Crank
Novice
- Waardering
- 3
je onderhoud zal zeker hoog liggen (je bent immers redelijk zwaar,
als het voor jou geval veel vet is kan het dus een verkeerd beeld geven aangezien spier meer energie nodig heeft dan vetmassa,
wat je het beste kunt den is bij een dokter of fitnesscentrum je vet% op te laten meten
In mijn geval is het veel vet, spijtig genoeg. Ik zal morgen in het fitness centra waar ik ga horen of ze eens mijn vet% kunnen meten.
je vetvrije massa te laten berekenen en dan de onderste formule te gebruiken. dat komt beter uit.
Zal vragen of ze dat ook kunnen berekenen, of kan ik via een formule dat zelf doen ?.
de 2 schema's die er staan zijn richtlijnen.
als je meer verstand van voeding krijgt kun je dingen vervangen door andere (bv de eitjes voor 20+ kaas etc)
je kunt gewoon meer eten met als basis dat schema.
ik ben bezig een compleet dieet te schrijven (met eventueel dagschema's en veel variatie zodat het voor mensen toegangkelijker is.
het is enorm veel werk dus zal nog weel even duren voordat het af is, maart dan zal ik hem hier zetten![]()
Ik kijk er alvast naar uit
als je op je onderhoud - 500kcal niet afvalt ga je gewoon nog eens 500kcal lager. net zolang totdat je ongeveer 0,5 kilo per week afvalr![]()
Ik zal beginnen met van mijn onderhoud 500kcal af te doen, helpt het na een tijd niet dan doe ik er nog eens 500kcal af. Bedankt voor de hulp en info