MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

Vooruitgang is vooruitgang vinnie :D ik kan tegenwoordig 1 pullup inplaats van 0 :o vooruitgang, yes xD

• Topic Starter Topic Starter
ik gewoon wat goed voelt, als ik voel datik paar dagen rust nodig heb pak ik die gewoon

Hoe vertaal je dat dan naar wendler? Of houd je gewoon cycles van 4 weken aan, maar op de geplande deload weken gewoon wat oefeningen doen, niet zozeer laag gewicht?

Vooruitgang is vooruitgang vinnie :D ik kan tegenwoordig 1 pullup inplaats van 0 :o vooruitgang, yes xD

Haha true, true. Guess I should be happy then :rolleyes:

Je kunt je beter verder inlezen betreft de filosofie van Wendler die recent zijn , wat je nu volgt is oud dated en niet zo zeer max efficiënt voor powerlifters.

EDIT: tevens zie ik dat je lage stats hebt waar ik uit kan maken dat je een beginner bent , hierbij zul je vaak niet zo snel gaan stallen door je snelle neurologische en fysieke adaptatie waardoor je lineaire progressie kan maken wat vaak zonder deloads lukt.

Je kunt je beter verder inlezen betreft de filosofie van Wendler die recent zijn , wat je nu volgt is oud dated en niet zo zeer max efficiënt voor powerlifters.

EDIT: tevens zie ik dat je lage stats hebt waar ik uit kan maken dat je een beginner bent , hierbij zul je vaak niet zo snel gaan stallen door je snelle neurologische en fysieke adaptatie waardoor je lineaire progressie kan maken wat vaak zonder deloads lukt.

Wat stel je dan voor, cycles van 3 weken aanhouden en deload wanneer ik aanvoel dat het nodig is?
En zal eens meer recente info opzoeken. Thnx voor je feedback!

Is het filmpje van je deadlift al langsgekomen?

Nee. "Vaste" trainingsmaat is al paar weken niet wezen trainen. Zal eens kijken of ik deze of volgende week filmpje kan regelen

Mooi balen. Afhaker. Ben benieuwd naar filmpje :) hoeveel dl je dan?

Mooi balen. Afhaker. Ben benieuwd naar filmpje :) hoeveel dl je dan?

Haha jep. Zag hem toevallig vorige week vrijdag, toen was ie ff wat cardio komen doen en was vrijwel meteen weer weg. Motivatie ontbreekt momenteel bij hem

DL max niet hoog hoor. Filmpje om techniek te laten checken

Ach so. Wel slim. DL is wel een lastige qua techniek. Vind ik tenminste. Heb altijd nog moeite met echt goed mn rug recht houden. Bij SLDL overigens niet. Die is wel chill.

Wat stel je dan voor, cycles van 3 weken aanhouden en deload wanneer ik aanvoel dat het nodig is?
En zal eens meer recente info opzoeken. Thnx voor je feedback!

Nee. "Vaste" trainingsmaat is al paar weken niet wezen trainen. Zal eens kijken of ik deze of volgende week filmpje kan regelen

[Link niet meer beschikbaar]
Kijk dit goed door , wanneer je iets moeilijk te begrijpen vindt , check dan het lees-artikel hiervan.
Hij geeft aan bij de verhoogde percentage en volume een deload in te lassen na twee cycles , afhankelijk van je eigen gevoel.

Ach so. Wel slim. DL is wel een lastige qua techniek. Vind ik tenminste. Heb altijd nog moeite met echt goed mn rug recht houden. Bij SLDL overigens niet. Die is wel chill.

Ja precies. Ik dl ook nog niet lang (denk korter dan 2 maanden) en niemand waar ik het aan zou kunnen vragen in mn gym. De enige mensen die ik die deadliften hebben een kromme rug waar je u tegen zegt

Kijk dit goed door , wanneer je iets moeilijk te begrijpen vindt , check dan het lees-artikel hiervan.
Hij geeft aan bij de verhoogde percentage en volume een deload in te lassen na twee cycles , afhankelijk van je eigen gevoel.

Thanks! Zal er morgen naar kijken, laatste toets voorlopig is morgen, dus alle tijd om me er in te verdiepen

Ik Deadlift iig altijd voor een spiegel. Zodat ik het zelf kan checken. Dat helpt wel. Alleen beetje irritant om telkens opzij te kijken maar ach.

Dat moet je dus ook gewoon niet doen.

C2W1

Squat
5x 50
5x 57.5
5x+: 12x 67.5
:D:D

Stiff-Legged Deadlift
5x10x 40
Volgens mij waren het 5 sets, maar kunnen er ook 4 zijn geweest

Hanging Leg Raises
10x
4x8x

Leg Press
3x10x 75.6

Calf Press
20x 93
15x 100
15x 107
30x 79 au au
Liep hierna echt als een idioot :p

Heerlijke training :D Erg tevreden over squat: 29 april repout 8x 62.5, vandaag 12x 67.5. Vandaag ook voor het eerst gesquat met m'n power perfect II's. Bevielen heel goed
dat dere 190 euro squat gear. Schoenen en knee sleeves

lekker man

waar heb je die power perfects gehaald?

Terug
Naar boven