AndroidHealthClinic

Voeding

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt op school is daar niet echt tijd voor tijdens school. Maar na school heb ik alle tijd.

ja klopt op school is daar niet echt tijd voor tijdens school. Maar na school heb ik alle tijd.
Je hebt toch gewoon nog steeeds lunch 30 min en ochtend en middag 10-15 min?
Zat om 3 maaltijden te eten ;)
Als je werkt heb je minder tijd ...

ja meestal 1 pauze van 30 minuten. Doordat we bijna altijd de 2 uur vrij zijn. Dus missen we 1 pauze.

in de middag hebben we geen pauzes meer helaas :(

Ik kan zelf trouwens koken en mijn ouders vinden het niet erg om eten te kopen voor meal prep.

ja meestal 1 pauze van 30 minuten. Doordat we bijna altijd de 2 uur vrij zijn. Dus missen we 1 pauze.

in de middag hebben we geen pauzes meer helaas :(
Dan kan je in de ochtend op tijd ontbijten en voor je naar school gaat nog een x eten.

Op de fiets naar huis vast een banaantje. Is zelfs veiliger dan met je telefoon spelen.

Ik kan zelf trouwens koken en mijn ouders vinden het niet erg om eten te kopen voor meal prep.
4 bolletjes eet je makkelijk weg en is zo een 600 kcal alleen aan brood en dan je beleg erbij.
Wil je warm eten denk dan aan 150 gr rijst (ongekookt gewogen +125 gr kip + satehsaus oid.
Of een pasta bolognese met minimaal 100 gr aan pasta (ongekookt gewogen) 150-200 gr gehakt en tomatensaus.

• Like
Waarderingen: mees
hmm misschien is het inderdaad een idee om sochtends op een vaste tijd (6 uur) mn nest uit te komen. Dan kan ik een extra maaltijd toevoegen.
Haha met mn telefoontje spelen zit er toch niet in als ik met 55km/h op de scooter zit.
Als het niet veel uit maakt zijn de bolletjes natuurlijk het makkelijkst :).

hmm misschien is het inderdaad een idee om sochtends op een vaste tijd (6 uur) mn nest uit te komen. Dan kan ik een extra maaltijd toevoegen.
Haha met mn telefoontje spelen zit er toch niet in als ik met 55km/h op de scooter zit.
Als het niet veel uit maakt zijn de bolletjes natuurlijk het makkelijkst :).
Gewoon op tijd bed uit :D
Luie donder :roflol: wij moesten in de tijd op een oud brik 30 min fietsen
Maakt geen donder uit wat je eet. brood is prima! Ga varieren in beleg en neem een x musli of krentebollen met roomboter. ;)
En gewoon af en toe eens een snack of pizza of weet ik veel wat voor broodje (saucijs, kaas, hamkaas oid) kan echt geen kwaad.

• Like
Waarderingen: mees
Vanuit het westland naar delft is best een stukkie voor op die fiets ;)

ik vul mijn voeding in in een app die heet food. Die zegt dat ik sws met alleen al 100 gram pindakaas op 86% van mn vetten zit. Nu weet ik natuurlijk niet hoe goed die app is.

Ik dacht dat ik sws heel er moest letten op het balans tussen eiwitten koolhydraten en vetten.

Ehm.... Rijswijk - Delft was ook best een flink stuk fietsen.... :rolleyes:

Op zich niet verkeerd allen de verdeling lijkt me niet echt prettig.Over de dag heen zo weinig. Maar das persoonlijk.
Producten zijn niet echt verkeerd.

Misschien voor wat meer basisinfo
ik vul mijn voeding in in een app die heet food. Die zegt dat ik sws met alleen al 100 gram pindakaas op 86% van mn vetten zit. Nu weet ik natuurlijk niet hoe goed die app is.

Ik dacht dat ik sws heel er moest letten op het balans tussen eiwitten koolhydraten en vetten.
Lees de link nu eens een keer :rolleyes: post 1.....

Zeker op de fiets naar rijswijk is alleen al 30 min voor mij

heb ik gedaan. geen zorgen.
ik zal wel ff alles invoeren in dat exel bestand dan kom ik weer terug.

Oke uhm er staat productactivering mislukt. En hij laat mij dus niks invoegen. Ben niet echt een handige harrie met computers

Heb je wel excel?

Ja maar niet de officiële

Denk dat t daar aan ligt. Ben überhaupt niet bekent met exel

excel is zo makkelijk. vooral de sheet met dropdown menu.
Misschien heb je op school wel excel?
En als student kan je een gratis student versie krijgen.

De sheet werkt over t algemeen niet op de telefoon, wel laptop/pc etc.

Ach ja zal op school nog wel ff kijken

Terug
Naar boven