ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzowhaha zou zomaar kunnen
Had trouwens afgelopen dagen weer wat last van m'n arm, en merkte gisteren dat het tijdens squatten erger werdMorgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzo
whaha zou zomaar kunnen Had trouwens afgelopen dagen weer wat last van m'n arm, en merkte gisteren dat het tijdens squatten erger werdMorgen sla ik squats over dus volgende week ff kijken hoe het gaat, anders mss maar eens lang een fysio ofzo
Heb jij toevallig je duim ook om de halter? Was bij mij namelijk het probleem ook! Had mijn hand er helemaal omheen incl duim. Als het laatste setje zwoegen was kneep ik veel te hard in de halter, en ik probeerde me aan de halter 'omhoog te trekken'
Nu duimloze grip en de hand er overheen liggen! Gaat een stuk beter nu...

Had uiteindelijk tenniselleboog erdoor. Maar de huisarts vertelde er meteen bij dat t idd net zo goed aan de andere kant had kunnen zijn
Misschien moet je eens een tijdje een bro split gaan doen ofzo man