MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

je moet kebab halen van domino's :yes:

• Topic Starter Topic Starter
dan moet juhhhh eeeeuhhh even denkuhhh uhhhhhhhhhhhh eeeuehhhhhhh een andere pizza nemen ;)

eg

[emoji505]

vreetzak, me jelly

5RM treen #1

OHP
wu rotator cuffs & 2x5x20; 3x 30
5x 47.5
5x 45
6x 52.5 :cool: Hoopte op 5x, maar voelde dat er nog sws 1 rep in zat. 7e niet gedaan omdat ik sowieso niet wilde falen ivm BP 5rm vrijdag

Deadlift
wu 5x40; 5x 60; 3x 80
5x 100
5x 115
5x 130
5x 135 Hoopte op 5x130, maar die voelde relatief easy aan. Zat nog meer in, maar vond het wel prima zo.

Bench Press
5x 20
5x 30
5x 40
5x 50
5x 60
Met die nieuwe techniek gaat alles echt snoeihard. Ben benieuwd hoe het gaat als ik richting m'n 5rm ga.

Squat
5x 20
5x 40
5x 60
5x 80 Voelde goed aan en ging relatief goed, zeker ook na die 5rm deadlift. 5x100 zit er misschien wel in vrijdag.

HG Chins
2x5x
2x6x
Deed alle reps wat langzamer dan normaal. Denk dat die blessure in mijn onderarm/bicep misschien wel kwam door teveel (te) wilde pullups.

Dips
15x
16x

10/10 tren. Alles ging echt supah lekkah :cool::cool:

ik meen dat je rotator cuff oefenen absoluut niet voor het benchen of MP'en mag doen, ik meen zelfs dat er 48 uur rust tussen rotator cuff oefeningen en press oefeningen moet zitten, heb even voor je gegoogeld en bevestigde mijn gedachte idd..

of het echt zo is, is een tweede, doe er mee wat je wil

http://www.criticalbench.com/bench-press-blowout.htm

Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements

Goeie tren vin

ik meen dat je rotator cuff oefenen absoluut niet voor het benchen of MP'en mag doen, ik meen zelfs dat er 48 uur rust tussen rotator cuff oefeningen en press oefeningen moet zitten, heb even voor je gegoogeld en bevestigde mijn gedachte idd..

Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements

Dat is vaag... want ik doe ze ook altijd voordat ik ga benchen en het helpt echt.

zieke human grade chins

veel beter dan die ug shit

Doe je echt de oefeningen of doe je een warming upje? Zit wel verschil in namelijk.

Ik heb geloof ik ook ooit eens zoiets gelezen dat rotator cuffs trainen voor presses de kans op blessures vergroot, maar zoals hell zegt zit er denk ik wel verschil in warmingup en echt rotator cuffs trainen. Mijn schouders voelen er veel beter door aan bij presses. Als kabels vrij zijn, zet ik het op het lichtste gewicht (1.2kg ofzo) en doe dan 3x10 per arm. Met dumbells 2x10 met 3kg.

Zal het artikel zo eens doorlezen, thanks.

thanks

zieke human grade chins

veel beter dan die ug shit

jij snapt m ;)

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

Never perform a rotator cuff routine prior to bench pressing or overhead pressing movements.

en

The last thing you want to do is pre-exhaust your rotator cuff before training the bench press.

Routine en pre-exhaust. Wordt niks over warming up gezegd. 1 oefening (2 a 3 sets) vóór presses lijkt me sowieso geen kwaad kunnen. Misschien wel handig om eens zo'n circuit aan het eind van de week te doen. Enige dat me niet echt duidelijk wordt uit het artikel is of je ze wel "zwaar" moet trainen. Hij spreekt zichzelf namelijk een beetje tegen lijkt het

What our friends above should have been asking each other isn't how much weight they use when doing kickbacks but rather how much weight they use when they're performing a lower pulley external rotation exercise.

Remember to use light weight. The infraspinatus is a tiny muscle so it can't handle a heavy load.

Pick up the girlie weights for a few sets once a week so you'll experience a bench press blastoff instead of a bench press blowout.

lijkt me ok :)

lkkre training maat.

ohp gaat ook lekker kerel!

thanks bruh

Valt niet tegen inderdaad :D Die 60 zit er nu wel in, maar voorlopig toch maar even niet meer 1rm checken.

Vanavond beetje licht trainen omdat het kan

---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

lichte treen

squat atg
8x 20
8x 30
8x 40
8x 50 weet niet zeker of ik deze set heb gedaan :roflol:
8x 60

ohp
5x 20
5x 25