Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
Herkenbaar! Als ik in Zwolle zit maak ik ook altijd een gigantische pan met eten en vries 4 bakjes in ofzo. sowieso zijn grotere verpakkingen in verhouding veel goedkoper dan iedere X 1 of 2 persoons ingrediënten halen. En het is lekker makkelijk als je geen zin hebt om te koken :)

Zo had ik vorig weekend lasagne gemaakt. veel te veel saus over. ook verdeelt over 2 bakjes. Hoef alleen nog wat pasta te koken en weer 2 maaltijden :)

Leef de studenten leef haha.

ideaal inderdaad voor de luie studenten leef :cool: En de dingen waar je vaak teveel van hebt zoals pastasaus etc zijn vaak nog het lekkerst

Hee! :mad:

Zit maar op 3000 kcal ja!
2600 op rustdagen :sad:

Sorry :kiss: maar voor mijn gevoel ben jij een beetje de garfield van DBB, vanwege de lasagne enzoooo.

En daar is niks mis mee! Is een compliment! Ik hou wel van mannen met een grote eetlust :D

Sorry :kiss: maar voor mijn gevoel ben jij een beetje de garfield van DBB, vanwege de lasagne enzoooo.

En daar is niks mis mee! Is een compliment! Ik hou wel van mannen met een grote eetlust :D

Dat geloof ik wel ja :lick:

No WK :roflol:

Morgen weer lasagne, hnnngg

get a room

Goede voeding gisteren:
1kg lasagne
1 medium domino's pizza
2 turkse pizza's
wat friet
stuk cake
broodje ei met kaas
wat bier
1.5-2L melk
kokos koekje dinges
chocola/kaneel staven ofzo :p

Morgen deadlift en ohp 5rm'en zodat ik weet waarmee ik moet gaan rekenen voor madcow

jij en je kutgenen.. :sad:

Mirin voeding :(

Grrrr heb zoveel zin in suiker nu door jou.

Welke domino's pizza?

De americana met extra bacon zorgt voor goede gains

vreetzak gvd

owh nice voeding

hels log heb jij :(
nu wil ik pizza, koekjes, chocola, alles!!

Terug
Naar boven