XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

Wel grappig om te zien dat we dezelfde soort opbouw hebben met trainingen (5 reps, 3 reps, 8 reps etc).
Nu gaat het nog vrij makkelijk lijkt het? Komt nog wel dat het zwaarder wordt ;)

Hihi ja echt toevallig he met madcow

waarom superset je die bor niet met andere lifts

kan gwn volgens wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
Wel grappig om te zien dat we dezelfde soort opbouw hebben met trainingen (5 reps, 3 reps, 8 reps etc).
Nu gaat het nog vrij makkelijk lijkt het? Komt nog wel dat het zwaarder wordt ;)

Mwah, sinds vorige week is het wel redelijk zwaar aan het worden. Ben benieuwd wanneer ik m'n targets niet meer haal. Met ohp was dat afgelopen woensdag al :(

Twijfel trouwens wat over volgende week. Maandag schiet trainen niet op want heb dinsdagochtend een toets die ik graag wil halen :p Denk dat ik di do za ga trainen en deze week herhaal ofzo maar kijk volgende week wel hoe ik het ga doen

Hihi ja echt toevallig he met madcow

:o

Een keertje 2 dagen achter elkaar trainen is niet zo erg, als dat beter uitkomt ;)
Waarom zou je deze week herhalen omdat de dagen dan net anders zijn?

• #1.167
Een keertje 2 dagen achter elkaar trainen is niet zo erg, als dat beter uitkomt ;)
Waarom zou je deze week herhalen omdat de dagen dan net anders zijn?

Denk niet dat dat m'n kracht ten goede gaat komen. En weekje herhalen omdat ik ohp niet had gehaald deze week en het ivm herstel volgende week wel beter uitkomt. Weet nog niet zeker wat ik doe, zie het dan wel

lkkre train en goeie vrijdag post-wo meal :D

lekkere training vince, mooie bor en bp.
moest lachen om je vloeibare goud beschrijving richting joost

Denk niet dat dat m'n kracht ten goede gaat komen. En weekje herhalen omdat ik ohp niet had gehaald deze week en het ivm herstel volgende week wel beter uitkomt. Weet nog niet zeker wat ik doe, zie het dan wel

Van 2 dagen achter elkaar trainen ga je niet dood

Train elke week 3 dagen achter elkaar

• #1.171
lkkre train en goeie vrijdag post-wo meal :D

lekkere training vince, mooie bor en bp.
moest lachen om je vloeibare goud beschrijving richting joost

Van 2 dagen achter elkaar trainen ga je niet dood

Train elke week 3 dagen achter elkaar

Lijkt me ook een kwestie van gewenning? Maar kan het inderdaad wel gewoon proberen, doe ik dat wel

Sterke OHP brah

Lijkt me ook een kwestie van gewenning? Maar kan het inderdaad wel gewoon proberen, doe ik dat wel

Normaal trainde ik altijd met 1 dag rust ertussen, toevallig donderdag en vrijdag getraind dus, merkte weinig verschil in kracht of energie tov met 1 dag rust ertussen.

• #1.174
FHIkWiW.gif

Terug
Naar boven