XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
W1 Wednesday

Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 45
5x 55
5x 65
5x 65

OHP
wu Rotator Cuffs & 5x 20; 5x 27.5
5x 32.5
5x 37.5
5x 45
5x 50

Deadlift
wu 5x 60; 5x 70
5x 77.5
5x 95
5x 110
5x 125 vanaf hier mixed grip
Toen ik net klaar was met warming up voor deadlift kwam een vrouwtje die er werkt langs en vroeg waarom ik mijn schoenen niet aan had. Uitgelegd dus, maar ik moest en zou mijn schoenen aandoen omdat huisregels :mad::mad: Jammer genoeg is er geen andere fatsoenlijke gym dicht in de buurt, anders zou ik volgende week ergens anders trainen. Maar op zoek naar deadlift schoentjes dus. Heb tegenwoordig altijd mijn power perfect 2 aan dus daar moest ik op verder deadliften.. De 110 was daardoor al redelijk pittig. De 125 maar op 1.25kg plates gelegd (wat voor geen meter werkte omdat die plaatjes veel te klein zijn). Rug trok ook goed bol volgens mij.

Chins
5x5

Crunches -ss- Dips
3x15x & 3x10x

Crunches dit keer met onderrug plat op de grond. Geen last van m'n rug gehad dit keer dus ik kijk volgende week hoe het dan gaat aan op deze manier. Eigenlijk moesten dips vandaag niet, maar vond het volume wat te weinig. Ook niet teveel gedaan ivm herstel voor vrijdag.

koop allstars of ballet schoenen voor dl...

BEN JE AL GEKKE KOE AAN HET WORDENN ???

Erg nette training weer kerel. Goede deadlifts ook!

Toen ik net klaar was met warming up voor deadlift kwam een vrouwtje die er werkt langs en vroeg waarom ik mijn schoenen niet aan had. Uitgelegd dus, maar ik moest en zou mijn schoenen aandoen omdat huisregels :mad::mad: Jammer genoeg is er geen andere fatsoenlijke gym dicht in de buurt, anders zou ik volgende week ergens anders trainen. Maar op zoek naar deadlift schoentjes dus. Heb tegenwoordig altijd mijn power perfect 2 aan dus daar moest ik op verder deadliften.. De 110 was daardoor al redelijk pittig. De 125 maar op 1.25kg plates gelegd (wat voor geen meter werkte omdat die plaatjes veel te klein zijn). Rug trok ook goed bol volgens mij.

Heb je geen all-stars of zoiets? Daar kun je in principe ook prima op deadliften. Belachelijk eigen zulke huisregels :o

koop allstars of ballet schoenen voor dl...

BEN JE AL GEKKE KOE AAN HET WORDENN ???

Gek ben ik al wel redelijk. Een koe nog niet
maxresdefault.jpg

Erg nette training weer kerel. Goede deadlifts ook!

Thanks!

Heb je geen all-stars of zoiets? Daar kun je in principe ook prima op deadliften. Belachelijk eigen zulke huisregels :o

Had nog gevraagd of ik niet op m'n handdoek mocht gaan staan, maar dat was ook niet goed. Ze noemde ook 2 of 3 keer dat het o.a. kwam vanwege de veiligheid.. Seems legit bij deadliften aangezien de barbell net zo hoog is als halverwege schijf van 20.. Heb 1 paar schoenen met vrij dunne zolen, maar die heb ik toen ik net begon met DL een paar keer aangehad en die zool is vrij smal waardoor ik vrij instabiel sta.. Die dl schoentjes kosten niet zoveel gelukkig

Bare foot deadlifting crew checking in

Mss had je gwn stinkvoeten maar durfde ze niet te zeggen[emoji85]

Wel goeie treen!

Hele rare vraag, maar ik ben nog niet zo zwaar in gewichten, maar ik dacht dus dat je met madcow alleen de gewichten moest doen die opgegeven zijn en dus niet zelf nog warming up sets moest toevoegen.
Met jouw gewichten lijkt het me wel logischer ofzo, maar toch vraag ik het me af.
Ik doe de trainingen alleen volgens het schema dus.

Hele rare vraag, maar ik ben nog niet zo zwaar in gewichten, maar ik dacht dus dat je met madcow alleen de gewichten moest doen die opgegeven zijn en dus niet zelf nog warming up sets moest toevoegen.
Met jouw gewichten lijkt het me wel logischer ofzo, maar toch vraag ik het me af.
Ik doe de trainingen alleen volgens het schema dus.

Simpele manier om dat te testen in door een hoge 5rm in te voeren. Als je bij squat 180 5rm invoert, zou je volgens jou dus moeten beginnen met 85kg ;)

Simpele manier om dat te testen in door een hoge 5rm in te voeren. Als je bij squat 180 5rm invoert, zou je volgens jou dus moeten beginnen met 85kg ;)

Ja daarom zeg ik ook dat het bij jou wel logischer klinkt dan bij mij, omdat mijn eerste set ook een gemiddelde opwarmset is :p
Dus je doet op gevoel 1-2 opwarmsets ervoor? Of zijn hier wel 'regels' voor mbt sets en reps?

W1 Wednesday

Had ik vorig jaar dus ook, kwam gelijk met het excuus dat ik van mijn fysio op sokken moest DLen.

Sinds dien geen gezeik meer gehad.

Ja daarom zeg ik ook dat het bij jou wel logischer klinkt dan bij mij, omdat mijn eerste set ook een gemiddelde opwarmset is :p
Dus je doet op gevoel 1-2 opwarmsets ervoor? Of zijn hier wel 'regels' voor mbt sets en reps?

Ik begin standaard met lege stang (behalve bij dl). Deed hiervoor 3 sets wu, nu 2 omdat de eerste set van het schema vaak nog vrij laag is of zelfs lager dan mn 3e wu set. Zijn geen regels voor dus gewoon zelf een inschatting maken wat redelijk is

Had ik vorig jaar dus ook, kwam gelijk met het excuus dat ik van mijn fysio op sokken moest DLen.

Sinds dien geen gezeik meer gehad.

Zou wel een goede smoes zijn, helaas kan ik die nu niet meer gebruiken :(

vans voor deadlift ftw.

moehhh

lkkre train cow

airmax DL crew check in :)

wist nie dat je log was

gaat nog prima, ja ook:o, heb me adidas ironworks gwn in de kast staan:( valt mee hellie, ooh niet op pumps?

Haha en dan mn enkel breken zoals zij:

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Ik begin standaard met lege stang (behalve bij dl). Deed hiervoor 3 sets wu, nu 2 omdat de eerste set van het schema vaak nog vrij laag is of zelfs lager dan mn 3e wu set. Zijn geen regels voor dus gewoon zelf een inschatting maken wat redelijk is

Okee thanks! Zal het onthouden voor mijzelf ooit :p

Terug
Naar boven