Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

Prima squat brah

geen pr? Alcohol dagen nadien is wel pr normaal hé :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Lopen huilen om niks dus :p haha. Goed bezig

• #1.625
Haha jup. Thnx

• #1.626
W4 Wednesday

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
1x 80
5x5x 87.5
squats gingen moeizaam vandaag. Geen idee waarom

OHP paused
RCs
2x5x 20
5x 30
3x 40
1x 45
3x5x 52.5
2x5x 50
Moest eigenlijk vorige week 5x5x 49 en vandaag 5x5x 51 doen, vandaar 52.5 en 50

Deadlift
5x 60
3x 90
1x 120
5x3x 135 belt VPR; zwaar, ook geen idee of m'n rug recht was of niet
ohja moest eigenlijk 5x5, maar vond dat vorige week al kut genoeg dus niet gedaan

LB was helemaal kapot, en dan met name hams en glutes. Nog nooit zo langzaam gefiets volgens mij

Laatst bewerkt:
Flinke train, fietste je niet achteruit?

• #1.628
Flinke train, fietste je niet achteruit?

whaha zou zomaar kunnen

Had trouwens afgelopen dagen weer wat last van m'n arm, en merkte gisteren dat het tijdens squatten erger werd??? Morgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzo

whaha zou zomaar kunnen

Had trouwens afgelopen dagen weer wat last van m'n arm, en merkte gisteren dat het tijdens squatten erger werd??? Morgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzo

Heb jij toevallig je duim ook om de halter? Was bij mij namelijk het probleem ook! Had mijn hand er helemaal omheen incl duim. Als het laatste setje zwoegen was kneep ik veel te hard in de halter, en ik probeerde me aan de halter 'omhoog te trekken'

Nu duimloze grip en de hand er overheen liggen! Gaat een stuk beter nu...

whaha zou zomaar kunnen Had trouwens afgelopen dagen weer wat last van m'n arm, en merkte gisteren dat het tijdens squatten erger werd??? Morgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzo

welkom in de donkere kant.

• #1.631
Heb jij toevallig je duim ook om de halter? Was bij mij namelijk het probleem ook! Had mijn hand er helemaal omheen incl duim. Als het laatste setje zwoegen was kneep ik veel te hard in de halter, en ik probeerde me aan de halter 'omhoog te trekken'

Nu duimloze grip en de hand er overheen liggen! Gaat een stuk beter nu...

Duim om de barbell idd. Jij had ook last van je arm daardoor? Ik merk het links bij onderarm/bicep aanhechting, ter hoogte van elleboog ongeveer

neeeee nog nie

Had uiteindelijk tenniselleboog erdoor. Maar de huisarts vertelde er meteen bij dat t idd net zo goed aan de andere kant had kunnen zijn

Misschien moet je eens een tijdje een bro split gaan doen ofzo man

aucw11.jpg

• #1.635
W4 Friday

ivm moggah dus no skwot, ivm arm geen bicaps/rug. Lekker tietceps dus

Bench Press
RCs
7x 20
5x 40
3x 62.5
4x5x 82.5
4x 82.5 geen spotter dus zekere voor onzekere genomen

CGBP denk iets van 3-5 cm smaller dan normale bp
5x 40
3x 60
2x3x 80
2x 80 F@3e rep helaas

DB Tricep Extension
3 sets

ohja toch nog wat curls gedaan bij iemand die negatives wilde doen op bp met 110 kg, dus 2x3 80kg curls ofzo :P

Had uiteindelijk tenniselleboog erdoor. Maar de huisarts vertelde er meteen bij dat t idd net zo goed aan de andere kant had kunnen zijn

thnx dirk

Misschien moet je eens een tijdje een bro split gaan doen ofzo man

ga je mond spoelen

mooi pet

Lkkre train, lkkre curls ook man :)

inb4 morgen 90kg

hamburgers eten tijdens moh

Terug
Naar boven