XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

v-ups?
lekkere train koetje!

goeie crunches

Goede training kerel. Bepaalde reden om bij de squat met zo'n grote sprongen omhoog te gaan in gewicht, in plaats van wat zwaarder beginnen na wat opwarmsets?

• Topic Starter Topic Starter
v-ups?
lekkere train koetje!

Dat kan misschien wel werken. Thanks

Ha

Goede training kerel. Bepaalde reden om bij de squat met zo'n grote sprongen omhoog te gaan in gewicht, in plaats van wat zwaarder beginnen na wat opwarmsets?

Thanks mane. Ik gebruik een spreadsheet voor madcow waarin ik mijn 5rms moest invoeren, waarna het hele programma voor 12 weken wordt berekend. Ik houd gewoon die gewichten aan dus ;) Het idee erachter is om de focus te leggen op een topset (van 5 reps op maandag/woensdag en 3 reps op vrijdag) en daar geleidelijk naar op te bouwen.

MONDAY: Ramping weight to top set of 5 (which should equal the previous Friday's heavy triple)
WEDNESDAY: Ramping weight to top set of 5
FRIDAY: First 4 sets are the same as Monday's, the triple is 2.5 percent above your Monday top set of 5, use the weight from the 3rd set for a final set of 8

lol abs trainen. ben je hooms ofzo

Lekkere koei [emoji202]

Dat kan misschien wel werken. Thanks

Ha

Thanks mane. Ik gebruik een spreadsheet voor madcow waarin ik mijn 5rms moest invoeren, waarna het hele programma voor 12 weken wordt berekend. Ik houd gewoon die gewichten aan dus ;) Het idee erachter is om de focus te leggen op een topset (van 5 reps op maandag/woensdag en 3 reps op vrijdag) en daar geleidelijk naar op te bouwen.

Duidelijk, dan heb je in die 12 weken natuurlijk wel een mooie geleidelijke opbouw in kracht.

Ik vind zelf die opbouw tot nu toe wel erg fijn trouwens, dat je met 3 reps hoger gaat en dan met 5 reps de training erop dus ook hoger.
Af en toe (althans bij mij) is de werkset niet hoger, maar gaat een van de 'warm up' set wel omhoog. Ideaal programma IMO.

lol abs trainen. ben je hooms ofzo

:(

hihi

Duidelijk, dan heb je in die 12 weken natuurlijk wel een mooie geleidelijke opbouw in kracht.

Yess. Indien ik alles blijf halen (acht die kans niet groot, maar blijft uiteraard aanwezig) gaan mijn 5rms in 12 weken van-naar:
bp 80- 97.5
ohp 52.5- 65
dl 132.5- 165
sq 95- 115
bor 72.5- 87.5

Dan begint het echt ergens op te lijken

Ik vind zelf die opbouw tot nu toe wel erg fijn trouwens, dat je met 3 reps hoger gaat en dan met 5 reps de training erop dus ook hoger.
Af en toe (althans bij mij) is de werkset niet hoger, maar gaat een van de 'warm up' set wel omhoog. Ideaal programma IMO.

Dat is bij mij ook. En de opbouw spreekt mij ook erg aan. En dat alles van tevoren vast staat is ook chill. Beviel bij Wendler ook erg goed

Zijn leuke schattingen. Ik acht de kans dat je bench dat gaat halen niet zo groot. Maar bor sq en dl zijn zeker haalbaar

Ik heb progressief laden op de bor nooit gesnapt. Er zijn echt zo veel manieren waarop je onbewust kan cheaten op die lift. De bench, squat, deadlift en ohpress zijn duidelijke lifts maar bijvoorbeeld torso angle en hoeveel heup je gebruikt bij de bor zijn zo variabel.

Zijn leuke schattingen. Ik acht de kans dat je bench dat gaat halen niet zo groot. Maar bor sq en dl zijn zeker haalbaar

zie het vanzelf wel. Squat heb ik het meeste vertrouwen in, al is het omdat mijn huidige 1rm al hoger is dan de topset van 5x115 die ik dan moet halen.

Ik heb progressief laden op de bor nooit gesnapt. Er zijn echt zo veel manieren waarop je onbewust kan cheaten op die lift. De bench, squat, deadlift en ohpress zijn duidelijke lifts maar bijvoorbeeld torso angle en hoeveel heup je gebruikt bij de bor zijn zo variabel.

:
Rows - 90 degrees and done dynamically (Accelerate the weight into your body - do not jerk it but constantly increase the pace like an oar through water).

Al blijft cheaten natuurlijk nog steeds mogelijk dan

Tuurlijk kan je onbewust cheaten, maar je moet ervoor zorgen dat je bewust niet cheat. Ik cheatte nooit op barbell row (zoals vince beschrijft dus), omdat ik dus bewust daarover nadacht.

Goeie training

En tja... ik heb een tijdje met het hoofd tegen een inclined bench geBORt zo heb je steeds dezelfde hoek tov de vloer.

lkkr cowtrain

Alsof die grote harses van jou op een bench past.

x

:roflol:

Goeie training

En tja... ik heb een tijdje met het hoofd tegen een inclined bench geBORt zo heb je steeds dezelfde hoek tov de vloer.

merci

:roflol:

Je gaat hard vins :cool:

Jou lifts gaan harder vooruit dan de mijne :(

alles gaat nog lekker steady vooruit. Ik vind helemaal mooi

danke schön

net wakker jongen?

ps, tren van zaterdag ga nie door, lm moet leuk doen thuis xx

Terug
Naar boven