AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

gefelicitaart ouwe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542

ik ook

tsjakka!

Deze weer ff goed volgen, want die 5x5 variant staat ook bij mij op het verlanglijstje

weet je door wie ik op de hoogte ben van dit schema

Ben benieuwd, schema ziet er leuk uit :D

Jaa gefeliciteerd prins vins!

hier ook gefeliciteerd vinnie vindt

hier ook gefeliciteerd vinnie vindt

its ya birsdai we konna sip bakardy lijk its ya birsdayy

happy b day SUPEERRRGABBUURR

ouw he :( thnx iedereen, liev!

kinderfeestje @ mac :)?

mc flurry as desert!!

Gefeliciteerd Vince!

• #1.546
W1 Wednesday

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
5x5x 70

OHP paused
RCs
7x 20 langzaam
4x 30
5x5x 40

Deadlift
4x 60
3x 80
2x 100
5x5x 110
Alles double overhand gedaan. Had 3 weken geleden voor het laatst gedeadlift; qua kracht ging het prima alleen m'n handen deden wel pijn.

Was ook enorm druk (nergens hoeven wachten gelukkig) en dus ook stikheet. Die 5x5 sq en dl waren behoorlijk vermoeiend icm die warmte. O en 34 reps deadlift is veel :(

Haha nee, ik zit met een dilemma. Onbeperkt chinees/japans wat echt 3 minuten van m'n huis af ligt, of 2 uur onbeperkt eten/drinken bij de wok 4km oid verderop. Ene is exclusief drank maar kunnen we zo lang zitten als we willen, en de andere is dus 2 uur maar wel gratis bier. Hmmm

ze hebben daar ook ijs :p

Thnx danny zie!

Laatst bewerkt:
W1 Wednesday Squat
5x 20 5x 40 3x 60 5x5x 70 OHP RCs 7x 20 langzaam 4x 30 5x5x 40 Deadlift 4x 60 3x 80 2x 100 5x5x 110 Alles double overhand gedaan. Had 3 weken geleden voor het laatst gedeadlift; qua kracht ging het prima alleen m'n handen deden wel pijn. Was ook enorm druk (nergens hoeven wachten gelukkig) en dus ook stikheet. Die 5x5 sq en dl waren behoorlijk vermoeiend icm die warmte. O en 34 reps deadlift is veel :(
Haha nee, ik zit met een dilemma. Onbeperkt chinees/japans wat echt 3 minuten van m'n huis af ligt, of 2 uur onbeperkt eten/drinken bij de wok 4km oid verderop. Ene is exclusief drank maar kunnen we zo lang zitten als we willen, en de andere is dus 2 uur maar wel gratis bier. Hmmm ze hebben daar ook ijs :p Thnx danny zie!
lkkre train weer nu je een jaartje ouder bent. hier stond pas de kachel hard te blazen traint idd niet fijn in de warmte.

haha dat noem ik nou luxe problemen.:o

5x5 deadlifts rip

• #1.549
lkkre train weer nu je een jaartje ouder bent. hier stond pas de kachel hard te blazen traint idd niet fijn in de warmte.

haha dat noem ik nou luxe problemen.:o

Is het ook :p

Ja ja wrijf het er nog maar een paar keer in dat ik oud ben..

In de uitleg stond dat als je 2x bw lift in werksets met dl dat je beter 3x5 kan doen, maar daar lift ik verhoudingsgewijs nog veel te weinig voor

ben je ondertussen al boze koe?

when in doubt, chose beer... beer is the answer and cause of all worlds problems

• #1.553
  • #1.554
W1 Friday

Squat
5x 20
5x 40
5x 65
5x 70
5x 75
5x 80 laatste rep paused
5x 85 paused

Bench Press
RCs
5x 20
5x 30
5x 40
3x 50
5x5x 65 paused

BOR
10x 20
8x 30
8x 35
8x 40
5x 45
5x 50
alles slow n steady. Rustig opbouwen gaat tot nu toe nog goed, geen last gehad van m'n arm

Lat Pulldown babygewicht
3x8

DB Tricep Extension
3x8

Hammer Curls babygewicht
2x8
Wilde 3 sets doen met weinig gewicht, maar na 2e set voelde ik m'n arm enigszins dus maar gestopt

Lkkre train, met hammer curls is de kans wel groot dat je je arm feels kreeg.

• #1.556
fijn dat de bor lukt zonder armsars

I know, vandaar laag gewicht. Beste manier om pezen wat aan te sterken lijkt me toch rustig opbouwen en wat spanning erop zetten
Klopt heb je gelijk in rustig aan, heb zelf een maand geen hammers gedaan toen ik last had daarna ook rustig opgebouwd

Nog gefeliciteerd man!

Nette train. Hoe gaat zo'n laatste setje op SQ? Komt die laatste echt moeilijk omhoog of zou je er zo nog 5 kunnen doen?

nice work again Vinster!

Terug
Naar boven