Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Met het Konijn lijkt het gelukkig goed te gaan, tuitje is er nog niet uit gekomen maar was volgens de dierenarts geen ramp. Ze wordt steeds levendiger en begint weer te eten, gaat dus de goede kant op 
Dan de training, want ben vanavond weer gaan trainen, had gewoon serieus zin om naar de gym te gaan
Wel een kleine aanpassing gemaakt, na de deadlift en squat zag ik het niet zitten om goodmornings te gaan doen. Besloten om eerst de andere oefeningen te gaan doen en als laatste back extensions gedaan ipv goodmornings. Echter merkte ik dat ik bij LB1 ook al back extensions doe dus moet even kijken hoe ik dit ga oplossen. Misschien de volgende keer wel gewoon goodmorning doen maar dan niet te zwaar.
6 minuten squatten is trouwens best pittig, had bewust een ligt gewicht genomen omdat ik geen idee had wat ik hier van moest verwachten. Maar na 6 minuten en 40 reps verder moest ik serieus ff bijkomen, zelfs met maar 70Kg
En dan te bedenken dat het nog naar 8 en zelfs 10 minuten gaat
, weet nog niet of ik dat grappig vind 
Dit was de training (LB2) Jajaja, echt waar, LOWER BODY
)
Deadlift
10X 70Kg
5X 100Kg
8X 120Kg
6X 120Kg
6X 120Kg
6X 120Kg
Squat
10X 20Kg
5X 50Kg
40X 70Kg (in 6 minuten)
Calf raise in smith op een plateau)
3X 8X 20Kg
Hip trust (in een machine)
8X Leeg
3X 8X 10Kg
Cable crunch
3X 8X 21.25Kg
Back extencions
3X 8X plus 8Kg

Dan de training, want ben vanavond weer gaan trainen, had gewoon serieus zin om naar de gym te gaan
Wel een kleine aanpassing gemaakt, na de deadlift en squat zag ik het niet zitten om goodmornings te gaan doen. Besloten om eerst de andere oefeningen te gaan doen en als laatste back extensions gedaan ipv goodmornings. Echter merkte ik dat ik bij LB1 ook al back extensions doe dus moet even kijken hoe ik dit ga oplossen. Misschien de volgende keer wel gewoon goodmorning doen maar dan niet te zwaar.6 minuten squatten is trouwens best pittig, had bewust een ligt gewicht genomen omdat ik geen idee had wat ik hier van moest verwachten. Maar na 6 minuten en 40 reps verder moest ik serieus ff bijkomen, zelfs met maar 70Kg
En dan te bedenken dat het nog naar 8 en zelfs 10 minuten gaat
, weet nog niet of ik dat grappig vind 
Dit was de training (LB2) Jajaja, echt waar, LOWER BODY
)Deadlift
10X 70Kg
5X 100Kg
8X 120Kg
6X 120Kg
6X 120Kg
6X 120Kg
Squat
10X 20Kg