Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
2cm is best een flinke zool. Ik deadlift ook met een schoen aan maar die zool zal maximaal 0,5cm zijn, zal minder zijn.
Een plateau van een paar cm mag je imo best een deficit noemen. Ben nu best benieuwd wat voor schoen jij hebt met 2cm zolen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze heeft hij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dacht dat je dat tussen ons zou houden nosje :(

hoezo zijn pimp schoenen is voor die echte pimps hoef je niet voor te schamen, zet mc chica gewoon op straat kan ze meteen geld verdienen.

Wat een p*ssy weights [emoji192] [emoji39]

Wat een p*ssy weights [emoji192] [emoji39]

BitchSlap.gif

deadlift je op loopschoenen? lolwhut?

ugh, zo irritant lui die een praatje komen maken en je uit je concentratie halen. Heb ik gelukkig nooit last van, ze komen altijd naar mn vriend toe, handje schudden, bullshit uitwisselen, ik krijg nooit een hand.... dont mind :D maar vraag me nu wel af waarom... haha

enne, sexy schoentjes vince ;) zullen wel echte pussymagnets zijn :P

haha kan er altijd wel om lachen, wankelend op ze beetjes

steady as a rock jwz

ugh, zo irritant lui die een praatje komen maken en je uit je concentratie halen. Heb ik gelukkig nooit last van, ze komen altijd naar mn vriend toe, handje schudden, bullshit uitwisselen, ik krijg nooit een hand.... dont mind :D maar vraag me nu wel af waarom... haha

die zwarte bedoel je he?

En misschien zijn ze bang voor je vriend en durven ze geen contact met je te maken

steady as a rock jwz die zwarte bedoel je he? En misschien zijn ze bang voor je vriend en durven ze geen contact met je te maken

Ja die zwarte, staan je vast enig :)
Misschien komt het wel omdat ik altijd een shirt aan heb waarop heel groot: ROT OP! staat.

Vrouwen met zweethanden, not even once :o

Ik heb ook zulke schoenen, daarmee squatten en deadliften is zo kut.

Wanneer en hoe laat train je weer, dan kom ik speciaal naar je toe om je een hand te geven. :o

Terug
Naar boven