v1per91
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****! de weegschaal gaf 68,8 aan vanochtend toen ik uit bed kwam....WHAT THE ****KKKK 72,5 -> 68,8?? FOR REAL? potverdomme
!!
maar ik ga gwn door ik zie wel wat gebeurd!!
hahaha true that! en ja moddervet en totaal niet gainen is verschil eh?maar ik ga gwn door ik zie wel wat gebeurd!!
Killy zou je trouwens heel even een schematje kunnen controlere? ik had t gemaakt voor een vriend van me maar nieuwe heeft reacties gegeven en het is een cutschema waar ik geen ervaring mee heb....dus ik heb t puur uit theorie geschreven ipv eigen ervaring wat ik meestal vermijd! hier <= is de link
Als je t niet wil bekijken ook prima haha!

20 euro en maak van je vriend een beeschtttttt
Nee man, ben niet echt bekwaam in het cutten, nog niet nodig gehad.
Misschien dat ik je na de flexcup meer kan vertellen, zelfs dan zou het nog niks bijzonders zijn.
Kennis komt met de jaren![]()
haha dus...maar **** dat sowiezo, lekker puur natuur en bulken. Gebruik geen creatine alleen whey, puur omdat ik een kleine maag heb en moeite heb met kwark
.
lol HGH je hoeft er alleen maar burgers te eten, zit genoeg groeihormoon in om aan je bulk te komen, cheeseburger per dag is goed voor de groei en een lachhaha dus...maar **** dat sowiezo, lekker puur natuur en bulken. Gebruik geen creatine alleen whey, puur omdat ik een kleine maag heb en moeite heb met kwark
.
Maar kom me maar opzoeke over een paar jaar indd. BSN representative& mr.O?![]()