- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn vrouw/vriendin werkt zeker niet?Dit.
Vriend van mij heeft een gezin met jonge kinderen en 's ochtends ook altijd druk.
Dus hij zegt f**k it, 24/7 gym, wekkker om half 5 en als tijdens het spitsuur de boterhammen moeten worden gesmeerd voor z'n productjes dan is papa al wakker en heeft hij al gesport en is alles onder controle. Hij heeft op deze manier zoveel meer rust in z'n dag.

Jawel, maar niet helmaal FT.
Zij is iets minder gaan werken toen er kinderen kwamen.Een klein deel van de werkende vrouwen werkt slechts FT.
Zij is iets minder gaan werken toen er kinderen kwamen.
Laat ik het er maar op houden dat dit één van de reacties dien bij me opkwam om te geven. Telkens als ik dat soort oplossingen hoor of lees besef ik me meer en meer dat wijn geen standaard gezin zijn omdat dit soort oplossingen in onze situatie niet werken.
Dan doe je het in de avond. Op zondagavond smeer je toch ook geen brood voor de hele week 🤷🏼♀️In de ochtend is het vaak te hectisch om iets voor te bereiden met jonge kinderen.
Laat ik het er maar op houden dat dit één van de reacties dien bij me opkwam om te geven. Telkens als ik dat soort oplossingen hoor of lees besef ik me meer en meer dat wijn geen standaard gezin zijn omdat dit soort oplossingen in onze situatie niet werken.
Toch juist makkelijker als je onderweg bent? Dan heb je geen collega's die zich bemoeien met wat jij eet, en verwachten dat je meedoet als ze wat bestellen.
Dan doe je het in de avond. Op zondagavond smeer je toch ook geen brood voor de hele avond 🤷🏼♀️
Oke, jij wel!
Er is in ieder geval geen sprake van ploegendienst.Laat ik het er maar op houden dat dit één van de reacties dien bij me opkwam om te geven. Telkens als ik dat soort oplossingen hoor of lees besef ik me meer en meer dat wijn geen standaard gezin zijn omdat dit soort oplossingen in onze situatie niet werken.
Ah, nu zie ik t. Zal m aanpassenAls ik op zondagavond een broodje smeer, dan gaat die daarna ook gelijk de mond en maag in. Ergo was het smeren voor de hele zondagavond.

Ik denk dat er een redelijke hoeveelheid gezinnen zijn die binnen een smalle bandbreedte rondom zitten en waarvoor in veel gevallen dezelfde oplossingen grotendeels kunnen werken.Bestaat er uberhaupt iets zoals een standaard gezin?
Op wat voor manier zijn jullie anders dan?Laat ik het er maar op houden dat dit één van de reacties dien bij me opkwam om te geven. Telkens als ik dat soort oplossingen hoor of lees besef ik me meer en meer dat wijn geen standaard gezin zijn omdat dit soort oplossingen in onze situatie niet werken.

Eigen keuze en kwestie van prioriteiten stellen.
Niemand wordt gedwongen om een drukke baan te hebben.