AndroidHealthClinic

voor de pc kenners

Je geheugen is in orde, temperatuur is ok, en je hebt een fresh install gedaan. Waar ik aan denk is een instabiele voeding, dus zsm vervangen!

• Topic Starter Topic Starter
holy shit ****ing virussen ik denk dat dit de oorzaak is

see for your self image.jpg - 118435

klik op de balk erbove om hem scherper te maken

me geheugen heb ik ook getest met dit antivirus en zat ook vol met virussen terwijl nod32 antivirus programma die ik dus nog had niks vond

lang leve bitdefender

tot nu toe draait alles lekker

dude format zegt niks, die virus was in me geheugen gepland dus heeft format geen nut

maar nu d raait alles goed wow

damm weer een crash pfffffff

wat me opvalt is dat virusscanner de files niet heeft kunnen disinfecten maar heeft moved

wat houd moved in??? moet ik hem nie delete ofzo???

damm weer een crash pfffffff

wat me opvalt is dat virusscanner de files niet heeft kunnen disinfecten maar heeft moved

wat houd moved in??? moet ik hem nie delete ofzo???

Het probleem is niet dat het virus in het geheugen zit.
Het virus bevindt zich in je master boot record. Deze MDR wordt geladen zodra je de computer start en dus ook het virus.

Weet niet meer precies hoe je die shit verwijderd even zoeken

Ah..

Download op een andere computer F-PROT voor DOS.
Plaats de bestanden op twee diskettes en beveilig deze tegen schrijven door het schuifje op de diskette om te zetten.

Start op vanaf een schrijf-beveiligde opstartdiskette (check dit in je BIOS, en zorg dat de PC eerst vanaf diskette start).

(NB: als de diskette NIET schrijfbeveiligd is, dan wordt deze ook geinfecteerd, en zal de computer weer geinfecteerd raken zodra je vanaf de besmette diskette start.)

Ga naar C: en maak een map F-PROT. Kopieer hier alle bestanden vanaf de diskettes naar toe.

Start F-Prot.

F-prot downloaden :
Download F-Prot Antivirus for DOS - F-PROT Antivirus Downloads

Probeer dat eens :)

hmm formateren als je nix belangerijks op heb staan anders een backup maken formateren en dan windows met je de nieuwste drivers van je kaarten instaleren

het probleem is dat ik een virus heb en me antivirus hem niet kan verwijderen

ik zal ff kijke of ik dat kan doen superknurft

me pc loopt al meteen vast als ik in windows zit dus ik kan niets anders doen dan formatten gelukkig heb ik nog een partitie waar alle backups enzo zat

cu ff formatten

ik heb hem al bijna 10 keer geformat en geinstalleerd maar nu loopt die al vast tijdens de windows xp installatie, dus ik weet niet wat ik nu moet doen

(post via de laptop van me zus)

ik heb hem al bijna 10 keer geformat en geinstalleerd maar nu loopt die al vast tijdens de windows xp installatie, dus ik weet niet wat ik nu moet doen

(post via de laptop van me zus)

dat heb ik ook een keer gehad, toen was het moederbord stuk..

Probeer eens een andere HD (met een besturingssysteem op) in te stellen als Master en de (kapotte?) HD als Slave te gebruiken. Als dat wél lukt, dan is die HD kapot.

ik heb een hdd geregeld van ergens die zit ik nu te installeren

tot zo

ik denk nog steeds aan de voeding...

ik heb een andere hdd erin gepleurd en hij doet ut perfect tot nu toe

nader info volgt

ik heb een mysterieuze ontdekking gedaan hdd is helemaal niet stuk

mijn videokaart is naar de klote, ik had net drivers geinstalleerd de nieuwste voor mijn kaart nog wel en boem hij liep alvast nu heb ik hem weggegooid die drivers en nu draait ut lekker

conclusie videokaart naar de maan

paar harde feiten op een rij:

me videokaart blijkt dus tog niet de oorzaak te zijn, heb een andere erin gedouwd en hij loopt daar ook vast dus videokaart is toppie

paar feiten die ik heb getest:
- hdd in orde (andere erin gedaan loopt ook vast)
- videokaart in orde (andere erin gedaan loopt ook vast)
- geluidskaart on board in orde
- cdroms + diskette stations in orde (alles eruit dan opgestart alsnog loopt die vast)
- geheugen in orde(getest met memtest)

enige probleem dat kan zijn is het moederbord, voeding of cpu

Terug
Naar boven