- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn idee: training overslaan![]()
Als je toch niks gaat gebruiken kan je misschien zondag nog ff de gymzaal in en anders jammer dan. Je gaat er echt niet op achteruit als je een keertje niet gaat!
Ik neem terug wat ik zei, ik zou alleen je squat er uit halen![]()
alls gains are lostGisteren hele dag een kater gehad incl misselijkheid. Nauwelijks gegeten en t.o.v. vrijdag vandaag 3kg lichter
Heb ook nog steeds spierpijn van vrijdag dus heb nauwelijks kunnen herstellen. Benieuwd of trainen een beetje gaat vanavond
alls gains are lostGisteren hele dag een kater gehad incl misselijkheid. Nauwelijks gegeten en t.o.v. vrijdag vandaag 3kg lichter
Heb ook nog steeds spierpijn van vrijdag dus heb nauwelijks kunnen herstellen. Benieuwd of trainen een beetje gaat vanavond
flink eten vandaag en misschien wat meer opwarmen, slecht trainen is altijd nog beter dan niet![]()

En als je afgelopen week herhaalt?
Moet af en toe wel een keer een feestje kunnen pakken zonder te balen dat je je targets niet haalt volgens dat schema toch?![]()
Die kater had ik niet verwacht. 

Alleen rug overgeslagen omdat m'n arm aan het zeuren was helaas, maar boeie want alles gehaald jeuj