avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Anders ga je als blanke bij de politie willen, en lees "Allochtone sollicitanten hebben de voorkeur."
Ik bedoel...nouja... Dit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders ga je als blanke bij de politie willen, en lees "Allochtone sollicitanten hebben de voorkeur."
Ik bedoel...nouja... Dit!
hoofd doekjes dragen
Het heeft wel een racistisch tintje, maar hiermee slaat hij zeker wel de spijker op z'n kop en wilde ik dat Nederland hetzelfde zou zeggen: "we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.".
Ondertussen halen wij de shmink van zwarte piet af omdat 20 mensen van de 16 miljoen dit niet willen.
Zo, van buitenaf lijkt Nederland een geoliede multi-culturele machine,
maar ik hoor dat het ook hier niet lukt? srs vraag
Eindelijk iemand die snapt waar ik op doelde toen ik zei dat zelfs de regering zich schuldig maakt aan (positieve) discriminatie.
zwembaden die moslima avonden houden, moslimvrouwen die niet mogen staande gehouden worden door een mannelijke politieagent, rij-/identiteitsbewijs foto met hoofddeksel terwijl dat normaal niet mag, islamitische faggotadvocaten die weigeren recht te staan voor de rechter en weigeren de hand te schudden van een vrouw en daarmee wegkomen, etc

ik herinner me niet dat jij vroeg om wettelijke privileges

was nog pre-boerkaverbod, maar hier is iets soortgelijks:
sterke repliek!
dit mag je negeren, blijkbaar werden al deze phaggots ontslagen zonder vergoeding, en terechtVb 4: hoe is da een privilege als een individu weigert. Is er een wet dat moslims het toelaat om geen handen te schudden van vrouwen mss?
Btw, je bent nooit verplicht om handen te schudden van eender wie

mee eens dat t voor phaggots is, maar daar gaat t hier niet om, het gaat hier om speciale privileges voor holbewoners:en rechtstaan voor een rechter is voor phaggots, doet die man dus heel goed. Autochtonen kunnen van hem nog veel leren.
De Rotterdamse rechtbank heeft besloten hier geen actie tegen te ondernemen.,,In zeer uitzonderlijke gevallen mag de advocaat blijven zitten als diepe geloofsovertuigingen hem dat voorschrijven aldus een woordvoerder. Enait overtuigde de rechtbank ervan dat daar bij hem sprake van
is.
een bepaalde groep personen discrimineren op basis van hun fenotype omdat een andere groep mensen niet samen wil zwemmen met dat fenotype is volgens jou geen speciaal privilege toekennen aan de 2de groep?Blijkbaar zie jij dit allemaal als 'speciale privileges' aan moslims terwijl een maatschappij constant rekening houdt met de wensen en bekommernissen van hun burgers, want dat is wat een moderne maatschappij doet.
als jij eerst aan mijn p**mel sabbeltAls je zoveel houdt van poetins denkwijze, rot dan maar op naar rusland![]()

Nee het heeft nooit echt gewerkt imo.
Al vanaf de basisschool vielen mij de racistische trekjes op van o.a. leraren.
Als je als allochtoon zijnde zo opgroeit, ga je je vanzelf tegen de autochtonen keren en eigenlijk heel deze maatschappij.
Dan is er ook nog het grote cultuurverschil en opvoeding, wat meespeelt.
Je ziet nu toch ook vooral dat autochtonen met autochtonen omgaan en allochtonen met allochtonen.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen hier en daar.
Ik ben zelf volbloed Nederlander en merk toch wel dat als je gewoon jezelf bent en goede intenties hebt, allochtonen je accepteren en waarderen.
Andersom zie ik dit minder snel gebeuren.
ik weet niet waar jij opgegroeid bent maar hier herken ik weinig van
Nee het heeft nooit echt gewerkt imo.
Al vanaf de basisschool vielen mij de racistische trekjes op van o.a. leraren.
Als je als allochtoon zijnde zo opgroeit, ga je je vanzelf tegen de autochtonen keren en eigenlijk heel deze maatschappij.
Dan is er ook nog het grote cultuurverschil en opvoeding, wat meespeelt.
Je ziet nu toch ook vooral dat autochtonen met autochtonen omgaan en allochtonen met allochtonen.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen hier en daar.
Ik ben zelf volbloed Nederlander en merk toch wel dat als je gewoon jezelf bent en goede intenties hebt, allochtonen je accepteren en waarderen.
Andersom zie ik dit minder snel gebeuren.
Een wijk met een vrij hoog percentage allochtonen.
Ben je zelf Nederlands?