AndroidHealthClinic

Vladimir Poetin over moslims

Anders ga je als blanke bij de politie willen, en lees "Allochtone sollicitanten hebben de voorkeur."

Ik bedoel...nouja... Dit!

:thumb: Eindelijk iemand die snapt waar ik op doelde toen ik zei dat zelfs de regering zich schuldig maakt aan (positieve) discriminatie.

''Positieve discriminatie'' :roflol:
Lol dat bestaat gewoon niet, klaar.
De enige manier van ''positieve discriminatie'' is als iedereen gelijk behandelt wordt, wat gewoonweg bijna niet gebeurt in het racistische Nederland.

Het heeft wel een racistisch tintje, maar hiermee slaat hij zeker wel de spijker op z'n kop en wilde ik dat Nederland hetzelfde zou zeggen: "we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.".

Ondertussen halen wij de shmink van zwarte piet af omdat 20 mensen van de 16 miljoen dit niet willen.

Vertel mij eens welke tsunami aan wetswijzigingen allemaal zijn doorgevoerd vanwege de almachtige nederlandse moslimlobby?

Zo, van buitenaf lijkt Nederland een geoliede multi-culturele machine,
maar ik hoor dat het ook hier niet lukt? srs vraag

Zo, van buitenaf lijkt Nederland een geoliede multi-culturele machine,
maar ik hoor dat het ook hier niet lukt? srs vraag

Nee het heeft nooit echt gewerkt imo.
Al vanaf de basisschool vielen mij de racistische trekjes op van o.a. leraren.
Als je als allochtoon zijnde zo opgroeit, ga je je vanzelf tegen de autochtonen keren en eigenlijk heel deze maatschappij.
Dan is er ook nog het grote cultuurverschil en opvoeding, wat meespeelt.
Je ziet nu toch ook vooral dat autochtonen met autochtonen omgaan en allochtonen met allochtonen.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen hier en daar.
Ik ben zelf volbloed Nederlander en merk toch wel dat als je gewoon jezelf bent en goede intenties hebt, allochtonen je accepteren en waarderen.
Andersom zie ik dit minder snel gebeuren.

:thumb: Eindelijk iemand die snapt waar ik op doelde toen ik zei dat zelfs de regering zich schuldig maakt aan (positieve) discriminatie.

Natuurlijk maakt de regering zich 'schuldig' aan positieve discriminatie,wie anders?
Van private organisaties kan je van nature positieve discriminatie niet verwachten omdat ze daarin niet geinteresseerd zijn, dus moet het van de regering komen. Ze kunnen hun eigen rangen verbeteren en pos disc opleggen aan anderen, lijkt me nogal logisch.
Onderzoek wijst uit dat neg discriminatie bestaat en enige mogelijkheid om zoiets te counteren is oa via quotas. Wel tijdelijk natuurlijk.
Er is daar niks mis mee zolang neg discriminatie nog bestaat.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

zwembaden die moslima avonden houden, moslimvrouwen die niet mogen staande gehouden worden door een mannelijke politieagent, rij-/identiteitsbewijs foto met hoofddeksel terwijl dat normaal niet mag, islamitische faggotadvocaten die weigeren recht te staan voor de rechter en weigeren de hand te schudden van een vrouw en daarmee wegkomen, etc

Wow, al die privileges :roflol:

Vb 1: private organisatie
Vb 2: bron?
Vb 3: zzzz
Vb 4: hoe is da een privilege als een individu weigert. Is er een wet dat moslims het toelaat om geen handen te schudden van vrouwen mss?
Btw, je bent nooit verplicht om handen te schudden van eender wie en rechtstaan voor een rechter is voor phaggots, doet die man dus heel goed. Autochtonen kunnen van hem nog veel leren.

Blijkbaar zie jij dit allemaal als 'speciale privileges' aan moslims terwijl een maatschappij constant rekening houdt met de wensen en bekommernissen van hun burgers, want dat is wat een moderne maatschappij doet.

Als je zoveel houdt van poetins denkwijze, rot dan maar op naar rusland :)

.

Laatst bewerkt:
ik herinner me niet dat jij vroeg om wettelijke privileges :rolleyes:

was nog pre-boerkaverbod, maar hier is iets soortgelijks:

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2010/09/vrouwelijke_agent_voor_moslima.html

sterke repliek!

Vb 4: hoe is da een privilege als een individu weigert. Is er een wet dat moslims het toelaat om geen handen te schudden van vrouwen mss?
Btw, je bent nooit verplicht om handen te schudden van eender wie
dit mag je negeren, blijkbaar werden al deze phaggots ontslagen zonder vergoeding, en terecht :)

en rechtstaan voor een rechter is voor phaggots, doet die man dus heel goed. Autochtonen kunnen van hem nog veel leren.
mee eens dat t voor phaggots is, maar daar gaat t hier niet om, het gaat hier om speciale privileges voor holbewoners:

De Rotterdamse rechtbank heeft besloten hier geen actie tegen te ondernemen.,,In zeer uitzonderlijke gevallen mag de advocaat blijven zitten als diepe geloofsovertuigingen hem dat voorschrijven aldus een woordvoerder. Enait overtuigde de rechtbank ervan dat daar bij hem sprake van
is.

http://weblogs.nrc.nl/discussie/2008/09/08/is-opstaan-in-de-rechtbank-meer-dan-een-goed-gebruik/

Blijkbaar zie jij dit allemaal als 'speciale privileges' aan moslims terwijl een maatschappij constant rekening houdt met de wensen en bekommernissen van hun burgers, want dat is wat een moderne maatschappij doet.
een bepaalde groep personen discrimineren op basis van hun fenotype omdat een andere groep mensen niet samen wil zwemmen met dat fenotype is volgens jou geen speciaal privilege toekennen aan de 2de groep?

je aanneembeleid en het werkschema van je werknemers dermate aanpassen omdat een bepaalde groep mensen niet in contact wil komen met mensen met een bepaald fenotype is volgens jou geen speciaal privilege toekennen aan die groep?

een geschreven regel veranderen omdat een bepaalde groep deze niet wil gehoorzamen is geen speciaal privilege toekennen aan deze groep?

een bepaalde groep ontzien van bepaalde sociale omgangsvormen terwijl anderen deze wel moeten blijven volgen is geen speciaal privilege toekennen aan die groep?

Als je zoveel houdt van poetins denkwijze, rot dan maar op naar rusland :)
als jij eerst aan mijn p**mel sabbelt :)

Gelukkig ligt het hele probleem bij de racistische Nederlanders. Wat heerlijk intellectueel weer.

Als je als allochtoon zijnde zo opgroeit, ga je je vanzelf tegen de autochtonen keren en eigenlijk heel deze maatschappij.
Je ziet nu toch ook vooral dat autochtonen met autochtonen omgaan en allochtonen met allochtonen.
Ik ben zelf volbloed Nederlander en merk toch wel dat als je gewoon jezelf bent en goede intenties hebt, allochtonen je accepteren en waarderen.

ik weet niet waar jij opgegroeid bent maar hier herken ik weinig van

Lol, fl**ker toch op man

Quote je nou verkeerd?

In Belgi is het niet veel beter hoor :p

Terug
Naar boven