BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hels log heb jij
nu wil ik pizza, koekjes, chocola, alles!!

Hoopte op 5x, maar voelde dat er nog sws 1 rep in zat. 7e niet gedaan omdat ik sowieso niet wilde falen ivm BP 5rm vrijdag

ik meen dat je rotator cuff oefenen absoluut niet voor het benchen of MP'en mag doen, ik meen zelfs dat er 48 uur rust tussen rotator cuff oefeningen en press oefeningen moet zitten, heb even voor je gegoogeld en bevestigde mijn gedachte idd..
of het echt zo is, is een tweede, doe er mee wat je wil
http://www.criticalbench.com/bench-press-blowout.htm
Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements
Goeie tren vin
Dat is vaag... want ik doe ze ook altijd voordat ik ga benchen en het helpt echt.
Doe je echt de oefeningen of doe je een warming upje? Zit wel verschil in namelijk.

ik meen dat je rotator cuff oefenen absoluut niet voor het benchen of MP'en mag doen, ik meen zelfs dat er 48 uur rust tussen rotator cuff oefeningen en press oefeningen moet zitten, heb even voor je gegoogeld en bevestigde mijn gedachte idd..
of het echt zo is, is een tweede, doe er mee wat je wil
http://www.criticalbench.com/bench-press-blowout.htm
Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements
Doe je echt de oefeningen of doe je een warming upje? Zit wel verschil in namelijk.

Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements.
The last thing you want to do is pre-exhaust your rotator cuff before training the bench press.
What our friends above should have been asking each other isn't how much weight they use when doing kickbacks but rather how much weight they use when they're performing a lower pulley external rotation exercise.
Remember to use light weight. The infraspinatus is a tiny muscle so it can't handle a heavy load.
Pick up the girlie weights for a few sets once a week so you'll experience a bench press blastoff instead of a bench press blowout.
Die 60 zit er nu wel in, maar voorlopig toch maar even niet meer 1rm checken.