AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

Hee niet stiekem kuiten trainen! :(

• Topic Starter Topic Starter
I feel you bro, dere 41cm kuiten:grumble:

@Vinnie, calfs press doe je in de leg press neem ik aan? Zo ja, voelt dat beter dan bv. de standing/sitting calf raises?

Nee is gewoon een apparaat. Deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deed eerst wel altijd calf press op de leg press, maar sinds gym verhuist is staan er ook andere apparaten en alleen een gare horizontale leg press en een 45 graden, alleen die leent zich niet echt voor calf presses.
Doe eigenlijk nooit standing calf raises. Binnenkort maar eens doen

Nee is gewoon een apparaat. Deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deed eerst wel altijd calf press op de leg press, maar sinds gym verhuist is staan er ook andere apparaten en alleen een gare horizontale leg press en een 45 graden, alleen die leent zich niet echt voor calf presses.
Doe eigenlijk nooit standing calf raises. Binnenkort maar eens doen

Tegenwoordig pak ik enkel nog de zittende variant van de calf raises. Met de staande krijg ik altijd allemaal striemen op mijn schouders (welke ook wel dagen zichtbaar blijven) Misschien toch maar eens een combinatie van beide pakken voor optimaal resultaat. Wil voor de zomer toch nog wat progress maken als het gaat om m'n kuiten. Want het ziet er echt niet uit in een korte broek..

I feel you bro, dere 41cm kuiten:grumble:

@Vinnie, calfs press doe je in de leg press neem ik aan? Zo ja, voelt dat beter dan bv. de standing/sitting calf raises?

41 cm kuiten crew checking in

mja ik train ze ook niet

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Okee, thnx. Weer wat geleerd. En ik maar denken dat ik goed bezig ben. Natuurlijk heel logisch wat je zegt.

Ik heb die fout vroeger ook gemaakt

Tegenwoordig pak ik enkel nog de zittende variant van de calf raises. Met de staande krijg ik altijd allemaal striemen op mijn schouders (welke ook wel dagen zichtbaar blijven) Misschien toch maar eens een combinatie van beide pakken voor optimaal resultaat. Wil voor de zomer toch nog wat progress maken als het gaat om m'n kuiten. Want het ziet er echt niet uit in een korte broek..

probeer dit eens (op de leg press indien mogelijk)

Prima chinups ;)
Wat mss leuk is om te proberen met je kuiten:

Reps=aantal seconde rust, dwz: 1 rep = 1s rust tussen je sets; 10 reps 10s enz.
week 1, pak bijv 50kg oid:
10x, 20x, 30x, 40x.
Week 2 wederom 50kg, beginnen met 20 reps: 20x, 30x, 40x, 50x.
Week 3 30x, 40x, 50x, 60x.
Week 4: gewicht verhogen en weer beginnen bij 10 reps.
Had dit 2 maandjes gedaan en kuiten waren zo'n 1.5cm in omtrek gegroeid, verder geen extra oefeningen.

---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=SKJFJb3-k0w
Kijk dit goed door , wanneer je iets moeilijk te begrijpen vindt , check dan het lees-artikel hiervan.
Hij geeft aan bij de verhoogde percentage en volume een deload in te lassen na twee cycles , afhankelijk van je eigen gevoel.

gvd wilde net dat filmpje gaan kijken, is-ie verwijderd.. Weet je hem toevallig nog ergens anders te vinden?

qua maat dus gewoon op de gok gekocht?

Redelijk ja, maar wel eerst ff gegoogled. De maat die op nerlinger staat is de UK maat, en op de label van m'n nikes staat zowel de US als de UK maat, dus gewoon dezelfde maat besteld als op dat label (en joertjuh had in een wat ouder topic zijn maat gezegd wat ook overeen kwam). PP2s vallen over het algemeen ongeveer een maatje kleiner uit.

Oke, dus UK9 (nikes, whatever) = UK8 (PP2)?

ty brah

ff uitzoeken

nogal zonde om voor 130 eu verkeerde schoenen te bestellen

ty brah

ff uitzoeken

nogal zonde om voor 130 eu verkeerde schoenen te bestellen

Ja idd. Gelukkig waren de mijne goed. Denk dat je ze wel terug kan sturen indien je toch de verkeerde maat hebt, alleen die verzendkosten zijn wel vrij hoog

---------- Post added at 18:22 ---------- Previous post was at 14:13 ----------

C2W1 bench press dag
bench was bezet, dus begonnen met wat pullups en daarna gebencht

Wide Grip Pullups
8x
6x
6x

Hammer Grip Chinups
6x

Bench Press
5x 50
5x 57.5
5x+: 13x 65 :)

BOR
10x 20
10x 30
10x 40
10x 50
10x 60
nice

Incline Dumbbell Bench Press
4x8x 24

CGBP paused
3x10x 42.5

Hammer Curls
3x10x 12

C2W1

Deadlift
5x 72.5
5x 82.5
5x+: 10x 92.5

Zat nog wel wat meer in, maar het was warm en druk en geen zin :p Had ook nog wat spierpijn in hamstrings van woensdag. Komende week minder volume op de sldl dus

Pendlay Row
3x10x 40
Deed deze voor het eerst. Prima oefening, maar weet niet of ik 'm fijner vind dan normale bor.

Shrugs
3x15x 40

Calf Press
30x 52
30x 59
25x 66
25x 73
20x 79
10x 86 -10s rust- 5x 93 -5s rust- 5x 100
Dat dere volume

Barbell shrugs met 40kg of dumbell (40 per kant)?

Ik pak de shrugs altijd zo zwaar mogelijk (wel een gewicht waar ik minimaal 15 reps mee kan uitvoeren). Heb wel het idee dat ze daar flink van groeien. En de dag erna voelt het ook zo heerlijk!

probeer dit eens (op de leg press indien mogelijk)

Ga ik a.s. dinsdag proberen;)

Terug
Naar boven