AndroidHealthClinic

voor de pc kenners

• Topic Starter Topic Starter
chkdsk uitgevoerd hij zegt dat er fouten in de bestandsysteem z ijn

en geen beschadigde sectoren

Dit klinkt inderdaad als een rotprobleem Hiekie <---- PCnerd..

ALs je al na een frisse install nog dit probleem hebt (ik ga er vanuit dat je je disk echt leeg hebt gemikt, en niet windows "eroverheen" hebt gegooit) zit het inderdaad in je hardware ..

Vaak begint windows te smijten met errors zoals het systeem is hersteld van een ernstige fout en plant er dan een naam van 1 of andere DLL bij..

Andere manieren om achter die fout te komen is eens kijken in je eventlog (start -> uitvoeren -> ) eventvwr

Bekijk ook eens hoe je mobo er fysiek uit ziet .. bolstaande Elco's en dat soort ongein ..

Met chkdsk /R kun je die fouten repareren

Ik zou even de diagnosesoftware van de fabrikant downloaden en laten uitvoeren. Ik geloof dat sommige fouten in je HDD, windows niet zelf kan maken.

/F neemt beide controles .... dus controleert de disk op fouten in het bestandssysteem, daarna gooit ie er een sector check overheen ...

ik heb chdsk / f net al gedaan maar hij loop nog steeds vast zo irritant eg nie normaal

eventvwr ingetikt bij uitvoeren omg zoveel fouten staan er ik ga ze ff bestuderen als ik meer weet zet ik het hier

der staan allemaal system errors ik weet eg niet meer wat ik meot doen word gek

NOu. .. klik eens op 1 van die system errors en plant het bericht hier eens neer ...

heb ook zo iets gehad.
Video kaart & filter (uhh fentilator ding!) vervangen, en hoppa, alles verholpen.

ik heb het opgegeevn ik kan het maar niet fixen

Heb je het herstelprogrammaatje van de fabrikant van de harde schijf al geprobeerd?

welke herstelprogramma??? zoies heb ik niet meegekregen

Iedere fabrikant van een HDD brengt altijd een soort van herstelprogramma uit die dit soort problemen op zou moeten lossen. Eigenlijk hetzelfde wat windows doet maar dan net wat beter. Voorbeeld WD schijf--> Downloads

hoi allemaal

ik heb net me kast uitelkaar gehaald en me cdroms, dvd speler, diskettestation heb ik eruit gehaald. dat werktte ook niet,

geheugen eruit en op andere bank gezet werkte ook niet overal liep die vast

ik heb neit zo gek veel in me pc
enkel een videokaart en 2 netwerkkaarten , geluidskaart heb ik onboard

alles lijkt in orde maar nog loopt die vast ik denk dat het of de voeding is of videokaart

iemand enig idee?

hoi allemaal

ik heb net me kast uitelkaar gehaald en me cdroms, dvd speler, diskettestation heb ik eruit gehaald. dat werktte ook niet,

geheugen eruit en op andere bank gezet werkte ook niet overal liep die vast

ik heb neit zo gek veel in me pc
enkel een videokaart en 2 netwerkkaarten , geluidskaart heb ik onboard

alles lijkt in orde maar nog loopt die vast ik denk dat het of de voeding is of videokaart

iemand enig idee?

onzin ik heb ook een andere videokaart eringedouwd en nog crash die

???

ja ik bedoel die agp slot waar die videokaart op zit of de voeding of de mobo natuurlijk

ik had ook de bios batterij eruit gepleurd enz opgestart mocht niet baten

help please

Check je voeding/ventilatoren.

na dat alles zou ik tog ook aan de voeding denken als grote boosdoener

Terug
Naar boven