MuscleMeat

Voor eens en voor altijd: het grote gewichthefschoenen topic!

ik zou wel een halve maat kleiner dan tennisschoenen nemen als je daarin hebt getennist.
Tennisschoenen horen je voeten een beetje in te kunnen bewegen, maar gewichthefschoenen niet echt.

De tennisschoenen zitten redelijk strak om de voet heen, wat de bedoeling is bij dat model dat ik heb.

Ik belde naar krachtwinkel.nl en volgens haar vallen die schoenen klein uit.

Dat is net de ruimte die je met gewichthefschoenen niet wil hebben, met squats althans.

Ik had ze gister ontvangen.
Ze passen precies, en zitten echt goed.

Vanavond ga ik ze dragen tijdens de training:)

Ik kan de Nike Romaleos II ook erg aanraden, zeker voor mensen met wat bredere voeten. De Adidas schoenen kunnen wat smal zijn. Ik had de Nikes via strengthshop.de besteld in maat 44,5 (wat ik bijna altijd in normale schoenen heb) en deze passen perfect.

Zijn wel wat aan de dure kant, maar daar krijg je een kwalitatief zeer goede schoen voor waarin het voelt alsof je met je voeten in beton staat.

Ik kan de Nike Romaleos II ook erg aanraden, zeker voor mensen met wat bredere voeten. De Adidas schoenen kunnen wat smal zijn. Ik had de Nikes via strengthshop.de besteld in maat 44,5 (wat ik bijna altijd in normale schoenen heb) en deze passen perfect.

Zijn wel wat aan de dure kant, maar daar krijg je een kwalitatief zeer goede schoen voor waarin het voelt alsof je met je voeten in beton staat.

Idd. Ik had zelf hiervoor de Strengthshop Lions. Dat is dan wel een schoen die misschien er helemaal niet vergelijkbaar is kwa kwaliteit maar de Romaleos 2 voelen echt 100x steviger aan. Maat 45 net als een Nike sportschoen.

Idd. Ik had zelf hiervoor de Strengthshop Lions. Dat is dan wel een schoen die misschien er helemaal niet vergelijkbaar is kwa kwaliteit maar de Romaleos 2 voelen echt 100x steviger aan. Maat 45 net als een Nike sportschoen.

zou je de lions nog aanraden voor hun lage prijs (prijs/kwalitiet)?
ik wil wel eens lifting shoes proberen maar ben (nog) niet echt bereid er 200 euro voor neer te tellen.

Terug
Naar boven