AndroidHealthClinic

Voor eens en voor altijd: het grote gewichthefschoenen topic!

Bumperdebump.

Aangezien dit het "grote gewichthefschoenentopic" is.

Iemand ervaring met Sasto gewichthefschoenen? Tom Bruijnen van Sportquest verkoopt ze. Ik ga vanavond even trainen daar en wou gelijk Power Perfect II's bestellen maar hij wees me op deze goedkopere variant. Dus, kent iemand de schoenen en wat denk je er van?

Bumperdebump.

Aangezien dit het "grote gewichthefschoenentopic" is.

Iemand ervaring met Sasto gewichthefschoenen? Tom Bruijnen van Sportquest verkoopt ze. Ik ga vanavond even trainen daar en wou gelijk Power Perfect II's bestellen maar hij wees me op deze goedkopere variant. Dus, kent iemand de schoenen en wat denk je er van?

deze toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn 80 EUR bij sasto

Kan je de zolen uitnemen van die Adidas Power Perfect 2?
Ben steunzooldrager

Ik heb er al eens eerder aan gedacht om de Adidas Power perfect 2 te kopen maar had het toen toch niet gedaan. Mijn interesse is weer gewekt en wil ze hier gaan bestellen: http://www.krachtwinkel.nl/trainingsmateriaal/krachtschoenen/adidas-power-perfect-ii

Hoe vallen die schoenen, ik heb meestal maat 43, wat moet ik nu dan nemen denken jullie?

Btw, dragen jullie dit soort schoenen ook tijdens de training als jullie bijvoorbeeld UB doen ipv LB?

Ik heb er al eens eerder aan gedacht om de Adidas Power perfect 2 te kopen maar had het toen toch niet gedaan. Mijn interesse is weer gewekt en wil ze hier gaan bestellen: http://www.krachtwinkel.nl/trainingsmateriaal/krachtschoenen/adidas-power-perfect-ii

Hoe vallen die schoenen, ik heb meestal maat 43, wat moet ik nu dan nemen denken jullie?

Btw, dragen jullie dit soort schoenen ook tijdens de training als jullie bijvoorbeeld UB doen ipv LB?

Ik nam dezelfde maat als ik normaal heb.
Zit goed, zou voor mezelf niet groter mogen.

Ik draag ze bijna altijd.
Deadlft en rows doe ik zonder.

Maar squats, bench(leg drive), olympic lifts en dergelijke draag ik ze wel.

Heb verschrikkelijk slechte ervaring met krachtwinkel en power perfect II's. Duurde uiteindelijk zo verschrikkelijk lang dat ik ze gecancelled heb en de service vond ik ook walgelijk. Ik zou, als je kan, ze bij Tom Bruijnen halen in A'dam. Kost je 106 euro.

Heb normaal maat 43 en voor de PP maat 44. Draag ze ook voor UB training (vind lekker stevig liggen voor bench, MP is persoonlijk). Deadlifts vind ik k*t ermee.

Heerlijke schoenen

5d3b382c1b4b33abd05bc79be898e4b6.jpg

Ik raad de Nike Romaleos 2 aan. Zeer stevige schoen

Ik nam dezelfde maat als ik normaal heb.
Zit goed, zou voor mezelf niet groter mogen.

Ik draag ze bijna altijd.
Deadlft en rows doe ik zonder.

Maar squats, bench(leg drive), olympic lifts en dergelijke draag ik ze wel.

Oke, thnx. Ik denk dat ik ze gewoon altijd ga gebruiken. 2 paar sport schoenen vult die sporttas alleen nog maar meer op.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 15:05 ----------

Heb verschrikkelijk slechte ervaring met krachtwinkel en power perfect II's. Duurde uiteindelijk zo verschrikkelijk lang dat ik ze gecancelled heb en de service vond ik ook walgelijk. Ik zou, als je kan, ze bij Tom Bruijnen halen in A'dam. Kost je 106 euro.

Heb normaal maat 43 en voor de PP maat 44. Draag ze ook voor UB training (vind lekker stevig liggen voor bench, MP is persoonlijk). Deadlifts vind ik k*t ermee.

Oh man, dat klinkt wel matig.

Tom Bruijnen zegt me helemaal niks. is dat een winkel of een dude die spul verkoopt:P Verkoopt hij ook online?

Hoezo heb je een maat groter genomen?

Iemand nog verkoop adressen? Eventueel online? beetje raar dat op deze website: http://www.krachtwinkel.nl/trainingsmateriaal/krachtschoenen/adidas-power-perfect-ii de contact pagina en klantenservice pagina beide tot een pagina leiden zonder info.

http://www.krachtwinkel.nl/klantenservice/bereiken

ONS ADRES
Athlete.nl BV
Koningsweg 30
9731 AT Groningen
Nederland

CONTACTGEGEVENS
Telefoon: +31 (0)50-549 71 18 - ma t/m vr 10:00 u - 12:30 en 13:00 - 16:00 u
Fax: +31 (0)50 549 94 51

alstu :)

je kan gewoon bij ze langs gaan om de schoenen te proberen trouwens

Oh man, dat klinkt wel matig.

Tom Bruijnen zegt me helemaal niks. is dat een winkel of een dude die spul verkoopt:P Verkoopt hij ook online?

Hoezo heb je een maat groter genomen?

Dit is de site van Tom: [Link niet meer beschikbaar]
Heeft een gym in Amsterdam. Maar als je helemaal uit Zeeland moet komen zou ik ze bij nerlinger.com bestellen want je moet ze bij hem ophalen denk ik. Anders moet je hem ff mailen ofzo. Nerlinger is ongeveer even duur als krachtwinkel geloof ik (incl verzendkosten). Meeste mensen halen het daar vandaan, Tom ook, alleen heeft hij een deal dat hij geen verzendkosten hoeft te betalen.

Ik heb een maat groter gedaan omdat dat meestal zo is bij adidas sportschoenen. Beste kan je gewoon adidas tennisschoenen passen ofzo. Bij de meeste mensen is het ongeveer 1 maatje groter dan wat ze normaal hebben maar als jij 24/7 op adidas hocky schoenen oid rondloopt dan wordt het een ander verhaal.

Ik heb ze toch maar besteld. Ik hoop dat het de goede maat is want anders moet ik ze weer terug sturen en wisselen. Ik ben erg benieuwd naar hoe ze zitten en hoe het is om ermee te trainen:)

Ik heb ze toch maar besteld. Ik hoop dat het de goede maat is want anders moet ik ze weer terug sturen en wisselen. Ik ben erg benieuwd naar hoe ze zitten en hoe het is om ermee te trainen:)
Ik had ze ook 2 weken geleden besteld, na 5 dagen kreeg ik het leuke bericht dat ze op het moment niet in mijn maat te verkrijgen waren. Geld zou terug gestort worden wat na 1 extra e-mail gelukt is.
Ik hoop voor je dat ze jou maat wel nog hebben anders zou je moeten wachten tot begin april/half april voor ze ze weer hebben

Ik had ze ook 2 weken geleden besteld, na 5 dagen kreeg ik het leuke bericht dat ze op het moment niet in mijn maat te verkrijgen waren. Geld zou terug gestort worden wat na 1 extra e-mail gelukt is.
Ik hoop voor je dat ze jou maat wel nog hebben anders zou je moeten wachten tot begin april/half april voor ze ze weer hebben

Oh :o

Welke maat had je besteld?

Ik heb maat 43 1/3 besteld.

Wel balen man. En dan is het straks nog maar de vraag of je die maat ook echt past.

Ik heb adidas tennisschoenen en casual schoenen in dezelfde maat. Op veel sites zeggen ze dat je als je die past ook de power perfects past. Ik ga er maar vanuit dat dit zo is

Ik heb adidas tennisschoenen en casual schoenen in dezelfde maat. Op veel sites zeggen ze dat je als je die past ook de power perfects past. Ik ga er maar vanuit dat dit zo is

ik zou wel een halve maat kleiner dan tennisschoenen nemen als je daarin hebt getennist.
Tennisschoenen horen je voeten een beetje in te kunnen bewegen, maar gewichthefschoenen niet echt.

Terug
Naar boven