- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Mooi als zo'n training onverwacht goed uitpakte, houd dat in gedachten als het een keer wat minder gaat, ze horen er beide bij.Kwam vanmiddag thuis van de tweede vroege dienst en was fucking moe... Toch maar besloten om te gaan trainen en geheel onverwacht blijkt het dan toch weer een super lekkere training te zijn geworden
Heb de "8 minuten oefening" vandaag anders aangepakt en heb de reps opgedeeld in setjes van 5 reps met korte pauzes van pakweg 20 á 30 seconden tussen de setjes. Dit beviel me een heel stuk beter dan jezelf helemaal naar de kloten pompen door zoveel mogelijk reps achter elkaar te willen knallen.
OHP
Totaal dus 37 reps met 37.5Kg
Dat Volume pakken gaat je wel goed af geloof ik, ben echt benieuwd hoe dat over een maand of wat gaat als je voor een tweede en derde ronde gaat.

). Dat zijn een beetje m'n doelen momenteel. Squat staat iets minder hoog op de verlanglijst maar misschien komt dat later wel.

.
... Oftewel, 8 minuten squatten doet wel wat met me..hhahahahahaha
... Desondanks kwam na een paar bakjes koffie en een bak havermoutpap toch de zin weer naar boven om te gaan sporten dus ben maar naar de gym gegaan om gehoor te geven aan dat gevoel 
)