mees
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch gewoon nog steeeds lunch 30 min en ochtend en middag 10-15 min?ja klopt op school is daar niet echt tijd voor tijdens school. Maar na school heb ik alle tijd.

Dan kan je in de ochtend op tijd ontbijten en voor je naar school gaat nog een x eten.ja meestal 1 pauze van 30 minuten. Doordat we bijna altijd de 2 uur vrij zijn. Dus missen we 1 pauze.
in de middag hebben we geen pauzes meer helaas![]()
4 bolletjes eet je makkelijk weg en is zo een 600 kcal alleen aan brood en dan je beleg erbij.Ik kan zelf trouwens koken en mijn ouders vinden het niet erg om eten te kopen voor meal prep.
.Gewoon op tijd bed uithmm misschien is het inderdaad een idee om sochtends op een vaste tijd (6 uur) mn nest uit te komen. Dan kan ik een extra maaltijd toevoegen.
Haha met mn telefoontje spelen zit er toch niet in als ik met 55km/h op de scooter zit.
Als het niet veel uit maakt zijn de bolletjes natuurlijk het makkelijkst.

wij moesten in de tijd op een oud brik 30 min fietsen 
Op zich niet verkeerd allen de verdeling lijkt me niet echt prettig.Over de dag heen zo weinig. Maar das persoonlijk.
Producten zijn niet echt verkeerd.
Misschien voor wat meer basisinfo
![]()
Excel sheet voor maken voedings- en trainingsschema
Basis schema om voeding door te rekenen: Misschien wel even een handige om los te posten. Bij deze een update van het excel schema wat ik vaak post om je voeding door te rekenen. Sheet 1 kan je je onderhoud berekenen Sheet 2 is de voedingsmiddelen lijst. Nu alfabetisch. In sheet 2 kan je de...forum.bodybuilding.nl
Lees de link nu eens een keerik vul mijn voeding in in een app die heet food. Die zegt dat ik sws met alleen al 100 gram pindakaas op 86% van mn vetten zit. Nu weet ik natuurlijk niet hoe goed die app is.
Ik dacht dat ik sws heel er moest letten op het balans tussen eiwitten koolhydraten en vetten.
post 1.....