- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Wizard?
Uhm ja kan wel wss. Oktober ergens kan ook wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelfde verhaal en nog langzamer, maar wel gelukt ooh yeah 
Vanaf 140 dacht ik eigenlijk niet meer te kunnen verhogen, was dus redelijk verbaasd dat ik het steeds bleef lukken. Was 22.28 klaar en om half zou de gym dicht gaan, kwam precies uit met tijd. 1.5 uur bezig geweest 
Alsof die ene keer iets uitmaakt.Vorm slecht en dan gewoon nog 4x doorgaan met het verhogen van het gewicht.
Kilo's zijn blijkbaar belangrijker dan het aanleren van een goede techniek bij sub max gewichten.![]()

Wauw mooie prs hoor vinzi! Zou de training persoonlijk voor fissa doen denk dat dat beter gaat[emoji16]
Gefely met je pr.
Hoop ook de 150 binnenkort aan te tikken.
ben ik blij dat ik nooit word afgeleid ik zou gek worden in jou situatie.
wh(l)oei feli met je PR's
Zonde van dat afleidend mannetje...
Hij had gewoon niet door dat ie zo afleidend was. Mja volgende keer gewoon zonder hem gaan Vorm slecht en dan gewoon nog 4x doorgaan met het verhogen van het gewicht.
Kilo's zijn blijkbaar belangrijker dan het aanleren van een goede techniek bij sub max gewichten.![]()
techniek is voor homo's gewoon gewicht pompen vince.

face down, ass up, that's the way we like to..
do deadlifts
gefeli met je pr's man
. En thanksHij maxt toch bijna nooit, dus wat maakt dit dan uit?Wat maakt het überhaupt allemaal uit?
---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
Je praat over verschillende zaken.
Hier ging het erom dat vinnie aangeeft dat zijn vorm steeds slechter werd, verval van techniek tijdens een training. Daar gaat dit artikel niet over.