Fitness Seller

Voor eens en voor altijd: het grote gewichthefschoenen topic!

Nu ben ik toch aan het twijfelen tussen de IronWorks III en de Power Perfects II. Iemand die kan zeggen wat het 'beste' is of zit er weinig verschil tussen?

Ironworks III is amper meer in een normale maat te verkrijgen geloof ik. Verder maakt het natuurlijk geen donder uit welke schoen je hebt, de power perfects zijn wat lichter maar zolang je geen 180+ snatched maakt dat ook niks uit. Ik heb die mooie rode gekozen omdat dat zo goed bij mijn ogen kleurt. Ieder z'n ding.

volgens mij maakt het idd ook geen reet uit.... de ene is rood en de andere grijs. en power perfect heeft dacht ik een ander materiaal in de zool (en daardoor lichter zoals johan zegt), maar voor mij was ook doorslaggevend dat de een wel en de ander niet in m'n maat te krijgen was

Naart schijnt zijn de Power Perfects II soepeler. Maar die rode kleur is natuurlijk meer voor vrouwen :p.

Ik heb ze voor 80euro gehaald gewoon in nederland bij Sastro. Zijn ook prima schoenen.

Wat is de meerwaarde van zo'n schoen buiten dat de hak wat verhoogt is?

1. Welke gewichthefschoenen heb je?
Gewichthebersschuh Do-Win
2. Waar heb je ze gekocht?
Hantel-Hartmann.de
3. Hoeveel heb je ervoor betaald?
87.00

wat is er mis met blote voeten?

dat vroeg ik niet

squat nu met allstars, gaat op zich wel, maar kom moeilijk op diepte, met een verhoging wordt het wat beter

Ik heb nu sinds een paar dagen de Power Perfect II. Ben erg blij er mee en ze zitten heerlijk met squatten.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

oke bedankt mannen

maar kun je bij deze schoenen gewoon dezelfde maat aanhouden als je normale schoenen of zit er veel verschil in?

niet dat ik veel groter kan bestellen met me maat 49:D

goeie kans dat ze dan niet in jouw maat te krijgen zijn... ik heb 48,5 van nike en 48 2/3 van gewichthefschoenen en die gaan net, vooral omdat ze erg smal zijn

Terug
Naar boven