Fitness Seller

Voedingsschema

Peiling Peiling HELUPPPPPP

• Totaal stemmers
    2

Tjonnesss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds begonnen met daadwerkelijk alles te bereken op gebied van voeding. Het is me gelukt om schema samen te stellen.

Ik train nu al ruim 4 jaar en laatste 2 jaar veel bezig met lezen en proberen maar overal lees ik weer wat anders en dat maakt gek. Ik weeg nu ruim 70 kg en ben 172cm lang. mijn vetpercentage is 12%. Ik zie in veel voedingsschema's brood voorkomen. Mijn voedingsschema heeft alleen rijst en zoete aardappel als grote koolhydraten bron. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen met een juist schema samen te stellen.

7:00: Oatmeal 80 gr
Halfvolle melk 250 ml

9:30 Bruine Rijst 100 gr
kip 150 gr

12:30 zoete aardappel 150 gr
pangafilet 150 gr

15:00 Bruine rijst 100 gr
kip 150 gr

17:30: zoete aardappel 150 gr
kip 150 gr

Training

na: halve liter melk

20:30 bruine rijst 100 gr
pangafilet 150 gr

22:00 Kwark 250 gr

66,6 gr vet
372,50 gr kolhy
250 gr eiwitten

3200 kcal

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoelang ga je dit proberen vol te houden?
Wat zijn je vetbronnen? Wat vind je van de hoogte hiervan?
Wat zijn je groenten?
Eeet je ook fruit?
Hoe is je vezelinname?

Voor als je 2 jaar lang informatie gelezen hebt, vind ik dit maar matig. Hopelijk kun je iets met mijn vragen en ze verwerken in jouw schema.

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang ga je dit proberen vol te houden?
Wat zijn je vetbronnen? Wat vind je van de hoogte hiervan?
Wat zijn je groenten?
Eeet je ook fruit?
Hoe is je vezelinname?

Voor als je 2 jaar lang informatie gelezen hebt, vind ik dit maar matig. Hopelijk kun je iets met mijn vragen en ze verwerken in jouw schema.

dat is dus wat ik lastig vind.. producten toevoegen aan je schema die belangrijk zijn en dan nog op de juiste verhoudingen uitkomen