MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
W6 Wednesday

Squat
5x 20
5x 40
5x 60
5x 80
zo goed als geen rust tussen de sets

OHP paused
RCs
5x 20
5x 30
3x 40
3x 50
4x 55

Deadlift
5x 60
3x 90
1x 120
2x3x 135
4x 135 op film
http://vid1287.photobucket.com/albums/a621/Vinswa/20150624_193520_941173261972952_zpsohrbman8.mp4

Om de een of andere vage reden kan ik vanaf ongeveer 132.5 a 135 m'n rug voor mijn gevoel niet in een goede positie houden terwijl het qua kracht nog prima lukt. Not sure wat ik hiermee moet doen. Beetje werksets blijven doen rond 130-135 en na cut een reset doen en volume iets omhoog gooien?

Laatst bewerkt:
DL ziet er naar mijn mening goed uit.

fucking chestbrah in die vid

mooie pet

goeie deadlift ook wel lijkt me zo. misschien wat meer spanning op lats bij liftoff?

• #1.847
fucking chestbrah in die vid

:$

DL ziet er naar mijn mening goed uit.

mooie pet

goeie deadlift ook wel lijkt me zo. misschien wat meer spanning op lats bij liftoff?

dank. Hoorde dat ik m'n heupen meer moet gebruiken wat ik nu ook duidelijk terugzie op die vid. Meer spanning op lats is een goeie idd, weet alleen niet echt goed hoe ik dat het best doe.

Kreeg btw nog een tip dat ik eens een wat smallere stance moet proberen zodat ik een smallere grip kan pakken en meer lats gebruik. Ook het proberen waard

vins pls dat petje. wel goeie deadlift.

Denk eerlijk gezegd dat je de bar meer in het midden van je voet moet leggen. En dan naar boven en naar achteren trekken ;)

• #1.850
W6 Friday

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
1x 80
3x 90
3x 100 belt; 1 gaatje strakker gedaan en instant squat gains
7x 112.5 belt VPR; hnnnnnngggg. Had denk nog wel een extra rep kunnen grinden maar had nu al geen adem meer over :p

Bench Press
5x 20
5x 40
2x 60
1x 70
4x4x 82.5 paused VPR denk ik voor paused
wederom unrack failings. Soon maar mensen vragen te spotten enkel om te unracken

BOR
10x 20
8x 30
8x 40
6x 50
6x 55
6x 60
zwaarder dan maandag ondanks iets minder volume

CGBP paused
8x 70
5x 70 3s pause
last rep suddenly a wild epic grind appeared

Supah lekkahre trenning, golden pwo combi heeft z'n naam weer eer aan gedaan (unstoppable +jack3d micro)

vins pls dat petje. wel goeie deadlift.

petje ftw, f**k haar doen voor gymmen

Denk eerlijk gezegd dat je de bar meer in het midden van je voet moet leggen. En dan naar boven en naar achteren trekken ;)

De bar verder van me af leggen?

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

ohja wat aardappel licht arm gains gevonden

beetje licht beetje pomp

speciaal voor joost petje afgezet
Snapchat--7533784647263036870_zpsw53fom8l.jpg

braaf zonder petje

Flinke squat mane

lkkr vpr op je sq maat.

• #1.855
W7 Monday

warm

sq rekkert bezet

Bench Press
5x 20
5x 40
3x 60
5x 70
5x 77.5
7x 85 eerste reps gingen snoeihard dus dacht doe er wat extra. Goede spottert dit keer die z'n handen er vanaf hield heuj :cool:

Squat
5x 20
5x 40
3x 60
1x 85
3x3x 105 belt; zwaar en vermoeiend, benen voelden gisteren nog wat brak aan van vrijdag dus denk nog niet helemaal hersteld ofzeau

BOR
2x10x 20

Chins deadhang
2x2x
2x3x

goei en slegte treen tegelijk, bp ging echt lekker maar sq viel wat tegen

heupen schieten te snel omhoog bij de deadlift. schouders zitten misschien net iets te ver naar voren bij lift-off, om echt goed naar achter te kunnen trekken met hip-thrust beweging?
Verder.. needs more explosiviteit! :fire:

lekkere bp vinnie

hoe voelt je arm tegenwoordig?

• #1.858
heupen schieten te snel omhoog bij de deadlift. schouders zitten misschien net iets te ver naar voren bij lift-off, om echt goed naar achter te kunnen trekken met hip-thrust beweging?
Verder.. needs more explosiviteit! :fire:

Thnx.

Enige wat in je post beetje tegenspreekt (of lijkt) is dat je zegt heupen schieten te snel omhoog, aka ik zou iets hoger moeten beginnen met heupen, en tegelijkertijd zijn schouders wat te ver naar voren waardoor startpositie juist weer lager moet zijn om te compenseren?

lekkere bp vinnie

hoe voelt je arm tegenwoordig?

thnx. Het lijkt helemaal over te zijn dus begin rustig aan maar weer met wat pullups-chinups en verhoog het gewicht van bors wat.

lekkere train weer vinnie, met of zonder petje?

time for infinite back gainz!

Terug
Naar boven