MuscleMeat

Vipers 21 Russian Bears

• Topic Starter Topic Starter
arginine tabletten ofzo weet het niet meer precies. Iig amino zuren voor spier herstel haha

hehe ja klopt in amerika kan je lekker goedkoop spulletjes kopen. 35 eur voor 4kg topqualiteit proteine. Ik wou jack3d ook wel eens proberen komend jaar hehe

Maar moet sowiezo nog kijken, allemaal afhankelijk van intensiteit en hoevaak ik ga trainen enz. Ik doe niet puur bodybuilding, gebruik BB/PL alleen als middel om athletische prestatie te verbeteren :)

Ps. thx for the tips ;)

Laatst bewerkt:
wat voor athletische sport je ook doet, creatine bied voor elke sport een gunstig iets ^^

Zeker mee eens. Maar ben er toch niet zo helemaal van, net als pilletjes....in me hele leven nog nooit een aspirine gehad bijv :D haha. weet niet wat het is maar heb er gewoon een weerstand tegen. En toch lekker whey en creatine gebruiken, als ik me een beetje inlees over andere dingen komen die ook vast nog aan bod maar zit sowiezo krap bij kas als ik terug ben in de States want college is DUUUUUR

Hmm moet nieuwe creatine halen, whey nog voldoende in huis!

Vandaag heb ik een vriend een nieuw schema gegeven met voeding, tips, KT, CT enz enz. en dat heb ik doorgelopen. Dus vandaag helaas me lift gemist wat ook niet heel veel waard zou zijn geweest, laatste 3 nachten maar 5 uurtjes/nacht geslapen en ik heb al 12 dagen achter elkaar 10+u. per dag gewerkt en erna vaak gefitnessed. Morgen vrij dus om 8u op -.- word er een beetje gaar van maargoed alles voor die $$ zodat ik kan emigreren :).

Maandag weer hard aan de bak.

Gewicht 71.5

Het schommelt nogal nadat me verstandskiezen getrokken zijn, voel me qua kracht en volume meer richting de 74-75 dus ik vind t prima, spiegel belangrijker als digits en iedereen in de gym zegt ook goede progressie enzo dusja!@ no problem

Hmmm nou even een snelle:

Laatste tijd super veel verplichtingen en heb moeite de trainingen erin te krijgen dit omdat ik 6 dagen p/w werk en over 5 weken vertrek uit Nederland (the log lives on!) Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor me trainingen omdat ik mensen nog moet opzoeken en afscheid nemen ed. waardoor ik af en toe eens een training mis....deze week is het helemaal goed mis en heb ik vrijdag (doordat ik een jonge begeleiding heb gegeven) en maandag niet kunnen trainen. Woensdag en donderdag dan maar, vrijdag ook niet beschikbaar.....ANTICLIMAX GOD DAM!

Maargoed in de tussentijd lekker vette makreel, veel vis, kip, rijst, boterhammen en kwark schoffelen....gaat helemaal goed komen!

Tot de volgende training!

Ik wil mee naar amerika :(
Romies worden? :p

Wat een stress, heibel met de vriendin, drukte op werk enz enz. Kan nog maar weinig trainen waardoor ook de eetlust een beetje zakt. gemid. inname zo rond de 3800, maar ook minder activiteitsfactor dus qua voeding gaat het.

vind het jammer dat ik niet minstens 3x per week in de gewichten kan hangen! Gister had ik maar een uurtje en dacht ik ff BP te maxen.

BP
warmup:
10x 40
10x 50
10x 60
5x 65
5x 70
5x 75
3x 80
1x 85 PR
1x 90 PR
1x 92,5 <--- te zwaar, beetje hulp
3x 80
5x 70
15x 50

Pullups
4x5xBW'

nog wat andere chest oefeningen gedaan om af te matten.

Abdominals;
cable twist
decline crunch (25kg)
reverse crunch
leg raises
hip raises

Lekker zwaar buik aangepakt, ook wel eens lekker :D

Opzich zeker blij. een doel was voor mij 200 lbs en 90kg~198lbs dus ik ben toch wel blij met deze achievement...next goal: 100kg BP voor december!

vanochtend op nuchtere maag op weegschaal (alleen boxers ofc.) 71,5 wat me nog zat meevalt. Na training (veel watergewicht) zit ik rond de 73. Een gain van redelijk stabiele ~2kg in een 3 weken.

Laatst bewerkt:
Heb je een vriendin? Zal fijn worden als je naar amerika gaat :p

Heb je een vriendin? Zal fijn worden als je naar amerika gaat :p

nah vriendin is amerikaans ;) cheerleader ofcourse hahaha. want ik had 7mnd wat met haar en miste het toch erg toen het uit was en ik in nederland was, dus 2 maanden erheen gegaan nadat ik gestopt was met school, en nu hebben we ook een vooruitzicht dus heb een lange afstand relatie nog anderhalf maandje...sucks maarja ik moet 6 dagen in de week werken en de rest eet, train of slaap ik dus een sociaal leven heb ik toch niet hahaha!

Zal maar niet teveel vertellen, straks komt heel dbb vakantie vieren bij je in amerika :p

Girls gone wild dbb edition

hahahaha iedereen is welkom ik ken nog wel een paar foxy ladies, no doubt dat er op die college ook nog een paar chronisch coïtusverslaafde vrouwtjes rondlopen. College life is the hardest time of your life :'( haha

Ik haat hbo :mad:,
+ het feit dat ik me kan volproppen met prohormonen en nog steeds meedoen met naturel wedstrijd in amerika.

hahaha
gewoon de apotheek binnen lopen. "Can I please have a testosterone injection..? You know one of those high dose son of a bitches? Oh while your at it give me two, and I'd like that semi automatic rifle so I can hunt me some deer"

tis echt gewoon een dikke grap daar vak, heerlijk :D

Hoe kijken ze eigenlijk naar jou? Word je behandeld als buitenlander?

Ben over het algemeen wat minder aardig tegen vervelende duitsers dan bv vervelende nederlanders.
En zitten er meer nederlanders daar in de buurt?

Hmmm nee nederlanders zitten er niet zoveel, de staat waar ik zit is wel 2e generatie nederlanders/duitsers/polen dus kom veel bekende achternamen tegen als;
korthuis, brink, sanders enz enz. dus dat is wel grappig. En als buitenlander (niet mexicaans) doen ze heel aardig tegen je (wisconsin is 85% blank dus daar zit ik ook bij in) en zijn ze vooral nieuwschierig. Kreeg veel aandacht en intelligente tot straight out retarded vragen. Maar ze zijn zeker respectvol en af en toe wat loltrappen ook altijd, ze halen amerika altijd flink omhoog qua groote en leger enz. en dan gooi ik ze altijd wat feitjes voor de voeten (who lost in vietnam? who caused the crisis? who prints money and plunges the dollar value? thats right your government buddy!) hahaha daar zijn ze minder blij mee.

wat ik ook nog altijd het geniaalste vinden als ze beginnen over homofiele europeanen of iets in die termen;
Oh is that right? Let me think who came up with brokeback mountain and had a big succes?? thats all I needed to know thank you very much :D

Laatst bewerkt:
Ik volg je mm.

Terug
Naar boven