XXL Nutrition

Voedingsschema + Training

In je openingspost zeg je dat je hier een paar maanden geleden kwam en eigenwijs weg ging. Blijkbaar kom je ook eigenwijs terug want je slaat alle adviezen in de wind. Als jij denkt dat je het met nutricia drankjes, pannenkoeken en tosti's gaat redden, dan ga vooral zo door. Echter, in je openingspost zeg je ook dat je een BMI van 18.5 hebt ("niet dun" --> jawel, 1.77m en 58 betekent dat je erg dun bent) en dat je geen vooruitgang ziet. Dat ligt voornamelijk aan je voeding, al moet gezegd (brillant heeft het ook al gezegd) dat je trainingsschema waardeloos is.
Houd aub op met anderen schofferen, terwijl je zelf echt de ballen verstand hebt van wat je aan het doen bent.

In je openingspost zeg je dat je hier een paar maanden geleden kwam en eigenwijs weg ging. Blijkbaar kom je ook eigenwijs terug want je slaat alle adviezen in de wind. Als jij denkt dat je het met nutricia drankjes, pannenkoeken en tosti's gaat redden, dan ga vooral zo door. Echter, in je openingspost zeg je ook dat je een BMI van 18.5 hebt ("niet dun" --> jawel, 1.77m en 58 betekent dat je erg dun bent) en dat je geen vooruitgang ziet. Dat ligt voornamelijk aan je voeding, al moet gezegd (brillant heeft het ook al gezegd) dat je trainingsschema waardeloos is.
Houd aub op met anderen schofferen, terwijl je zelf echt de ballen verstand hebt van wat je aan het doen bent.

:clap::clap:

Grapig dit somigen mensen weigeren geholpen te worden,

haha ik dacht ga dit is even lezen kan maar 1 ding zeggen: wat een triest figuur eingelijk, lekker om hulp vragen en dan niet luisteren -.-

• Topic Starter Topic Starter
Jullie trekken hier allemaal conclusies en lullen maar wat MAAR NIEMAND BEHALVE MARINE GAF ME EEN PAAR ANTWOORDEN. Die andere zeikerd zat alleen maar te lullen over mijn nutriciaflesjes die ik 50 x probeerde duidelijke te maken dat het NA mijn voeding was. En dan komen hier allemaal mensen met hun 'triest figuur' bullshit, hou je bek man.
Als mensen na een x zeggen na me hadden geluisterd van Ja hij neemt ze BIJ ZIJN NORMAALE VOEDING en niet als vervanger was het opgelost, maar nee jullie moeten er weer over doorgaan. En tuurlijk hou ik het niet bij 'pannekoeken en tosti's, ik eet brinta ik eet kwark met een smaakje wel allemaal door marines advies dus jawel ik heb wel geluisterd.

Sorry voor het taalgebruik maar ik probeer duidelijk te maken dat NUTRICIA NA MIJN VOEDING IS NIET ALS VOEDINGSVERVANGER, kunnen we er AUB over stoppen?

En wie over mijn trainingsschema sprak : ja daar heb je gelijk in, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik probeer een geschikte trainingsschema voor mij te vinden.

Terug
Naar boven