Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gewoon wat goed voelt, als ik voel datik paar dagen rust nodig heb pak ik die gewoon
Vooruitgang is vooruitgang vinnieik kan tegenwoordig 1 pullup inplaats van 0
vooruitgang, yes xD

+1rep +2,5kg, waarom zou je niet tevreden zijn?1 rep meer dan 5 mei. Weet niet of ik daar tevreden moet zijn of niet, maar toch ruim boven de minimale repout.
Trainde alleen. Kuit pic voor de lol. Leg de focus idd op kracht, maar disregard BB niet compleet. Vandaar ook redelijk wat assistance. Wel een goed idee voor de volgende keer![]()
Je kunt je beter verder inlezen betreft de filosofie van Wendler die recent zijn , wat je nu volgt is oud dated en niet zo zeer max efficiënt voor powerlifters.
EDIT: tevens zie ik dat je lage stats hebt waar ik uit kan maken dat je een beginner bent , hierbij zul je vaak niet zo snel gaan stallen door je snelle neurologische en fysieke adaptatie waardoor je lineaire progressie kan maken wat vaak zonder deloads lukt.
Mooi balen. Afhaker. Ben benieuwd naar filmpjehoeveel dl je dan?
Wat stel je dan voor, cycles van 3 weken aanhouden en deload wanneer ik aanvoel dat het nodig is?
En zal eens meer recente info opzoeken. Thnx voor je feedback!
Nee. "Vaste" trainingsmaat is al paar weken niet wezen trainen. Zal eens kijken of ik deze of volgende week filmpje kan regelen
Ach so. Wel slim. DL is wel een lastige qua techniek. Vind ik tenminste. Heb altijd nog moeite met echt goed mn rug recht houden. Bij SLDL overigens niet. Die is wel chill.
Kijk dit goed door , wanneer je iets moeilijk te begrijpen vindt , check dan het lees-artikel hiervan.
Hij geeft aan bij de verhoogde percentage en volume een deload in te lassen na twee cycles , afhankelijk van je eigen gevoel.
Vooruitgang is vooruitgang vinnieik kan tegenwoordig 1 pullup inplaats van 0
vooruitgang, yes xD

Erg tevreden over squat: 29 april repout 8x 62.5, vandaag 12x 67.5. Vandaag ook voor het eerst gesquat met m'n power perfect II's. Bevielen heel goedIk Deadlift iig altijd voor een spiegel. Zodat ik het zelf kan checken. Dat helpt wel. Alleen beetje irritant om telkens opzij te kijken maar ach.