- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
net wakker jongen?
ps, tren van zaterdag ga nie door, lm moet leuk doen thuis xx
neuh. Ik word niet wakker met dbb

okidoki artisjokki
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net wakker jongen?
ps, tren van zaterdag ga nie door, lm moet leuk doen thuis xx

Jammer genoeg is er geen andere fatsoenlijke gym dicht in de buurt, anders zou ik volgende week ergens anders trainen. Maar op zoek naar deadlift schoentjes dus. Heb tegenwoordig altijd mijn power perfect 2 aan dus daar moest ik op verder deadliften.. De 110 was daardoor al redelijk pittig. De 125 maar op 1.25kg plates gelegd (wat voor geen meter werkte omdat die plaatjes veel te klein zijn). Rug trok ook goed bol volgens mij.Toen ik net klaar was met warming up voor deadlift kwam een vrouwtje die er werkt langs en vroeg waarom ik mijn schoenen niet aan had. Uitgelegd dus, maar ik moest en zou mijn schoenen aandoen omdat huisregelsJammer genoeg is er geen andere fatsoenlijke gym dicht in de buurt, anders zou ik volgende week ergens anders trainen. Maar op zoek naar deadlift schoentjes dus. Heb tegenwoordig altijd mijn power perfect 2 aan dus daar moest ik op verder deadliften.. De 110 was daardoor al redelijk pittig. De 125 maar op 1.25kg plates gelegd (wat voor geen meter werkte omdat die plaatjes veel te klein zijn). Rug trok ook goed bol volgens mij.

koop allstars of ballet schoenen voor dl...
BEN JE AL GEKKE KOE AAN HET WORDENN![]()
Erg nette training weer kerel. Goede deadlifts ook!
Heb je geen all-stars of zoiets? Daar kun je in principe ook prima op deadliften. Belachelijk eigen zulke huisregels![]()
Mss had je gwn stinkvoeten maar durfde ze niet te zeggen[emoji85]
Wel goeie treen!
Hele rare vraag, maar ik ben nog niet zo zwaar in gewichten, maar ik dacht dus dat je met madcow alleen de gewichten moest doen die opgegeven zijn en dus niet zelf nog warming up sets moest toevoegen.
Met jouw gewichten lijkt het me wel logischer ofzo, maar toch vraag ik het me af.
Ik doe de trainingen alleen volgens het schema dus.

Simpele manier om dat te testen in door een hoge 5rm in te voeren. Als je bij squat 180 5rm invoert, zou je volgens jou dus moeten beginnen met 85kg![]()

W1 Wednesday
Toen ik net klaar was met warming up voor deadlift kwam een vrouwtje die er werkt langs en vroeg waarom ik mijn schoenen niet aan had. Uitgelegd dus, maar ik moest en zou mijn schoenen aandoen omdat huisregelsJammer genoeg is er geen andere fatsoenlijke gym dicht in de buurt, anders zou ik volgende week ergens anders trainen. Maar op zoek naar deadlift schoentjes dus. Heb tegenwoordig altijd mijn power perfect 2 aan dus daar moest ik op verder deadliften.. De 110 was daardoor al redelijk pittig. De 125 maar op 1.25kg plates gelegd (wat voor geen meter werkte omdat die plaatjes veel te klein zijn). Rug trok ook goed bol volgens mij.
Ja daarom zeg ik ook dat het bij jou wel logischer klinkt dan bij mij, omdat mijn eerste set ook een gemiddelde opwarmset is
Dus je doet op gevoel 1-2 opwarmsets ervoor? Of zijn hier wel 'regels' voor mbt sets en reps?
Had ik vorig jaar dus ook, kwam gelijk met het excuus dat ik van mijn fysio op sokken moest DLen.
Sinds dien geen gezeik meer gehad.

gaat nog prima, ja ookehhh zemeh je kunt nie dlen op airmax man, doe je ook squats op airmax ?
, heb me adidas ironworks gwn in de kast staan
valt mee hellie, ooh niet op pumps?Airmax als in lekker onstabiel op lucht staan?Ik deadlift op 2,50 euro schoentjes met platte zolen
![]()
gaat nog prima, ja ook, heb me adidas ironworks gwn in de kast staan
valt mee hellie, ooh niet op pumps?
Ik begin standaard met lege stang (behalve bij dl). Deed hiervoor 3 sets wu, nu 2 omdat de eerste set van het schema vaak nog vrij laag is of zelfs lager dan mn 3e wu set. Zijn geen regels voor dus gewoon zelf een inschatting maken wat redelijk is