- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training kerel. Bepaalde reden om bij de squat met zo'n grote sprongen omhoog te gaan in gewicht, in plaats van wat zwaarder beginnen na wat opwarmsets?
Het idee erachter is om de focus te leggen op een topset (van 5 reps op maandag/woensdag en 3 reps op vrijdag) en daar geleidelijk naar op te bouwen.MONDAY: Ramping weight to top set of 5 (which should equal the previous Friday's heavy triple)
WEDNESDAY: Ramping weight to top set of 5
FRIDAY: First 4 sets are the same as Monday's, the triple is 2.5 percent above your Monday top set of 5, use the weight from the 3rd set for a final set of 8
Dat kan misschien wel werken. Thanks
Ha
Thanks mane. Ik gebruik een spreadsheet voor madcow waarin ik mijn 5rms moest invoeren, waarna het hele programma voor 12 weken wordt berekend. Ik houd gewoon die gewichten aan dusHet idee erachter is om de focus te leggen op een topset (van 5 reps op maandag/woensdag en 3 reps op vrijdag) en daar geleidelijk naar op te bouwen.

Duidelijk, dan heb je in die 12 weken natuurlijk wel een mooie geleidelijke opbouw in kracht.
Ik vind zelf die opbouw tot nu toe wel erg fijn trouwens, dat je met 3 reps hoger gaat en dan met 5 reps de training erop dus ook hoger.
Af en toe (althans bij mij) is de werkset niet hoger, maar gaat een van de 'warm up' set wel omhoog. Ideaal programma IMO.
Zijn leuke schattingen. Ik acht de kans dat je bench dat gaat halen niet zo groot. Maar bor sq en dl zijn zeker haalbaar
Ik heb progressief laden op de bor nooit gesnapt. Er zijn echt zo veel manieren waarop je onbewust kan cheaten op die lift. De bench, squat, deadlift en ohpress zijn duidelijke lifts maar bijvoorbeeld torso angle en hoeveel heup je gebruikt bij de bor zijn zo variabel.
Rows - 90 degrees and done dynamically (Accelerate the weight into your body - do not jerk it but constantly increase the pace like an oar through water).
Ik heb progressief laden op de bor nooit gesnapt. Er zijn echt zo veel manieren waarop je onbewust kan cheaten op die lift. De bench, squat, deadlift en ohpress zijn duidelijke lifts maar bijvoorbeeld torso angle en hoeveel heup je gebruikt bij de bor zijn zo variabel.
Goeie training
En tja... ik heb een tijdje met het hoofd tegen een inclined bench geBORt zo heb je steeds dezelfde hoek tov de vloer.
Alsof die grote harses van jou op een bench past.
x

x

x

Goeie training
En tja... ik heb een tijdje met het hoofd tegen een inclined bench geBORt zo heb je steeds dezelfde hoek tov de vloer.
Je gaat hard vins
Jou lifts gaan harder vooruit dan de mijne![]()