Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Is dat zo? Waarom? Dat wist ik echt niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat je je spine neutraal wil houden, als je je hoofd gaat draaien kan dat niet vanzelfsprekend
omdat je je spine neutraal wil houden, als je je hoofd gaat draaien kan dat niet vanzelfsprekend
Denk eraan om ze 2x p week te pakkenmoet de voorsprong wel behouden heDenk eraan om ze 2x p week te pakken
Ik pak ze al twee keer per week. I cry everytiem k*tsatéprikkers.

I feel you bro, dere 41cm kuiten
@Vinnie, calfs press doe je in de leg press neem ik aan? Zo ja, voelt dat beter dan bv. de standing/sitting calf raises?
Nee is gewoon een apparaat. Deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deed eerst wel altijd calf press op de leg press, maar sinds gym verhuist is staan er ook andere apparaten en alleen een gare horizontale leg press en een 45 graden, alleen die leent zich niet echt voor calf presses.
Doe eigenlijk nooit standing calf raises. Binnenkort maar eens doen
I feel you bro, dere 41cm kuiten
@Vinnie, calfs press doe je in de leg press neem ik aan? Zo ja, voelt dat beter dan bv. de standing/sitting calf raises?
Okee, thnx. Weer wat geleerd. En ik maar denken dat ik goed bezig ben. Natuurlijk heel logisch wat je zegt.
Tegenwoordig pak ik enkel nog de zittende variant van de calf raises. Met de staande krijg ik altijd allemaal striemen op mijn schouders (welke ook wel dagen zichtbaar blijven) Misschien toch maar eens een combinatie van beide pakken voor optimaal resultaat. Wil voor de zomer toch nog wat progress maken als het gaat om m'n kuiten. Want het ziet er echt niet uit in een korte broek..
Prima chinups
Wat mss leuk is om te proberen met je kuiten:
Reps=aantal seconde rust, dwz: 1 rep = 1s rust tussen je sets; 10 reps 10s enz.
week 1, pak bijv 50kg oid:
10x, 20x, 30x, 40x.
Week 2 wederom 50kg, beginnen met 20 reps: 20x, 30x, 40x, 50x.
Week 3 30x, 40x, 50x, 60x.
Week 4: gewicht verhogen en weer beginnen bij 10 reps.
Had dit 2 maandjes gedaan en kuiten waren zo'n 1.5cm in omtrek gegroeid, verder geen extra oefeningen.
http://www.youtube.com/watch?v=SKJFJb3-k0w
Kijk dit goed door , wanneer je iets moeilijk te begrijpen vindt , check dan het lees-artikel hiervan.
Hij geeft aan bij de verhoogde percentage en volume een deload in te lassen na twee cycles , afhankelijk van je eigen gevoel.

nerlinger.com. 135 euro, waarvan 20 verzendkosten. Had de 21e betaald en had ze de 25e in huis. Was verbaasd over de snelheid van de levering
ty brah
ff uitzoeken
nogal zonde om voor 130 eu verkeerde schoenen te bestellen

Had ook nog wat spierpijn in hamstrings van woensdag. Komende week minder volume op de sldl dus