MuscleMeat

Vipers 21 Russian Bears

• Topic Starter Topic Starter
Hehe zal ze speciaal voor jou eruit laten!! Had het zelf erin gezet dat je niet van die eeuwig lange wall of txts krijgt :) word gefixt!

Vanavond schouder/DL training maar ik heb eerst operatie om verstandskiezen te laten trekken en daarna 9 uur in de winkel staan dus dat zal wel niet super gewweldig worden....en maandag is de gym gesloten ivbm pinkster volgens mij =/ GREATTTT

Vrijdag operatie aan me verstandskiezen gehad, eerste 2 eruit de rest gaat over 3 weken. Ik vond t meevallen en me gezicht was normaal, helaas iets minder kunnen eten 2 dagen :( ****! de weegschaal gaf 68,8 aan vanochtend toen ik uit bed kwam....WHAT THE ****KKKK 72,5 -> 68,8?? FOR REAL? potverdomme :(!!

Maargoed vrijdag na de operatie nog 10 uur in de winkel gestaan en daarna meteen om 9.30pm gaan traine. Ik had deadlifts maar overgeslagen want dat scheen niet zo goed te zijn (wond spat dan open...fail).

Military press (A1)
3sets warmup
set1: 50x5
set2: 45x5
set3: 40x5
set4: 45x5
set5: 50x5
setx: 50x5
set 10: 50x5

Pullups (weighted/widegrip)
3sets latpull warmup
set1: 5x +5kg (75)
set2: 5x +7kg (77)
set3: 5x +7kg
set4: 5x +10kg (80)
setx: 5x +10kg
set10: 5x +10kg
set 11: 5x +5kg (75)
set 12: 5x +5kg
set 13: BW til fail (70)
set 14: BW til fail

Eerste keer dat ik zeg weighted gedaan had en t ging hardddd :D

-ab circuit-

nouja dat was de quickupdate ik moet nu weer naar werk.
SERIOUSLY pissed over het gewicht ik bedoel komop 2 weken werk en ik van 1,5kg af?? ughhhh

Zal vooral vocht zijn, dont worry baas.

Thanks, nja ik heb zo'n enorme moeite met aankomen ik probeer het nu al een half jaar en meer eten helpt echt amper maargoed, gotta keep going. En kan indd vocht zijn maargoed super motiverend is het niet haha

Maak nou niet van dat soort opmerkingen man, gaat iedereen trollen.

Feit: kom je niet aan, eet meer.

hahaha eet meer dan word ik gek! lang leven de kleine maag, maar ik ga dit iig volhouden, 4200kcal lijkt me voldoende voor 2800 onderhoud haha :D gwn wat meer melk drinke enzo! en your right

4200 is niet veel, maar fijn is anders :D.

En onderhoud klopt voor geen bal dus, uitgerekend zou mijn onderhoud ook rond de 3100 liggen, zit nu op 4500-4600 kcal en ben nog steeds niet modder vet :trollface:

hahaha true that! en ja moddervet en totaal niet gainen is verschil eh? ;) maar ik ga gwn door ik zie wel wat gebeurd!!

Killy zou je trouwens heel even een schematje kunnen controlere? ik had t gemaakt voor een vriend van me maar nieuwe heeft reacties gegeven en het is een cutschema waar ik geen ervaring mee heb....dus ik heb t puur uit theorie geschreven ipv eigen ervaring wat ik meestal vermijd! hier <= is de link

Als je t niet wil bekijken ook prima haha!

Content met de gister behaalde trainingsresultaten, alhoewel gewicht(lees BW) langzaam omhoog loopt merk ik echt vooruitgang in kracht en controle.

A1 BP (5rep sets)
warming up - 4 sets
set 1: 75 PR
set 2: 70
set 3: 65
set 4: 65
set 5: 65
set 6: 65
set 7: 67,5
set 8: 70
set 9: 72,5
set 10: 72,5
set 11: 72,5
set 12: 72,5

Moest echt persen om de laatste rep elke keer te krijgen maar ben best trots want vorige keer was me "PR" met reps 70 dus die is wel redelijk hard omhoog gegaan :D

A2 BOR (5rep sets)
warming up - 4 sets
set 1: 75 PR
set 2: 70
set 3: 60
set x: 60
set 12: 60

Tevreden met BOR, vooral gelet op goede vorm en dit is precies het randgewicht als ik net iets meer doe word het slordig.

B1 SQ (5rep sets)
warming up (5x 20, 5x 40, 5x 60, 5x 80)
set 1: 100 PR
set 2: 90
set 3: 80
set x: 80
set 6: 80
set 7: 85
set 8: 90

Helaas een beetje tijd tekort omdat het erg druk was toen ik binnen kwam, maar in alle 3 de lifts een PR gezet, I'm very content. vrijdag hopelijk een PR zetten voor MP!

Kan echt niet wachten tot ik kan gaan maxen om te kijke wat me nieuwe stats zijn!

hahaha true that! en ja moddervet en totaal niet gainen is verschil eh? ;) maar ik ga gwn door ik zie wel wat gebeurd!!

Killy zou je trouwens heel even een schematje kunnen controlere? ik had t gemaakt voor een vriend van me maar nieuwe heeft reacties gegeven en het is een cutschema waar ik geen ervaring mee heb....dus ik heb t puur uit theorie geschreven ipv eigen ervaring wat ik meestal vermijd! hier <= is de link

Als je t niet wil bekijken ook prima haha!

20 euro en maak van je vriend een beeschtttttt
Nee man, ben niet echt bekwaam in het cutten, nog niet nodig gehad.
Misschien dat ik je na de flexcup meer kan vertellen, zelfs dan zou het nog niks bijzonders zijn.

Kennis komt met de jaren :p

20 euro en maak van je vriend een beeschtttttt
Nee man, ben niet echt bekwaam in het cutten, nog niet nodig gehad.
Misschien dat ik je na de flexcup meer kan vertellen, zelfs dan zou het nog niks bijzonders zijn.

Kennis komt met de jaren :p

Ja van hetzelfde hier, nouja dan geef ik hem gewoon wat ik nu heb gemaakt...zal wel voldoende zijn hij krijgt sowiezo de beginners spurt daarna laat ik 'm zelf even inlezen en dan kan ie iets fabriceren wat goed bij zijn doelen past.

Hmmm tegenvaller? Net van de football coach gehoord dat het team komend seizoen bomvol zit, dus ik kan niet trainen tot December (off-seizoen begint dan).

Voordeel: klaarstomen voor december = vanaf Augustus bulk/cutten....focus op fysiek en behendigheid, mijn favoriete gedeelte van de sport!
SPRINTE SPRINTE SPRINTE YAY

In de tussentijd denk ik ook nog roeien gaan doen wat in de herfst is, ook erg leuk!

Wel nog een baantje aangeboden gekregen als football team-manager....past goed in me studie (internat. business/management) dus heb maar eens naar de mogelijkheden daarvoor gevraagd!

Kortom: doorvlammen tot BP: 100kg+ SQ: 150kg+ DL: 170kg+ zou haalbaar moeten zijn in 6 mnd =]

Gewoon aan de hgh gaan, doen die college gasten daar ook allemaal! :p

Ik kom je wel keer opzoeken als ik aan de O's meedoe

lol HGH je hoeft er alleen maar burgers te eten, zit genoeg groeihormoon in om aan je bulk te komen, cheeseburger per dag is goed voor de groei en een lach :) haha dus...maar **** dat sowiezo, lekker puur natuur en bulken. Gebruik geen creatine alleen whey, puur omdat ik een kleine maag heb en moeite heb met kwark :(.

Maar kom me maar opzoeke over een paar jaar indd. BSN representative& mr.O? :D

lol HGH je hoeft er alleen maar burgers te eten, zit genoeg groeihormoon in om aan je bulk te komen, cheeseburger per dag is goed voor de groei en een lach :) haha dus...maar **** dat sowiezo, lekker puur natuur en bulken. Gebruik geen creatine alleen whey, puur omdat ik een kleine maag heb en moeite heb met kwark :(.

Maar kom me maar opzoeke over een paar jaar indd. BSN representative& mr.O? :D

Waarom geen creatine? Supps vind ik ook basis, al helemaal voor een topsporter. Ken weinig topsporters die geen vit of andere supps nemen.
Als ik naar de gym ga neem ik een halve apotheek mee :p

Liever animal, die tshirts zien er zo vet uit

zeker omdat je veel set's doet is creatine aan te raden, je zal in kracht omhoog gaan en je zal tussen de set's door veel sneller weer energie in je spieren hebben ^^

Nja ik neem mineralen en visolie. Verder de whey (in amerika had ik whey met 3gr creatine per scoop), verder ach ik weet het niet heb wel tijdje creatine en NO-xplode gebruikt van BSN en dat werkt wel maar zo gauw je stopt weg vocht, weg buff look. Daarom nog maar af en toe creatine =] maar daar blijft het ook bij.

Toen ik aan worstelen deed en 2x per dag weightlifting deed (6 uur per dag sporten) gebruikte ik AAS tableten en BSN-epozine tabletten. Dit puur tegen spierpijn en voor spierherstel. Werkte verder goed en hield me gezond maar op het moment train ik maar 3x per week dus is het niet nodig vind ik :)

Edit: en wat is er lekkerder als jezelf dusdanig gek maken voor een setje dat je er 10kg bij kan leggen en het verschil niet merkt? je lichaam kan ook zo'n stofjes aanmaken en daar word je 10x leiper van haha

Laatst bewerkt:
Neem aan dat je aes tabletten bedoeld?
Aas tableten zijn anabolen :p

creatine hoeft ook niet een 'must have' supplement te zijn.
ik hou bijna geen vocht vast en ik ga omhoog in kracht en heb merkbaar meer energie tussen de sets, ik gebruikte result van b&f, deed goed z'n werk.
tegen spierpijn en spierherstel gebruikte ik zelf purple wraath, echt een top product en goed voor 3-4 maanden bcaa's en de rest van de amino's. het is duur maar mijn spierpijn is gewoon merkbaar minder, top product en dat houd gelijk in dat alles gewoon stukken beter hersteld. misschien een aanrader sinds hij ook verkrijgbaar is in amerika.

Terug
Naar boven