XXL Nutrition

Volkert van der Graaf komt na 2 mei vrij

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=MoRyhqOccqE

Was gewoon een jankzak die Fortuyn en niet te vergeten een voorstander van pedocoïtus. Maar de Graaf had nog wel wat langer mogen zitten alleen gelden voor hem dezelde regeltjes als voor andere gedetineerden.

Vind het geen jankzak en heb dat filmpje niet gekeken maar laat hij het wel wezen, heb ik hem nog altijd liever dan die schijnheilige leugenachtige figuren in de politiek.
De man had gewoon gelijk en of hij nou jankend de waarheid verkondigde of niet, het blijft de waarheid.
Is natuurlijk wel laf van je Fortuyn als pedofiel omschrijven.
Deed je verleden keer ook en je zogenaamde bewijs was dan dat hij het onderwerp pedofilie ter sprake wou brengen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit het woord liquidatie gebruikt en dat was ook niet waar ik het over had.
ff lezen jongen.

Jij kan zoveel willen, maar de realiteit is dat als hij gepakt word dat dit realistisch gezien vrij snel snel zal gaan omdat bij een afrekening dat het risico op ontdekking zo klein mogelijk maakt.
En wat jij allemaal wilt of bedoelt heeft daar niks mee te maken, tenzij je zelf concrete plannen hebt met Volkert.:D
Begrijp je het een beetje knul?

Als Volkert vrijkomt, dan kunnen ze hem het beste in Schilderswijk of Tranvaal plaatsen. Geen hond die hem een haar krenkt...

Vind het geen jankzak en heb dat filmpje niet gekeken maar laat hij het wel wezen, heb ik hem nog altijd liever dan die schijnheilige leugenachtige figuren in de politiek.
De man had gewoon gelijk en of hij nou jankend de waarheid verkondigde of niet, het blijft de waarheid.
Is natuurlijk wel laf van je Fortuyn als pedofiel omschrijven.
Deed je verleden keer ook en je zogenaamde bewijs was dan dat hij het onderwerp pedofilie ter sprake wou brengen.

Beter lezen, hij verdedigde pedocoïtus. Dat maakt nog niet zelf tot pedofiel maar zijn standpunten op dat gebied waren op zijn minst opmerkelijk te noemen. Maar die rare spruitjesgeur van de jaren 50 en op sommige gebieden de jaren 70 kon je terugvinden in veel van zijn ideeën.

Wel jammer dat je het filmpje niet hebt bekeken, kan je goed zien hoe snel Pim boos kon worden. Dezelfde Pim die maar al te graag op de teentjes van anderen ging staan. Maar dat komt wel vaker voor, wel willen uitdelen maar niet kunnen incasseren.

Volkert gelijk gekregen in z'n kort geding. Enkelband gaat af. Whatever ...

D66 rechter

Terug
Naar boven