- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze weer ff goed volgen, want die 5x5 variant staat ook bij mij op het verlanglijstje

its ya birsdai we konna sip bakardy lijk its ya birsdayy
happy b day SUPEERRRGABBUURR
thnx iedereen, liev!
lkkre train weer nu je een jaartje ouder bent. hier stond pas de kachel hard te blazen traint idd niet fijn in de warmte.W1 Wednesday SquatHaha nee, ik zit met een dilemma. Onbeperkt chinees/japans wat echt 3 minuten van m'n huis af ligt, of 2 uur onbeperkt eten/drinken bij de wok 4km oid verderop. Ene is exclusief drank maar kunnen we zo lang zitten als we willen, en de andere is dus 2 uur maar wel gratis bier. Hmmm ze hebben daar ook ijs5x 20 5x 40 3x 60 5x5x 70 OHP RCs 7x 20 langzaam 4x 30 5x5x 40 Deadlift 4x 60 3x 80 2x 100 5x5x 110 Alles double overhand gedaan. Had 3 weken geleden voor het laatst gedeadlift; qua kracht ging het prima alleen m'n handen deden wel pijn. Was ook enorm druk (nergens hoeven wachten gelukkig) en dus ook stikheet. Die 5x5 sq en dl waren behoorlijk vermoeiend icm die warmte. O en 34 reps deadlift is veelThnx danny zie!

lkkre train weer nu je een jaartje ouder bent. hier stond pas de kachel hard te blazen traint idd niet fijn in de warmte.
haha dat noem ik nou luxe problemen.![]()
when in doubt, chose beer... beer is the answer and cause of all worlds problems
when in doubt, chose beer... beer is the answer and cause of all worlds problems
Op de ene plek kunnen we langer pilsen maar niet gratuitLkkre train, met hammer curls is de kans wel groot dat je je arm feels kreeg.
Klopt heb je gelijk in rustig aan, heb zelf een maand geen hammers gedaan toen ik last had daarna ook rustig opgebouwdI know, vandaar laag gewicht. Beste manier om pezen wat aan te sterken lijkt me toch rustig opbouwen en wat spanning erop zetten