Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad een mooi initiatief, ik kan zeker wel wat tips gebruiken:
Ik train erg kort, pas een klein maandje
Mijn doel is groeien. Ik ben 1.82 en schommel altijd tussen de 65 en 70 kilo. Met gewoon eten is het voor mij praktisch onmogelijk om zwaarder te worden.
Ik wil 3 á 4x per week blijven trainen, zo'n 2 uur per keer.

Ik waardeer je idee, maar denk toch dat het beter is dat iedereen dit voor zichzelf gaat uitzoeken. Hoe vaak krijgt het board wel niet de vragen van ik wil dit en dit, maak maar een schema voor me.
Het essentiele is dat men gelijk bij het bouwen van het schema er zelf de onderbouwing van snapt door zelf research te doen.
Waarom doe ik een UB/LB, full body of split. Wat gebeurt er in mijn lichaam? Welke oefeningen passen bij mij?
Ik zie dit als een healthclub idee, waar je een schematje in je handen geduwt krijgt en je zelf maar moet kijken wat je ermee doet.
Op school wordt ook verwacht dat je zelf leert en onderzoekt, anders kan een leraar je tentamen wel maken
Er is op dit board genoeg informatie te vinden over alles en als er een vraag is kan die gesteld worden!!!!! Dus maak zelf een schema en men zal erop reageren en eventueel verbeteren.

mooi initiatief,
train nu al een goeie 2 maand.
ben 1meter 80, en weeg 58 kilo, wil vooral massa bijkomen.
kan de 7 volle dagen trainen voor meerdere uren, maar verkies zelf om er maar 5 te doen.beetje rust aventoe enzo
eet schema voor bij te komen heb ik ook al dus voeding zit goed,ben der op 2 maand tijd al 3 kilo door bijgekomen.
alvast bedankt op voorhand![]()

Hoi, ik ben 13jaar, weeg 50kilo en 170cm groot (heb weinig vet, kan ribben tellen)
Ik heb alle dagen tijd maar ik heb thuis gewichten van 2kg en kan pompen en setups doen. ik ga niet naar een fitness dus dat is een probleem.
Hoopelijk maak je iets moois

beste rnbflavour, ik ben René en ik zou graag een schema willen waar ik heel groot en sterk mee word!

rnbflavour je bent zelf nog een beginner
Je geposte schema vind ik trouwens maar niets, jammer dat sommige bodybuilders UB/LB schema's verkrachten.

Feit.beste santino,
jammer dat ik van jou gewend bent dat je al een klein zeikertje bent hier.

heej
ik snap dat je niet naar een fitnesscentrum gaat aangezien je nog maar 13 bent en ze je waarschijnlijk niet willen laten trainen. dit omdat je nog veel moet groeien en het dus niet verstandig is zware krachttraining te gaan doen.
om deze reden geef ik je ook geen schema omdat ik het niet verantwoord vind.
ook kun je met 2 kilo niet echt je kracht vergroten.
wat ik jou aanraad is om gewoon goed te gaan eten [kijk hier maar wat rond op het forum] en gewoon lekker te gaan sporten [zwemmen,basketbal,voetbal, atletiek of een vechtsport ofzow]
hier bouw je conditie mee op en ook nog wel wat spieren.
dit zal je alleen maar ten goede komen als je op je 15de of 16de begint met bodybuilding.
ook heb je dan al veel kennis van voeding als je hier goed rondneust en komt het helemaal goed![]()
Ok dan leuk idee.
Ik ben een Thai-boxer, maar vanwege mijn sollicitaties bij het leger moet ik zwaarder worden.
Ik ben op dit moment 54 KG Droog aan de haak en 1.63m lang. 18 jaar en ben veel met lichaamsgewicht oefeningen bezig, daarnaast doe ik ook nog oefeningen met dumbbells.
Mijn doel is om binnen 2-2,5 maand 3 tot 4 kilo aan te komen. Ik kan 3-4 keer per week 1-1,5 uur trainen.
Wat beveel je me aan 3 dagen of 4?
Ook is het handig voor mijn wedstrijden thai-boxen, aangezien er in mijn gewicht weinig tegenstanders zijn.
Het gaat er dus echt om dat het snel gebeurt. Verder ga ik een gesprek hebben met een diëtist over mijn eetpatroon aangezien dit aangepast moet worden.
Ook wil ik gaan werken met supplementen. Misschien dat je daar ook nog aanbevelingen voor hebt.
Alvast bedankt voor je moeite.

Hey, Ik ben 1m88 en wil graag nu beginnen met het trainen vd borst- en armspieren. Ik kan gemakkelijk elke dag gedurende 2uur trainen.
Alvast bedankt

Hey, Ik ben 1m88 en wil graag nu beginnen met het trainen vd borst- en armspieren. Ik kan gemakkelijk elke dag gedurende 2uur trainen.
Alvast bedankt