AndroidHealthClinic

Volkert van der Graaf komt na 2 mei vrij

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Volkert van der Graaf komt voorwaardelijk vrij. Volgens het Openbaar Ministerie hoeft hij na 2 mei niet langer vast te blijven en staatssecretaris Teeven vindt de conclusie van het OM "gedegen voorbereid en uitgebreid onderbouwd".

Bekijk hier de volledige persconferentie.

http://nos.nl/video/628210-volledige-persconferentie-vrijlating-van-der-graaf.html

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hoewel ik hem liever levenslang vast had gezien, wel terecht.
Maar wat zou ik deze man toch graag een geweldig pak slaag geven.

Dat die vrij komt is jammer genoeg terecht. Had wel liever gezien dat ze aankondigden op welke plek hij vrij kwam en dat er nergens beveiliging in de buurt was :D

• Topic Starter Topic Starter
Vind het wel storend dat hij beveiliging krijgt die Fortuyn niet kreeg.
Gun het hem niet dat hij uit zijn lijden verlost word, maar ze mogen hem zeker wel een lesje leren.

Ben benieuwd hoe de overheid dat gaat doen.

Hij kan het beste verhuizen naar het buitenland en zijn naam veranderen:D

Nou zijn woorden "Ik doe het als ik vrij kom gewoon weer" of iets in die woorden..
gezellig dat ie vrij komt, maar ja hij heeft zijn tijd gezeten...

Laat m nog maar ff zitten voor Chris van de Werken

Denk eerder dat wilders op moet gaan passen.
We leven echt in een raar land.

Deze man werkte gewoon voor de regering, daarom snel vrij.
In elk ander land zie je nooit meer het daglicht als je flikt wat hij geflikt hebt en in een groot aantal landen knallen ze je kapot of gooien je in een donker hol.

een donker hol :angstig: brrr...

• Like
Waarderingen: mat
Gezien de wetgeving is het correct als ik het goed begrijp ?

Maar de straf opzich veel te kort, maar dit is Nederland eh ?

Lekker vrij laten, met een beetje mazzel dan komt hem toe wat ie verdiende.Al ben ik eerder bang dat ie zo in het buitenland zit op kosten van.

Lekker vrij laten, met een beetje mazzel dan komt hem toe wat ie verdiende.Al ben ik eerder bang dat ie zo in het buitenland zit op kosten van.

Durf te wedden dat niemand hem wat aan zal doen. De rancune is na 12 jaar wel voorbij bij de hardcore Pim aanhangers.

Tja hij heeft z´n straf gedaan dus niks aan te doen.

Deze man werkte gewoon voor de regering, daarom snel vrij.
In elk ander land zie je nooit meer het daglicht als je flikt wat hij geflikt hebt en in een groot aantal landen knallen ze je kapot of gooien je in een donker hol.

Kan je dit onderbouwen, want hoewel complotten heus wel bestaan lopen er zat gekken rond die niks met complotten te maken hebben.
Wel zijn er geluidopnames waarin iemand tegen Volkert zegt dat Pim dood moet.
Is afgeluisterd en niks mee gedaan door de overheid toen hij werd afgeluisterd mbt de moord van Chris van der Werken.
Als er al afgeluisterd word ivm moord en het gaat over dat iemand dood zou moeten is het natuurlijk wel vanzelfsprekend dat Fortuyn alleen om dit gesprek al beveiliging had moeten hebben.
Dus los nog van alle andere bedreigingen.

Buiteland is als optie opgegeven maar nu de voorwaarden zijn gesteld wekelijks te melden bij de reclassering en behandeling van een psycholoog word dat wel lastiger.

Durf te wedden dat niemand hem wat aan zal doen. De rancune is na 12 jaar wel voorbij bij de hardcore Pim aanhangers.

Haat kan lang blijven zitten hoor.
Pim was voor mij de enige politici waar ik vertrouwen in had.
Een politici van een kaliber die maar weinigen begrijpen laat staan dat er ooit nog zo iemand komt.
Als ik hem tegen zou komen zou ik hem ook een paar dreunen verkopen.

Heeft gezegd dat hij niet weet of hij het nog een keer zou doen als hij de tijd terug kon draaien.

http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/50199/waar_moet_van_der_g_heen_na_vrijlating_ Hier een filmpje van deskundige waaronder Peter R de Vries.

Ben zelf wel heel benieuwd naar hoe het leven er van Volkert straks uit zal zien.
Wonen, werken en omgaan met familie en vrienden zou levensgevaarlijk zijn met het risico ontdekt te worden.

Haat kan lang blijven zitten hoor.
Pim was voor mij de enige politici waar ik vertrouwen in had.
Een politici van een kaliber die maar weinigen begrijpen laat staan dat er ooit nog zo iemand komt.
Als ik hem tegen zou komen zou ik hem ook een paar dreunen verkopen.

Maar ik heb het over hem doden. En Pim kan je best vergelijken met Wilders als je kijkt naar hun ideeën. Degenen die Volkert toentertijd wouden vermoorden zijn allang overgestapt naar dhr. Wilders en zullen wel 2 keer nadenken voordat ze hun leven verwoesten voor een pedofiele hommel.

Maar ik heb het over hem doden. En Pim kan je best vergelijken met Wilders als je kijkt naar hun ideeën. Degenen die Volkert toentertijd wouden vermoorden zijn allang overgestapt naar dhr. Wilders en zullen wel 2 keer nadenken voordat ze hun leven verwoesten voor een pedofiele hommel.

De vergelijking tussen Wilders en Fortuyn kan je absoluut niet maken.
De enige vergelijking was dat het beide buitebeentjes zijn/waren in de politiek.
Fortuyn was briljant en onderbouwde alles op een briljante manier met de beste bedoeling en menselijkheid.
Dat is bij Wilders toch wel anders die enkel inspeelt op een behoefte.
Fortuyn was imo ook veel oprechter en sprak niemand naar de mond.

Terug
Naar boven