XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

feli met je squat!!

Lkkre sq en nette train man.

Idd. Nee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.485
Goed bezig vince! Succes met een nieuwe keuze maken. Ben benieuwd wat je gaat kiezen & misschien laat ik me er ook wel door inspireren :p

Lkkre sq en nette train man.

Thnx :)

idd, nice overhead

Als je echt voor power wilt gaan en je hebt het materiaal in je gym, zou ik toch ook eens kijken naar Westside Barbell

Had nog ff naar het schema gekeken, maar heb er sws niet de materialen voor.

Even kort naar de opbouw/indeling van 3 schema's gekeken: westside barbell (niet voldoende materialen); madcow advanced (bill star - glenn pendlay 5x5) en texas method. Madcow adv en TM spraken me allebei erg aan dus ik ga nog even nadenken welke van die 2 ik ga doen, maar ga 90% zeker wel switchen.
Beide schema's een vergelijkbare opbouw als madcow 5x5 wat me erg aansprak: 3x p week fullbody waarvan elke dag 3 of 4 compounds.
Het enige wat ik zou veranderen aan het schema als ik texas method ga doen, is de power clean/snatch op vrijdag. Iemand ideeën voor een goede vervangende oefening?

mieron squat.

Pendlay rows of high pulls als je t mij vraagt.

Geen westside doen en beter ook niet wendler.

Maak of kies een schema met progressive overload, hoge frequentie op de main lifts met opbouwend volume op een submaximale intensiteit. Niet deloaden, alleen resetten, en veel focussen op techniek.

• #1.489

:)

Pendlay rows of high pulls als je t mij vraagt.

High pulls lijken me ook een prima vervanger. Dacht misschien dat iets als goodmornings of sldl ook prima zouden moeten zijn aangezien het herstel daarvan makkelijker is dan bij reguliere dl. Heb alleen wat bevestiging :p

Geen westside doen en beter ook niet wendler.

Maak of kies een schema met progressive overload, hoge frequentie op de main lifts met opbouwend volume op een submaximale intensiteit. Niet deloaden, alleen resetten, en veel focussen op techniek.

Thanks voor de feedback.
Westside en wendler ga ik idd niet doen. Twijfel nu tussen Texas Method en Bill Star - Glenn Pendlay 5x5, beiden 3x p week fb dus elke dag sq, een press, en iets voor posterior chain, beide schema's uiteraard met progressive overload. Enige opmerkingen die jij kan geven over beide schema's?

Focussen op techniek probeer ik altijd te doen.

Doe gewoon Ronnie koleman 5 day split

• #1.491
W7 Monday

Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 55
5x 67.5
5x 80
5x 92.5
5x 107.5 belt VPR hnnnnngggg
diepte was goed, 2 reps tegen atg aan volgens mij (inb4 'denkt atg dus quarter reps')

Bench Press
wu RCs & 5x 20; 5x 30
5x 45
5x 57.5
3x 67.5 ipv 5x
2x 80 ipv 5x
5x 90 VPR laatste rep lichte spot, dus eigenlijk 4 reps maar dat is ook een vpr

BOR nog steeds af en toe last van m'n arm dus nog ff rustig aan
10x 20
8x 30
4x10x 40 rip onderrug rip onderarmen. Zwaarder dan ik dacht

Hypers
8x bw
2x10x +15 rip onderrug nog meer, pijnlijk gewoon :(

crunches geskipt omdat thug life

rip onderrug
verkapte 'check m'n nieuwe coupe du soleil'
IMG-20150209-WA0100_resized_zps8d94663d.jpg

vandaag niet gewogen. Morgen hopelijk de 95 voorbij op nuchtere maag

Doe gewoon Ronnie koleman 5 day split

Lemme take that into consideration

2 lkkre vprs. Goeie coupe en onderrug

Goed bezig! Ik hoop ook binnenkort de 95 voorbij te schieten, maar dan wel de andere kant op

Allebei zijn wel prima, zou zelf voor bill starr gaan dan

• #1.495
nice back!

nice VPR's

goede training. whatsupp met je chapsel?

• #1.499
Yaaaaaaay gefeliciteerd Koetje

Terug
Naar boven