AndroidHealthClinic

Voeding/vetpercentage en afvallen

bill star

• Topic Starter Topic Starter
Babsie: Op mijn profiel staat nog een foto van mij. Wel van de achterkant, maar je kunt zien hoe mijn postuur is. Spierpijn is niet erg! Dat ben ik wel gewend:) Heb vandaag al extra eiwitten gegeten en groene groentes! Dus alvast hartstikke bedankt voor je tips:) Ik ben benieuwd! En vanavond voor het slapen gaan wat kwark.
Ik wil alleen niet op die manier aankomen dat ik ook echt breder ga worden. Ik wil echt strakker worden en een zandloper figuur krijgen. Sommigen vrouwelijke bodybuilders hebben dat en dat ziet er echt heel mooi uit!

Fleurtje: Ik eet idd ook geen vis, dus dat is geen rare vraag:) Noten heb ik al eens geprobeerd. Maar die zitten zo bomvol met calorieën dat ik daar ook niet meer aan begin. De andere dingen zoals erwtensoep etc kan ik wel eens proberen. Volkoren brood eet ik altijd wel en ik slik ook multivitamines speciaal samengesteld voor vegetariers. Die website is wel super handig! Dankje, die ga ik eens doorspitten..

MacB Volgens jou moet ik dus gaan kiezen. Of spieren, of afvallen... Maar niet allebei.. Nogmaals ik wil gewoon de juiste proporties krijgen en er mogen spieren zichtbaar zijn. Ik hoef niet breed te worden, maar wel strak en afgetraint.

breed wordt je niet in 1 week :P (daar gaan jaren hard werken overheen, dus wees niet bang dat je van een zware training opeens breed wakker wordt :P )

en ja, je moet echt kiezen, of vet kwijt raken, of spieren kweken , beide vereisen namelijk totaal andere training + voeding

breed wordt je niet in 1 week :P (daar gaan jaren hard werken overheen, dus wees niet bang dat je van een zware training opeens breed wakker wordt :P )

en ja, je moet echt kiezen, of vet kwijt raken, of spieren kweken , beide vereisen namelijk totaal andere training + voeding

:P Nou daar hoef ik dan niet bang meer voor te zijn! Haha:D
Dan denk ik toch dat ik het belangrijker vind om minder vetpercentage te hebben. Geldt daar ook voor dat ik wel meer eiwitten moet gaan eten?

JUIST dan is het belangrijk om spierverlies te voorkomen

ships verkeerde, persoon.....Dit had babsie moeten zijn.

Zo nu mijn tekst:

Dat je geen pinda's wilt eten snap ik écht niet. Als je niet genoeg vetten binnenkrijgt gaat je lichaam niet of nauwelijks je eigen vetten aanspreken om de verliezen. Dus wees slim en eet gewoon een handje pinda's voor het slapen gaan. En geloof me je wordt er echt niet dik van. Je moet ook niet gigantische hoeveelheden eten, maar omega3 krijg je ook al minder binnen omdat je geen vis eet. Nog een voordeel is, is dat er in pinda's ook veel eiwit zit.

Zorg maar eerst dat je meer spieren hebt. Meer spieren verbruiken meer energie dan dat loshangende vet. Daarna kan je langzaam beginnen je calorien, in de goede verhouding (dus niet al het vet weg laten), te laten zakken.

Oké!
Thnx allemaal! Ik heb het begrepen:)
Heb net mijn 1ste portie kwark binnen met een lepeltje honing! (Kvond het anders echt niet te eten!)

Hoop dat ik in de toekomst resultaten ga zien:)

wat dacht je van zoetstof erin...dan heb je wat anders dan puur suiker voor je gaat slapen

Terug
Naar boven