- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok nice, d8 dat die van mij de grootste waren... bij nerlinger wel in elk geval. dan lijkt de keuze me voor de hand liggen.
+ dat je dan dezelfde hebt als maxiation natuurlijk

oke bedankt mannen
maar kun je bij deze schoenen gewoon dezelfde maat aanhouden als je normale schoenen of zit er veel verschil in?
niet dat ik veel groter kan bestellen met me maat 49![]()

(Irrtümer vorbehalten)
Sollten Sie als Zahlweise 'Vorkasse' gewählt haben, so
erhalten Sie in Kürze eine weitere Mail mit unserer
Bankverbindung und dem genauen Gesamtbetrag.
- krijg ik nu nog een mail waar ik het geld heen moet sturen?
- of heb ik iets verkeerd geselecteerd, snap er niks van?
dezen ook binnen gekregen, super schoentjes
Nice! Zolang je ze maar niet aandoet als je echt naar achteren gaat zitten, lowbar en redelijk breed gaat staan qua sq. Dan werken die schoenen tegen je omdat je knie naar voren wordt gedrukt terwijl je die op de plek wilt houden.Zo, de betaling is gedaan, 115euro, verzendkosten inbegrepen
lukt wel sanca, ik heb ze ook en heb vrij brede voeten.. de eerste paar keer zitten ze alleen wel erg oncomfortabel maar dat loop je prima uit

Nice! Zolang je ze maar niet aandoet als je echt naar achteren gaat zitten, lowbar en redelijk breed gaat staan qua sq. Dan werken die schoenen tegen je omdat je knie naar voren wordt gedrukt terwijl je die op de plek wilt houden.