Fitness Seller

voor de beginners

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey ken je voor mij ook een schema maken?
Ik heb al een jaar ervaring maar ik niet serieus. Ik ben dus geen beginner. Mijn doel is afvallen en ik kan 4-5 keer per week trainen. Mn benen en kuiten wil ik liever niet trainen, want heb er best veel vet zitten en wil dit eerst verbranden. Verder heb ik best wel gespierde armen, alleen zit er een laagje vet bij mn triceps waardoor mn triceps en biceps niet goed zichtbaar zijn. Deze wil ik dus zo trainen dat ze zichtbaar worden. Thnx alvast!!

heej :)

aangezien je vet wilt verbranden en je nog niet zo lang traind had ik je een upper body/lower body split willen geven.

aangezien je geen benen wilt trainen kan ik je het best aan raden de al vaker gesproken full body te doen en de oefenigen eruit te halen die je niet wilt doen

wel kan ik ook jou aanraden toch je benen te trainen.
als je qua voeding onder je onderhoud zit zul je sneller vet verbranden als dat je benen qua spier zal groeien. je hoeft je dus nog geen zorgen te maken over dat je nieuwe broeken moet kopen of dat je benen Nog dikker lijken.

ook raad ik je aan om foto's te posten.
als je nog niet erg getraint bent kan het soms mooier lijken als je eerst spiermassa gaat kweken door ligt boven je onderhoud te zitten.

als je bijvoorbeeld in mijn log kijkt zie je foto's van een jaar geleden en foto's van net voor de zomer.
alhoewel ik op de laatste foto's iets meer vet heb vind ik mezelf er daar tog beter uitzien omdat ik meer spieren heb en het dus allemaal wat strakker is.

ik kan natuurlijk niet voor jou gaan zeggen wat je mooier moet vinden maar denk dat het iets is om zeker over na te denken :)

groetjes en succes :)
 
yo stace
hier is een schematje (is buddy van mij, de rest zie maar of da iet goe is eh, hij heeft geen stang, dus moet zich behelpen met losse gewichten)
voor als split u beter zou bevalle

Maandag - Borst + Biceps
Dumbbell Bench Press
Dumbbell Pullovers
Dumbbell Flyes

Dumbbell Curl
Dumbbell Incline Curl

Woensdag - Rug + Triceps
Dumbbell Rows
Dumbbell Dead Lifts

Dumbbell Overhead Extensions
Bench Dips

Vrijdag - Benen+schouders
Voor benen weet ik ni direct iets, want ge hebt geen barbell he

Dumbbell Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raise

Voorbeelden van alle oefeningen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/oefeningen-gids-72077/

srry bro kan dit niet egt waarderen
als je echt denkt dt het zoveel uitmaakt voor die kerel ga em dan ff pm'en maar ga niet in mijn topic doen alsof je het beter weet ok? :)
gelieve dus hier geen commentaar of alternatieven op de schema's geven :)
 
Leuk idee, verkeerde sectie.

Maar omdat ik het een leuk gebaar vind zal ik het verplaatsen.

Met mijn gewaardeerde collega mod eens, goed initiatief. Voor de criticasters, niet vergeten dat het beginners schema's zijn.
 
Met mijn gewaardeerde collega mod eens, goed initiatief. Voor de criticasters, niet vergeten dat het beginners schema's zijn.

thnx ben blij dat het gewaardeerd word :)

thnx voor de karma btw :)
 
srry bro kan dit niet egt waarderen
als je echt denkt dt het zoveel uitmaakt voor die kerel ga em dan ff pm'en maar ga niet in mijn topic doen alsof je het beter weet ok? :)
gelieve dus hier geen commentaar of alternatieven op de schema's geven :)
ik zet gwn ff ander schema omdat hij geen barbell heeft, dit is toch goed om te beginnen
snap niet dat je het niet kunt waarderen??? ik ken die gast persoonlijk en hij vroeg hier toch een schema kan ik em toch evengoed helpen:rolleyes:
 
ik zet gwn ff ander schema omdat hij geen barbell heeft, dit is toch goed om te beginnen
snap niet dat je het niet kunt waarderen??? ik ken die gast persoonlijk en hij vroeg hier toch een schema kan ik em toch evengoed helpen:rolleyes:

ok dat snap ik dan wel :)

maar ik wil niet dat iedereen hier schema's gaat lopen posten dan word het zon onoverzichtelijk en onduidelijk gedoe snap je? :)

en als hij dan geen barbell heeft kun je hem idd daar tips voor geven ma ga dan nie met een split schema komen aub :)
 
Hoi ik train 2 jaar en mijn doel is groot en sterk worden.
Verder ben ik 1.80, 90kg en 10-12%bf. Wat voor schema raad je mij aan?

Ik train trouwens 3 à 4x per week.
 
Hoi ik train 2 jaar en mijn doel is groot en sterk worden.
Verder ben ik 1.80, 90kg en 10-12%bf. Wat voor schema raad je mij aan?

Ik train trouwens 3 à 4x per week.

:roflol:
 
Hoi ik train 2 jaar en mijn doel is groot en sterk worden.
Verder ben ik 1.80, 90kg en 10-12%bf. Wat voor schema raad je mij aan?

Ik train trouwens 3 à 4x per week.
Je kunt niet zo goed lezen hè. Het is voor beginners...

ow, het was natuurlijk een grapje! Lach me de ballen uit de broek!
 
Hoi ik train 2 jaar en mijn doel is groot en sterk worden.
Verder ben ik 1.80, 90kg en 10-12%bf. Wat voor schema raad je mij aan?

Ik train trouwens 3 à 4x per week.

ik denk dat jij met 5400 posts geen beginner bent en denk dus dat jij voor je eigen lichaam een beter schema kan maken dan dat ik voor je kan :)
 
Je kunt niet zo goed lezen hè. Het is voor beginners...

ow, het was natuurlijk een grapje! Lach me de ballen uit de broek!

haha :P
grappige lui hier he;)
 
:(


Onder 'gevorderd' versta ik 110kg, 3x bw squat/dead, en een 2x bw bench.
 
:(


Onder 'gevorderd' versta ik 110kg, 3x bw squat/dead, en een 2x bw bench.

klinkt meer als ene powerlift schema :P
als je serieus een schema wilt wil ik best iets voor je in elkaar zetten
 
beste santino

Was jij niet het knaapje die zowat over iedere spiergroep een topic gemaakt had (die werden verwijderd:rolleyes: ) omdat je er geen reet van wist :rolleyes:

Hoe kan je trouwens al in z'n korte periode bepalen wat voor u werkt? Nu ga je al bepalen wat voor anderen werkt :scratch:

Beginners laat je trouwens best met een FB schema beginnen :thumb:


:kiss:
 
leg jij mij alstjeblieft ff uit wat er zo slecht aan is.

UB/LB gaat niet over spiergroepen maar over bewegingen en wat zie ik in z'n schema... 3 oefening rug 2 oefening borst... ik lees ook niets over oefeningen cyclen, deloaden...

En als je beginners nog de techniek moeten aanleren kan je ze beter 15 reps aanraden en sowieso een FB schema ;)
 
Voordat er gegald en geflamed en gaat worden, geef de topicstarter een kans.
 
UB/LB gaat niet over spiergroepen maar over bewegingen en wat zie ik in z'n schema... 3 oefening rug 2 oefening borst... ik lees ook niets over oefeningen cyclen, deloaden...

En als je beginners nog de techniek moeten aanleren kan je ze beter 15 reps aanraden en sowieso een FB schema ;)

Beste santino,

WSB is niet de enige vorm van UB/LB, oefeningen cyclen is geen vereiste.

Met vriendelijke groeten,

Jesaja


UB/LB = upper body / lower body.. meer niet. Ene training bovenlichaam andere training onderlichaam.
WSB = Westside barbell, Dynamic effort, max effort etc.. ook een ub/lb split maar iets totaal anders.
 
1,86m
87 kg

Voor sommigen klinkt het redelijk maar heb een aardig buikje, Ik train pas sinds een week en ben van plan 4 x per week te trainen. Anderhalf tot twee uur. Heb echt geen idee wat ik moet gebruiken of doen. Whey gebruiken of niet? Het gaat mij niet zoveel om een sixpack, maar eerder om Rug/Borstkas/Schouders. Hoop dat je me snel advies kan geven :P.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven