XXL Nutrition

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.665
W6 Monday

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
2x 82.5
3x3x 105 belt

Bench Press
RCs
7x 20
5x 40
3x 60
3x 70
3x 80
3x 87.5 dit blijft om de een of andere manier zwaar, terwijl bw nog steeds wat stijgt

Hypers
8x
2x10x +15

Bor overgeslagen (en abs ook maar dat doe ik eigenlijk altijd dus not worth noting). Vanochtend 99.7kg. Soon 100kg ochtend gewicht :cool:

mwa gaat, ze krijgen een voldoende maar kunnen bij lange na niet tegen de visboer op:cool:

Dat sws niet

lkkre monday train m8

sinds wanneer krijg je kibbeling bij de M (of begrijp ik de M verkeerd?)

nice eastertrain!

aardige tren vincemeister

goeie trein, en goede squat pr man!

Squatten gaat lekker man

• #1.672
W6 Wednesday

OHP paused
5x 20
RCs
5x 20
5x 30
3x 40
1x 47.5
3x3x 52.5 niet enorm hard maar geen grinders
Zolang squat er tijdelijk uit is op woensdag (week 5-9) heb ik bij ohp geen powerlift schoenen aan. Scheelt wel iets, voornamelijk qua stabiliteit

Deadlift
5x 60
5x 90
2x 120
3x3x 140 belt, mixed VPR; laatste set op film
http://vid1287.photobucket.com/albums/a621/Vinswa/20150408_174459_277020473120262_zpscuz7ldte.mp4
TIPS?

BOR
10x 20
10x 30
2x8x 40
rip onderrug door bor direct na dl :(

thnx

sinds wanneer krijg je kibbeling bij de M (of begrijp ik de M verkeerd?)

nice eastertrain!

thnx en geen idee, moet je bric one vragen

goeie trein, en goede squat pr man!

thnx

thnx hey liedje wow daar was ik ook

thnx

lock je je dl eigenlijk wel?

• #1.675
lock je je dl eigenlijk wel?

Dit.
Lijkt er niet echt op en lijkt ook alsof je je rug te geforceerd té recht (daardoor hol) wilt houden, maar misschien lijkt dat alleen zo en voelt het voor jou heel anders.
Edit: waarschijnlijk lijkt dat zo door je nek.

M'n rug voelt meestal juist meer bol aan dan recht/hol. Kreeg tijdje terug als kritiek dat ik niet overdreven moest locken bij deadlift, aka een kilometer achterover leunen :p Nek blijft lastig, ook al probeer ik er op te letten, tijdens de sets is er meestal niet veel van terug te zien helaas

Ik zeg niet dat het per se slecht is met je nek, kan ik zo niet beoordelen. Ikzelf kijk ook naar voren volgens mij :roflol: Alleen het kan zijn dat je rug door die reden meer hol lijkt ;)

mooie dl

• #1.678
Ik zeg niet dat het per se slecht is met je nek, kan ik zo niet beoordelen. Ikzelf kijk ook naar voren volgens mij :roflol: Alleen het kan zijn dat je rug door die reden meer hol lijkt ;)

ik weet het ook niet zeker, dus hopelijk reageren er nog meer mensen op :)

mooie vent

bedankt

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ga trouwens op vrijdag wat shrugs doen om wat aan grip te werken, aangezien ik de werksets DL nu allemaal mixed grip pak en met de warmingup imo niet genoeg grip train

nette ohp :thumbs:

Moet zelf ook nog steeds powerlift schoenen kopen :o

Filmpje is geblocked op het werk :(

En gewoon leren OHP zonder die shoes man

Terug
Naar boven