Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he bedank maar
die namen zeggen mij niet egt veel maar dat vraag ik wel na in de sportschool
maar waarom krijg ik er spijt van als ik alleen bovenlichaam wil trainen?
en na hoeveel tijd zou ik dit schema moeten aan passen?
hi,
Ik ben net begonnen met trainen en kan dit 3 à 4 keer per week doen (afhankelijk van wat schemaatje ik van u krijg). 1m70, 85Kg
Uiteindelijke doel is om droog te staan, meer spiermassa te hebben en het buikje drastisch te doen verminderen van grootte.

doe ik alle oefeningen op 1 en dezelfde dag 3x per week of scramble ik die
Edit:
Welke squat?

k, thx. Ik houdt je op de hoogte van mijn vorderingen, ...
vandat artikel wat flying fox je geeft is echt de moeite waard. zorg dat je het goed snapt en denk er niet te makkelijk over.
maar een heel makkelijk full body schema om sterk te worden en waar je je ei waarschijnlijk in kwijt kunt.
je doet alleen singles op de oefeningen die je gaat doen.
je zet elke rep maximale kracht en doet het dus zo snel mogelijk.
maandag en woensdag doe je 10 singles op 80% van je nieuwe max
op vrijdag probeer je een nieuwe rm neer te zetten.
vrijdag
set 1 - 80% max
set 2 - 90% max
set 3 - 100% max (max van vorige week)
set 4 - gewicht afhankelijk van hoe vorige set gaat)
set 5 - als set 4 makkelijk ging kun je nog een attempt doen
probeer de oefeningen staggerd te doen (je doet ze om en om in een circuit, maar neemt wel rust tussen de oefeningen)
dus
squat
1-2 minuten rust
bench press
1-2 minuten rust
deadlift
1-2 minuten rust
overhead press
1-2 minuten rust
snap je alles?
eventueel de row en olympische lifst kunnen op rustdagen, maar doe dat pas als je merkt dat je niet overtraint. en dus eerst minimaal 4 week zonder deze oefeningen.
ook moet je niet te vaak tot max gaan op deze oefeningen.
verder drink 4 liter melk per dag of beter ga een voedingsschema maken in het voedingssectie.
hier nog een makkelijk invulschemaatje
invulschema.xls
Ik doe dus elke set maar 1 rep op vrijdag? en 10reps van 80% staat er? of moet ik 10sets van 1 doen? of 2 oefeningen allebij 5sets van 1?Paar dingen die ik niet snapIk doe dus elke set maar 1 rep op vrijdag? en 10reps van 80% staat er? of moet ik 10sets van 1 doen? of 2 oefeningen allebij 5sets van 1?
squat
1-2 minuten rust
bench press
1-2 minuten rust
deadlift
1-2 minuten rust
overhead press
1-2 minuten rust
Is die 1-2min rust ook tussen de setjes door?
En ik heb nog wat vragen: Ik werk heel veel met mijn eigen lichaamsgewicht, en wil wel doorwerken naar mijn 1arm dip en 1arm chinup, kan ik dit gewoon op dezelfde dagen doen als mijn Krachttraining? of zelfs op de dag erna? of herstel ik dan niet goed? ik dip veel en doe veel Pistols enzo, dit telt als maximum strength overtrain ik niet als ik dit op dezelfde dag doe als krachttraining? en herstel ik wel goed als ik het een dag na mijn krachttrraining doe? bedankt.

die zijn zo ****ing moeilijkwaarom wil je dat eigenlijk?
1arm dips is dat fysiek te doen?
verder moet je gewicht toevoegen ipv bodyweight oefeingen.
je kunt met een touw gewicht om je middel binden.
verder
je doet die 1-2 minuten rust tussen elke set, maar je wisselt de oefeningen af
1 set van 1 herhaling squatten
1-2 minuten rust
1 set van 1 herhalingen bank drukken
1-2 minuten rust
1 set van 1 herhalinge deadliften
1-2 minuten rust
1 set van 1 herhaling overhead pressen
1-2 minuten rust
dit 10 keer
maandag op 80% max
woensdag op 80% max
vrijdag opbouwen naar nieuwe max
doe voor die dips/chins extra op zaterdag
zo hou je toch een dag rust tot maandag weer eerste training
ow btw mag ik een filmpje van je pistols zien?die zijn zo ****ing moeilijk
Kan dit? het is zeker way-overtraining? ik weet het niet, ik doe het nu al 4 maanden en ga goed vooruit. Alleen nu ik ook ga liften om mijn Max dagen wat intenser te maken ben ik me toch wat dingen gaan afvragen

Hi,
ik ben 19 jaar en heb vorig jaar al regelmatig wat getrained. Maar er is er de laatste 4 maand niet veel van gekomen.
Ik heb thuis een fitness bank (zo eentje --> klik) en beschik over voldoende dumbbells. Het is mogelijk dat er later nog een (kleine) uitbreiding bij komt!
Aangezien ik thuis fitness kan ik dus elke dag in principe trainen, maar laten we zeggen dat ik bereid ben om 3-4 keer per week te trainen, rekening houdend met de rustdagen.
Doelstelling: Vooral mn bodyfat verlagen (buik en bovenbenen), en spiermassa kweken en droger worden
Alvast hartelijk bedankt!

hoi rnbflavour,
bedankt voor je snelle antwoordIk kan ze allemaal doen behalve die chin-up.
Is het niet het best om de oefeningen per spiergroep te sorteren?![]()

Ik zit nu in week 5 van het fullbody schema, maar ik zou er daarnaast ook nog wat cardio bij willen doen. Kan het kwaad als ik 2x in de week na de training even 20 minuutjes op de crosstrainer ga staan? (Hartslag rond de 160).

,
.