AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

Mijn idee: training overslaan :)

Als je toch niks gaat gebruiken kan je misschien zondag nog ff de gymzaal in en anders jammer dan. Je gaat er echt niet op achteruit als je een keertje niet gaat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
Mijn idee: training overslaan :)

Als je toch niks gaat gebruiken kan je misschien zondag nog ff de gymzaal in en anders jammer dan. Je gaat er echt niet op achteruit als je een keertje niet gaat!

True that, maar ga ik niet de hele training overslaan. Benchen kan sws gewoon, dus dacht er zelf aan om de intensiteit en volume op alleen sq relatief laag te houden. Ook gedacht om mss de trainingen wat op te schuiven, maar aangezien komende week behoorlijk zwaar wordt gaan 2 trainingen zonder rustdag er tussenin niet echt opschieten

100+ sq nice vinnie

Ik neem terug wat ik zei, ik zou alleen je squat er uit halen :p

• #1.606
alls gains are lost :( Gisteren hele dag een kater gehad incl misselijkheid. Nauwelijks gegeten en t.o.v. vrijdag vandaag 3kg lichter :(:(:( Heb ook nog steeds spierpijn van vrijdag dus heb nauwelijks kunnen herstellen. Benieuwd of trainen een beetje gaat vanavond

alls gains are lost :( Gisteren hele dag een kater gehad incl misselijkheid. Nauwelijks gegeten en t.o.v. vrijdag vandaag 3kg lichter :(:(:( Heb ook nog steeds spierpijn van vrijdag dus heb nauwelijks kunnen herstellen. Benieuwd of trainen een beetje gaat vanavond

flink eten vandaag en misschien wat meer opwarmen, slecht trainen is altijd nog beter dan niet :thumbs:

Eten proppen, extra PWO en knallen. Kill it brah.

• #1.609
Is alleen vocht wat je kwijt bent

Is toch niet erg?

Als ik een keer 1 training mindere gewichten moet pakken zit ik daar echt niet over in. Bent toch zo weer terug op de oude gewichten.

• #1.615
Ik volg standaard schema's en heb dus ook targets, die ik erg graag wil halen. Vorige week had ik het gevoel die zeker te gaan halen vandaag, maar had die kater niet voorzien :(

heb in de afgelopen 2 uurtjes al ruim 1300 kcal op dus qua eten gaat het prima vandaag

edit: ruim 2000 :p

Laatst bewerkt:
En als je afgelopen week herhaalt?
Moet af en toe wel een keer een feestje kunnen pakken zonder te balen dat je je targets niet haalt volgens dat schema toch? :p

• #1.617
En als je afgelopen week herhaalt?
Moet af en toe wel een keer een feestje kunnen pakken zonder te balen dat je je targets niet haalt volgens dat schema toch? :p

volgende week maak ik me ook geen zorgen over maar juist over vanavond :p Die kater had ik niet verwacht.
Maakt inderdaad ook niet bijzonder veel uit maar zou het wel jammer vinden. Anyways, zit al over de 2000 kcals en de spierpijn is plotseling verdwenen dus ik had blijkbaar gewoon wat voedsel nodig.

En woog net ook (incl iets van een halve kg aan kleding) weer 4.5 kg meer dan vanochtend :P

4,5 kg in één halve dag?
:eek:

Het log heet niet voor niets becoming Invincibl.. dan gaat dat zo hard. Maar inderdaad, niet te moeilijk doen als je een keer schijterij hebt. Gewoon de schijterij wegen en diezelfde hoeveelheid in grammen aan pindakaas weer naar binnen werken, dan zit je altijd goed :D

• #1.620
Haha precies. Verschil in gewicht komt ook wel door volle maag en kleding he nicky, maar het ging inderdaad makkelijker dan gedacht :D

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

W4 Monday

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
2x 80
5x5x 102.5 belt VPR :D:D:D

Bench Press
5x 20
RCs
5x 40
3x 60
5x 65
5x 70
5x 75
5x 80
5x 87.5 VPR? laatste rep grind

Hypers
6x
2x12x +15

Alles toch gehaald :D:D:D Alleen rug overgeslagen omdat m'n arm aan het zeuren was helaas, maar boeie want alles gehaald jeuj

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven