- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles ging snoeihard, vooral de bankdrukkert. Bij alles op mijn techniek gelet.
maar krijg het nog niet echt onder de knie om mn ademhaling fatsoenlijk te krijgen zonder dat het ten koste gaat van mn lift.Mooi dat je zo bezig bent geweest met techniek! Ik merk dat ik met squatten ook altijd automatisch mn rechtervoet verder naar achter zet en dus ongelijk sta. Let daar de laatste tijd ook veel op.
Heb je nog tips als gaat om ademhaling? Ik krijg die altijd moeilijk onder controle met zwaardere gewichten. heb de neiging mn adem in te houden, wat dus beetje onhandig ismaar krijg het nog niet echt onder de knie om mn ademhaling fatsoenlijk te krijgen zonder dat het ten koste gaat van mn lift.
ik heb precies hetzelfde
DL/SQ matties
Voordat je een rep doet goed inademen (via je buik, niet je borst), dan heel ff wachten en dan je rep(s) doen. Tijdens de reps proberen druk op je buik te houden. Als je wilt ademen paar keer goed ademhalen en dan weer hetzelfde doen. Als ik tijdens een rep adem, merk ik dat dat ten koste gaat van m'n 'tightness'.
Wij hebben rubberen matten hou gewoon de lijn aan van de matmisschien handig om bij jullie een streep te maken dmv tape of krijt oid

Wij hebben rubberen matten hou gewoon de lijn aan van de matmisschien handig om bij jullie een streep te maken dmv tape of krijt oid
Hmm dat wordt nog wat. Ik adem altijd door borst, nooit door buik. Ik ga het eens proberen! Ben de laatste tijd nml vet licht in mn kop na een setje, soms red ik 1 set niet eens.

Simpel maar effectief. Goeie
Is voor mij ook wennen. Makkelijkste om er aan te denken is gewoon je core aan te spannen. Je adem inhouden en de lucht bij je borst houden en je buikspieren aanspannen is verdomd lastig![]()

Gains incominggggggggg
1kg macaroni
1kg ovenfriet
1kg lasagne
2 frikandellenbroodjes
2 kipsatébroodjes
6L halfvolle melk
7x 450gr magere kwark
mooi![]()
nee natuurlijk niet
Gains incominggggggggg
1kg macaroni
1kg ovenfriet
1kg lasagne
2 frikandellenbroodjes
2 kipsatébroodjes
6L halfvolle melk
7x 450gr magere kwark
mooi![]()

Goed bezig G! Je haalt mij al aardig in qua gewicht..
Broodjes zijn op en lasagne is voor brunch morgenheb macaroni met ham en kaas gemaakt (en wat ui en tomaat) en voor ongeveer 5 maaltijden ingevroren, en nog voor 1 a 2 maaltijden in de koelkastBroodjes zijn op en lasagne is voor brunch morgen