KeesSpek
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vergelijking tussen Wilders en Fortuyn kan je absoluut niet maken.
De enige vergelijking was dat het beide buitebeentjes zijn/waren in de politiek.
Fortuyn was briljant en onderbouwde alles op een briljante manier met de beste bedoeling en menselijkheid.
Dat is bij Wilders toch wel anders die enkel inspeelt op een behoefte.
Fortuyn was imo ook veel oprechter en sprak niemand naar de mond.
Deze man werkte gewoon voor de regering, daarom snel vrij.
In elk ander land zie je nooit meer het daglicht als je flikt wat hij geflikt hebt en in een groot aantal landen knallen ze je kapot of gooien je in een donker hol.
Ik denk dat hij binnen een paar dagen wel gevonden wordt, dat gaat viral op het internet, en dan binnen een paar dagen is hij dood...
Zijn zat forums waar ze de dagen aftellen dat hij vrij komt om hem af te maken..
Ik kies mijn hollen liever zelf.
een lintjeBen benieuwd wat je krijgt, als je hem vermoord..
als ik u'm zie laat ik het wel horen..
Ben benieuwd wat je krijgt, als je hem vermoord..
Dat zal keihard worden gestraft om aan te tonen dat er maar 1 de baas is en geen ruimte is voor zelfstandig rechtertje te spelen.

Dit precies ja,
damn ik dacht dat ik de vraag wat langer kon rekken././
Oo shit ik moet verdelen (karma) ik onthoud het maat)...

Ik geef je eeuwig karma als jij het doet, deal?Ben benieuwd wat je krijgt, als je hem vermoord..
Ik ook!
Maar ik hoop echt niet dat deze man uit zijn lijden verlost word hoor.
Het leven kan zwaarder zijn dan de dood.
Maar wekelijks een pak slaag wens ik hem zeker toe.
Er zijn veel verschillende manieren om te sterven,het hoeft dus niet een snelle dood te zijn.
Durf te wedden dat niemand hem wat aan zal doen. De rancune is na 12 jaar wel voorbij bij de hardcore Pim aanhangers.
De vergelijking tussen Wilders en Fortuyn kan je absoluut niet maken.
De enige vergelijking was dat het beide buitebeentjes zijn/waren in de politiek.
Fortuyn was briljant en onderbouwde alles op een briljante manier met de beste bedoeling en menselijkheid.
Dat is bij Wilders toch wel anders die enkel inspeelt op een behoefte.
Fortuyn was imo ook veel oprechter en sprak niemand naar de mond.