Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doe je een overhead press liggend?squat = ja, en deze zit vast in het toestel, met 40 kilo gewoon voor erbij haha
deadlift = nee
bent over row = Ja 20 kilo
overhead press = ja liggend met 14 (doe ik niet vaak)
bench press = 50/60
Mijn training:
Kwartier hardlopen, eventueel nog een kwartier fietsen, daarna bench press me 40 (1 set 8x), dan 50 ook 1 set 8 x, dan met 60 als dat nog lukt anders 55 dat ook 1 set 8 x, daarna weer 40 kilo 2 setjes 8 x.
daarna die overhead press (maar dan liggend zeg maar) me 12/14 3 setjes van 10. Daarna nog wat triceps oefening(weet even zo snel niet hoe die heet) met 25..
alvast bedankt!
Ja, maar als je iets liggend doet kan het onmogelijk een overhead press zijn of er op lijken. Daarvoor moet je rechtstaan of op zen minst zitten.ja het heet zo nietmaar kan niet op die naam komen hoe da heet...
maar zoiets in iedergeval.. 2 dumbels, liggend op zo''n bankje
heb de eerste 2 jaar niet echt goed getraind, ben sinds kort echt goed bezig. echt met bodybuilding bezig bedoel ik dan.
Ik doe alle oefeningen. maar kun je me ook een beetje adviseren over supersets en welke oefeningen ik daar voor moet gebruiken.
squat = ja, en deze zit vast in het toestel, met 40 kilo gewoon voor erbij haha
deadlift = nee
bent over row = Ja 20 kilo
overhead press = ja liggend met 14 (doe ik niet vaak)
bench press = 50/60
Mijn training:
Kwartier hardlopen, eventueel nog een kwartier fietsen, daarna bench press me 40 (1 set 8x), dan 50 ook 1 set 8 x, dan met 60 als dat nog lukt anders 55 dat ook 1 set 8 x, daarna weer 40 kilo 2 setjes 8 x.
daarna die overhead press (maar dan liggend zeg maar) me 12/14 3 setjes van 10. Daarna nog wat triceps oefening(weet even zo snel niet hoe die heet) met 25..
alvast bedankt!

Ja, maar als je iets liggend doet kan het onmogelijk een overhead press zijn of er op lijken. Daarvoor moet je rechtstaan of op zen minst zitten.

met 2 dumbbells,
t is oefening voor je triceps en borst

vertel hoe lang je al traint
vertel je doel
vertel het aantal keer dat je wilt/kunt trainen
Ben 1.85 en weeg 68 kilo, vet% ligt zeer laag hehe
-Vanaf maandag, heb vroeger wel getraind
-Mijn doel is massa en.. massa
Eerste weken nadruk op schouders; waarom? Mooi![]()
-3/4 dagen in de week, ligt eraan wat het effectiefst is. kan alleen di en za niet dan heb ik voetbal dus ma en zo liefst geen beenoefeningen. Ben bereid met de voetbal te stoppen voor een jaartje.
Heb een voedingsschema gepost in de voedingsschema sectie.
Groeten man, keep up the good work![]()

vooral armspieren en buikspieren wil ikhe thx man
kan ik er op woensdag ook nog een paar arnold presses of lateral raises bij gooien??
heeej mensen
ja ik zou dus ook graag zo een schema willen ontvangen want da is wel geweldig dat gij da doet
ik zou graag een beetje spieren bijkweken want ik heb niet echt zo veel spieren vrees ikvooral armspieren en buikspieren wil ik
euhm ik ben 16 jaar en ik weeg juist 60 kilogram en ik ben 1meter75
ja ik doe ook tennis en dat is op de zaterdagVM en ik heb hier geen toestellen in huis dus mss iets met push-ups enzo...
alvast bedankt
snowboardland