dacht ik probeer het nog een keer
F@ 60 Natuurlijk kwam ie weer aanlopen toen ik net wilde gaan pressen. Faal weer halverwege. Liftoff wel beide keren hard. Probeer de 60 over 2 weken gewoon weer denk ik.

Deadlift
5x 50
3x 75
2x 100
115
130 PR vanaf hier mixed grip. Ging lastiger dan verwacht dus ipv +10 heb ik +7.5 gedaan.
137.5 PR ging vrij traag. Doel was minimaal 140 dus gewoon stappen van 2.5 gaan maken vanaf hier
140 PR Form werd vanaf hier steed slechter :P
142.5 PR
145 PR Form slecht. Eerst kwamen mijn heupen omhoog en rug later.
147.5 PR Form even slecht als bij de 145, ging ook wat langzamer.
150 PR :D:D:D:cool::cool::cool: Zelfde verhaal en nog langzamer, maar wel gelukt ooh yeah :P

Baal wel van die OHP dat 60 niet lukte. Ben er van overtuigd dat die er wel in zit mits goede focus etc. Over 2 weken probeer ik hem denk ik nog een keer maar dan skip ik de 57.5. Heel erg blij met m'n deadlift PR :D Vanaf 140 dacht ik eigenlijk niet meer te kunnen verhogen, was dus redelijk verbaasd dat ik het steeds bleef lukken. Was 22.28 klaar en om half zou de gym dicht gaan, kwam precies uit met tijd. 1.5 uur bezig geweest :roflol:

About vrijdag. Ik twijfel om de training wellicht zaterdag te doen ivm herstel (voornamelijk onderrug). Heb alleen zaterdagavond een feest dat heel de nacht duurt. Misschien slimmer om SQ en BP maandag te doen? Thoughts?

Goeie tren.

You went full mad cow.

ben ik blij dat ik nooit word afgeleid ik zou gek worden in jou situatie.

wh(l)oei feli met je PR's
Zonde van dat afleidend mannetje...

Wauw mooie prs hoor vinzi! Zou de training persoonlijk voor fissa doen denk dat dat beter gaat[emoji16]

Vorm slecht en dan gewoon nog 4x doorgaan met het verhogen van het gewicht. :roflol:
Kilo's zijn blijkbaar belangrijker dan het aanleren van een goede techniek bij sub max gewichten. :sad:

techniek is voor homo's gewoon gewicht pompen vince.

je ben wel compleet cow gegaan vandaag he

face down, ass up, that's the way we like to..

do deadlifts

gefeli met je pr's man :)

Alsof die ene keer iets uitmaakt.

Wat maakt het überhaupt allemaal uit? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Je praat over verschillende zaken.
Hier ging het erom dat vinnie aangeeft dat zijn vorm steeds slechter werd, verval van techniek tijdens een training. Daar gaat dit artikel niet over.

Gefely met je pr.
Hoop ook de 150 binnenkort aan te tikken.

• Topic Starter Topic Starter

Goeie tren.

You went full mad cow.

Wauw mooie prs hoor vinzi! Zou de training persoonlijk voor fissa doen denk dat dat beter gaat[emoji16]

Gefely met je pr.
Hoop ook de 150 binnenkort aan te tikken.

Thnx!

ben ik blij dat ik nooit word afgeleid ik zou gek worden in jou situatie.

wh(l)oei feli met je PR's
Zonde van dat afleidend mannetje...

Dat mannetje is wel een van m'n beste maten :P Hij had gewoon niet door dat ie zo afleidend was. Mja volgende keer gewoon zonder hem gaan

Vorm slecht en dan gewoon nog 4x doorgaan met het verhogen van het gewicht. :roflol:
Kilo's zijn blijkbaar belangrijker dan het aanleren van een goede techniek bij sub max gewichten. :sad:

Techniek aanleren heb ik tot nu toe elke training waarin ik heb gedeadlift gedaan muv de eerste training. Ga voorlopig niet meer maxen op DL dus idd, vandaag waren de kilo's belangrijker dan techniek. Op een wedstrijd word je ook niet afgerekend op slechte form toch?

Form was beetje hetzelfde als hier:
http://youtu.be/Pb2-3sPhcoo?t=3m53s

techniek is voor homo's gewoon gewicht pompen vince.

:roflol:

Alsof die ene keer iets uitmaakt.

Dat dacht ik ook.

thnx (ook voor linkje, lachen).

je ben wel compleet cow gegaan vandaag he

Not yet. Be patient mios amigos

face down, ass up, that's the way we like to..

do deadlifts

gefeli met je pr's man :)

:roflol:. En thanks

Laatst bewerkt:
Wat maakt het überhaupt allemaal uit? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Je praat over verschillende zaken.
Hier ging het erom dat vinnie aangeeft dat zijn vorm steeds slechter werd, verval van techniek tijdens een training. Daar gaat dit artikel niet over.
Hij maxt toch bijna nooit, dus wat maakt dit dan uit?

Terug
Naar boven