AndroidHealthClinic

Voedingsschema + Training

Ok, en wat probeer je duidelijk te maken? Ik zei sets zonder rust en dan een dropset erachter aan.
Ik doe 3x12 3x10 3x8 en een dropset, wat is hier verschillend aan?

ik adviseer je om maar eerst is met een normaal schema aan de gang te gaan,voor je met dropsets supersets
waarvan je niet eens weet hoe het werkt .

• Topic Starter Topic Starter
ik adviseer je om maar eerst is met een normaal schema aan de gang te gaan,voor je met dropsets supersets
waarvan je niet eens weet hoe het werkt .

Bedankt voor het advies maar inplaats daarvan kan je me ook antwoord geven op de vragen die ik hierboven heb neergezet :(

Nutri gebruik je uit medische noodzaak of als je geen gewoon voedsel kán eten.
Oke.. je hebt een ziekte.. maar jij kan het ook met gewoon eten doen maar wil het niet...
Waarom moet alles makkelijk zijn?

wil niet luisteren eigenwijs ,,waarom kom je hier voor advies
btw hoelang ben je al aan het trainen zeker toch wel een paar jaar

wil niet luisteren eigenwijs ,,waarom kom je hier voor advies
btw hoelang ben je al aan het trainen zeker toch wel een paar jaar

Ten eerste, niemand geeft mij enig antwoord op mijn vragen maar gaat af op mijn nutridrink?
Als het makkelijk kan waarom niet? Ik gebruik het wanneer ik wil en ik doe het vaak op een dag, niks mis mee en daar zou jij eigelijk niet eens kritiek op MOGEN geven want er is TOTAAL NIKS MIS MEE. Ik gebruik het niet als maaltijd vervanger ( wat wel kan ) maar als extratje naast mijn eten. Alsjeblieft ga van mijn topic af als je met die kinderachtige onnozele dingen komt.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Nutri gebruik je uit medische noodzaak of als je geen gewoon voedsel kán eten.
Oke.. je hebt een ziekte.. maar jij kan het ook met gewoon eten doen maar wil het niet...
Waarom moet alles makkelijk zijn?

Nutri drink gebruik je ook als je eetlust slecht is, en door mijn ziekte komt dat nogal vaak voor. Ik kan het met gewoon eten doen en dat doe ik maar soms heb ik geen zin om iets te bereiden en dan pak ik me een nutridrink, soms zelfs 2. Huppakee ong 30 gram eiwit en 600 Calorieen niks mis mee. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?

Ten eerste, niemand geeft mij enig antwoord op mijn vragen maar gaat af op mijn nutridrink?
Als het makkelijk kan waarom niet? Ik gebruik het wanneer ik wil en ik doe het vaak op een dag, niks mis mee en daar zou jij eigelijk niet eens kritiek op MOGEN geven want er is TOTAAL NIKS MIS MEE. Ik gebruik het niet als maaltijd vervanger ( wat wel kan ) maar als extratje naast mijn eten. Alsjeblieft ga van mijn topic af als je met die kinderachtige onnozele dingen komt.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Nutri drink gebruik je ook als je eetlust slecht is, en door mijn ziekte komt dat nogal vaak voor. Ik kan het met gewoon eten doen en dat doe ik maar soms heb ik geen zin om iets te bereiden en dan pak ik me een nutridrink, soms zelfs 2. Huppakee ong 30 gram eiwit en 600 Calorieen niks mis mee. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?

nou vertel eens hoelang train je al

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

en laat me niet wegsturen door een pubertje die alles beter denkt te weten ,daar zet ik juist mijn tanden in

En daar zit je fout...Dat is heel wat anders dan geen eetlust hebben.. dat is puur de instelling ik wil alles bereiken maar er niets voor doen... als je echt iets wil met je voeding moet je aan deze instelling wat doen.

Ik heb je tips gegeven. Ga eens in de voedingssectie kijken. Genoeg schema's daar.

En daar zit je fout...Dat is heel wat anders dan geen eetlust hebben.. dat is puur de instelling ik wil alles bereiken maar er niets voor doen... als je echt iets wil met je voeding moet je aan deze instelling wat doen.

Ik heb je tips gegeven. Ga eens in de voedingssectie kijken. Genoeg schema's daar.

Niks mis mee met mijn voeding op DIT moment, ik tel mijn calorieen en eiwitten en zorg dat ik aan mijn doel kom elke dag, MET nutriciadrink. Niks persoonlijks maar de tips die jullie twee gaven waren bullshit.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

nou vertel eens hoelang train je al

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

en laat me niet wegsturen door een pubertje die alles beter denkt te weten ,daar zet ik juist mijn tanden in

Vertel eens, wat is er mis met nutriciadrink als het bijvoeding is en ik zorg dat ik de richtlijnen volg? WAT IS ER MIS MEE DAN.

en hier vind je het nog goed advies.. :rolleyes:

Maar je kan ook proberen ondanks geen trek meer normaal voedsel te eten.
Ik eet nu ook nog elke dag zonder trek om aan mijn kcal te komen. Je kan het leren. Ja je hebt je ziekte. Maar soms moet je jezelf ook een beetje pushen. En ik denk dat jij het best kan! ;)
Denk aan de wat rijkere dingen. Want ook naar school toe kan je pannekoeken in folie meenemen.
Je kan ook in de ochtend volle kwark pakken met havermout en noten erin. Heb je niet eens zoveel volume maar wel net zoveel binnen als een nutri.. en wss meer! ;)
probeer het eens.
200 gram kwark + 4 el havermout + 30 gram noten. Heb je al snel in nog geen 250 gram ca 500-550 kcal binnen en dat is net zoveel volume als je flesje nutri + crackers. ;) en weet je.. het is nog lekkerder ook. Ik vond die nutri gruwelijk vies.
Gelijk heb je met dit alles, ik zal het proberen.
En ja de nutri drink is echt smerig, maar het is weg binne 20 seconden en je hebt je voeding binnen.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Maar de gezonde dingen dan, ik denk niet tot dit zomaar een voedingsschema is die iedereen gebruikt.

en hier vind je het nog goed advies.. :rolleyes:

Dat is goed advies ja, en ik bepaal wat ik ermee doe tbh. Kwark zint me niet dus pak ik 2 nutridrinks die ik vergoed krijg

- Ik spaar geld uit door al dat gedoe wat ze had voorgesteld te kopen
- Niks om te bereiden, uit de koelkast pakken en leegdrinken.

Je zei dat het je het zou proberen.. je doet het gewoon niet..
en die verdomde nutri kosten 3 euro per flesje wat alle belastingbetalers voor jou ophoesten... je kost dus klauwen met geld .. 10 euro per dag... dus je spaart geen cent uit...
In ieder geval.. met deze instelling ga je er nooit komen.
succes..

//out

Je zei dat het je het zou proberen.. je doet het gewoon niet..
en die verdomde nutri kosten 3 euro per flesje wat alle belastingbetalers voor jou ophoesten... je kost dus klauwen met geld .. 10 euro per dag... dus je spaart geen cent uit...
In ieder geval.. met deze instelling ga je er nooit komen.
succes..

//out

Het boeit me eigelijk geen reet dat die 'belastingsbetalers' het voor me betalen - 0 ****s given.

Heb ik het niet geprobeerd? Ik heb toch wel zeker geprobeerd kwark te eten gister nog en het was echt walgelijk.

Met deze instelling kom ik er niet? Mijn voeding is in orde mijn training is in orde alleen moet ik met mijn voeding af en toe nog wat spelen want ik heb echt veel gehad aan de topics op deze forum.

Mods mogen dit sluiten, heb al vaker gezien dat mensen blijven bij wat bij hun heeft gewerkt en dat aan iedereen vertellen KWARK WERKT VOOR MIJ NIET.

Het gaat niet om de kwark.. maar om je instelling... geen moeite willen doen om een maaltijd te maken.
Er zijn zat maaltijden die je zonder kwark kan maken. Genoeg simpele dingen op basis van noten, tonijn, kip etc.. zie voedingssectie.
Als je zoveel aan het forum had gehad dan moet je vast ook wel ideeën uit de voedingssectie hebben opgepakt. Dus in plaats van wachten op antwoord ga op onderzoek uit. Zoek naar dingen die jij wel lekker vind en zou willen eten. Er zijn opties he!

en daarbij.. je ouders zijn ook van die belastingbetalers waar jij geen ruk om geeft.. en zij betalen die lekkere nutri's van jouw eigen risico a 350 euro....Daar kan je ook heel veel lekkerdere dingen van kopen die ook zorgen dat jij aan je kcal komt.

Het gaat niet om de kwark.. maar om je instelling... geen moeite willen doen om een maaltijd te maken.
Er zijn zat maaltijden die je zonder kwark kan maken. Genoeg simpele dingen op basis van noten, tonijn, kip etc.. zie voedingssectie.
Als je zoveel aan het forum had gehad dan moet je vast ook wel ideeën uit de voedingssectie hebben opgepakt. Dus in plaats van wachten op antwoord ga op onderzoek uit. Zoek naar dingen die jij wel lekker vind en zou willen eten. Er zijn opties he!

en daarbij.. je ouders zijn ook van die belastingbetalers waar jij geen ruk om geeft.. en zij betalen die lekkere nutri's van jouw eigen risico a 350 euro....

Ze betalen er niks voor, krijg ze vergoeeeedddd.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Hmmm, kan de kwark van Optimel met een smaakje ook?

en daarbij.. je ouders zijn ook van die belastingbetalers waar jij geen ruk om geeft.. en zij betalen die lekkere nutri's van jouw eigen risico a 350 euro....Daar kan je ook heel veel lekkerdere dingen van kopen die ook zorgen dat jij aan je kcal komt.

heeft geen nut om dit mannetje te helpen het is gewoon een vervelend pubertje

zoals ik al zei je bent een vervelend kereltje heb alle posten van je gelezen en daar is uit gekomen dat je een eigenwijs mannetje bent

Terug
Naar boven