AndroidHealthClinic

Voeding na training in de cut...

Bezoekers in dit topic

She2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
445
Waardering
0
Ik heb zelf al ff rondgezocht, maar ik kon het niet echt vinden.
Hopelijk kan een van jullie mij een goed antwoord geven!

6:30 1 ei + 1 geperste sinaasappel + brinta met water
9:30 2 boterhammen met pindakaas
12:30 2 boterhammen met pindakaas
15:30 handje amandelen + banaan
18:00 aardappelen/pasta/rijst met groente (voornamelijk peulvruchten), soms vleesvervanger.
20:00 bakje kwark of 1 ei + 1 eiwit

Ik train 3x in de week KT (fullbody circuit, 3 setjes, dumbbell oefeningen) en 1x HITT zwemmen.
Ik ambieer een strak, slank en een gespierd lichaam.
Ik train tussen 18:00 uur en 20:00 uur.
Dus na mijn training heb ik of een bakje kwark (250ml) of die eieren.
Is dit voldoende of moet ik ook koolhydraten nemen, ondanks dat ik voor vetverbranding ga?

Thanks!
 
Dat is een ei-zonder eigeel...
Ik ben vegetarier dus ik eet geen vlees/vis en ik moet toch proberen om zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen.
 
1 - ja, ook KH na je training.
2 - eet meer proteine (wat soja erbij bijvoorbeeld)
3 - leer fatsoenlijk en gezond eten als vegetarier. Vegetarier zijn betekent niet geen vlees eten maar verder niets wijzigen. (althans niet als je lang gezond wilt blijven)
 
waarom neem je geen whey? dat zorgt voor de extra eiwitten die je goed kan gebruiken als je in de cut bent..
 
Zou whey+glutamine nemen. Of je wel of geen suikers na je training neemt moet je zelf bepalen, ik zou het niet doen. Meningen zijn hierover verdeelt.
 
whey heel belangrijk :)

en mischien iets om af te vragen (is gericht aan iedere forum bezoeker)
is het niet zo dat je als vegetarier zijnde minder creatine aanmaakt/binnenkrijgt?
 
whey heel belangrijk :)

en mischien iets om af te vragen (is gericht aan iedere forum bezoeker)
is het niet zo dat je als vegetarier zijnde minder creatine aanmaakt/binnenkrijgt?

Yep. (net als sommige vitamine's .. B dacht ik, en mineralen als ijzer enzo)
 
waarom neem je geen whey? dat zorgt voor de extra eiwitten die je goed kan gebruiken als je in de cut bent..

hmmm... inderdaad, als je wel kwark neemt, kun je ook whey nemen (gaat in ieder geval niet tegen je principe's in. Beide worden van melk gemaakt en gestolen uit de mond van die kleine lieve zachte jonge droevige hongerige kalfjes ;))
 
:DVoor een persoonlijk advies aan huis mag je me altijd bellen hoor;)
 
Nee jij niet dat meisje alleen:P
 
Ik zou na je trainingsessie een kleine low gi-carb maaltijdje erbij doen. Misschien 30-40 gram witte rijst (gekookt) en inderdaad ook Whey erbij nemen..
Verder zou ik bij je avondeten wat Valess of van die vegatarische zooi eten. Daar zitten een hoop proteine in.
 
Back
Naar boven