XXL Nutrition

voor de pc kenners

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
ik zit met een groot probleem, telkens wanneer ik wat doe bijvoorbeeld you2b ofzo of dbb crasht mijn systeem en kan ik niks doen hij bevriest gewoon dus en dan moet ik hem resetten dit gebeurt zo vaak dat het gewoon weg iritant begint te worden, soms sluit die ook vanzelf uit als ik een game ofzo speel.

aan de drivers ligt het niet want ik had hem geformatteerd en had helemaal geen drivers en toen crashte die weer

ik heb een dumpchk uitgevoerd en komen de volgende onderdelen in voor

usbd.sys
sfloppy.sys
cdaudio.sys
aec.sys
swmidi.sys
dmusic.sys
kmixer.sys

please help me

Hele hdd geformatteerd en nog steeds hetzelfde probleem?, dan ligt het aan je hardware, misschien rot geheugen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
nope geheugen is picobello heb ze eruitgehaald en andere gezet en nog die crashes

ik zit nu op veilige modus ff kijke of die dan wel c rasht of niet zoja dan is het me hardware zo nee een driver

en ja hoor hij crasht ook in veilige modus. dus het is niks met de drivers maar hardware matig goed weer stap verder

ik heb overal zitte google naar dit k*t probleem veel mensne die dit ook hebben maar de oplossing heb ik niet kunnen vinden

ik zelf heb een mbo ict niveau 4 diploma weet aardig wat van pc maar dit ben ik nog nooit tegekomen en nu zal en moet ik het 0plossen

eeuwige karma voor diegene mij red

Hij bevriest, en start niet opnieuw op?

Geen bsod's?

(Ik ben bezig met mn ICT MBO niveau 4 opleiding, alleen ik doe applicatie ontwikkelaar hehe)

Hij bevriest, en start niet opnieuw op?

Geen bsod's?

(Ik ben bezig met mn ICT MBO niveau 4 opleiding, alleen ik doe applicatie ontwikkelaar hehe)

en ik de ict beheerder lekker puh voor je hahaha maar ff zonder dollen weet ji er niet meer van of iemand anders???

waar zijn de pc freaks pfff

dude hij loopt vast dus hij bevriest je kan muis niet bewegen niks helemaal bevroren enkel reset knop je doet dan wonderen

Ik weet wel dat het scherm kan vast lopen door de videokaart (en dan door het geheugen wat erop zit) als ik was zou ik een andere videokaart proberen.

onzin ik heb ook een andere videokaart eringedouwd en nog crash die

ik heb de hele ****ing dag zitten mieren aan dit k*t pc. dit probleem heb ik al zo lang zeker 1 a 2 jaar en nu ben ik zo zat dat ik op he punt s ta hem eruit te gooien, die kreng mag blij zijn dat ik niet on roids ben

nu ga ik slape morgen zware squat dag

als het geen geheugen is, en geen videokaart, en geen software/drivers, en geen processor is (die gaan bijna nooit stuk), dan kan je proberen een anders hardeschijfje er in te hangen, anders heb je pech en dan is het dus je moederbord..

have you tried turning it on and off again?

wij zijn ook geen gurus, enige wat je kan doen is alle onderdelen een voor een veranderen. Is het een merkcomputer of heb je hem zelf in elkaar gestoken?
Je zou eens speedfan (of gelijk welk ande programma die je harde schijf nakijkt) kunnen draaien en zien wat hij zegt over je harde schijf. Anders zal het het moederbord wel zijn zeker?
Test anders ook ff zonder extra componenten (geluidskaart enz, dan weet je meteen of die geen slecht contact geven ofzo).

ja geluidskaart kan ik niet testen omdat ik niet beschik over een andere maar ik heb op google gelezen dat het de voeding kan zijn die slecht functioneert en niet genoeg stroom naar de hardware transporteert enzo een c rash veroorzaakt

wat denkt ge ervan?

Wat denk je van de PSU?
Wat hardware bijgestoken recent?

EDIT: ja de voeding dus :p

EDIT2: hou je je temperaturen in het oog?
door de tijd heen kunnen je fans verstopt raken met stof etc, koeling is
dan niet meer wat het geweest is.

Al een CHKDSK uitgevoerd? Klinkt als een gare HDD.

Wat denk je van de PSU?
Wat hardware bijgestoken recent?

EDIT: ja de voeding dus :p

EDIT2: hou je je temperaturen in het oog?
door de tijd heen kunnen je fans verstopt raken met stof etc, koeling is
dan niet meer wat het geweest is.

nee ik heb geen hardware bijgestoken ofzo alleen heel lang terug nieuwe voeding gekocht

de temperaturen hou ik goed in gate cpu temp is nu 35 graden dat is dus perfect

en kwa stof heb ik alle stof weggezogen v ia een stofzuiger dus nee das ook niet

Terug
Naar boven