MuscleMeat

Voor mensen die na hun ontbijt trainen: hoe ziet jullie ontbijt eruit?

100 gram havermout met blauwe bessen, aardbeien en cocosnoot-olie (extra vierge, meteen lekkere smaak, en de MCT's kan je heel snel in energie omzetten)
+2 gebakken eieren

OF

Pancakes gemaakt van:
50gr havermout
2 bananen
2 eieren
25g whey
25g cream cheese

OF

Smoothie van
sinaasappel
eiwitten (uit zo'n fles)
Rauwe spinazie
Honing
Havermout (van dat poeder, ultra fine oats)

Das ongeveer 45 minuten voor het trainen. 10 minuten ervoor ook nog zelfgemaakte pre-workout en tijdens een intra-

Oh en een steak&eggs breakfast met witte bonen in tomatensaus is ook wel fijn zo op zijn tijd. Een plak grote toast of wat fruit erbij en je zit ook goed qua macro's.

ik zou voor snel verterend voedsel gaan als je erna gaat trainen , smoothies, shakes,

voor en na mijn workout altijd shakes en smoothies

(Carb backloading)
AM excellerator shake
- koffie
- theelepel kokosolie
- isolaat 10 gr
- kaneel 2 gr

En 15 min van te voren 400 mg caffeine

Geef mij maar vast voedsel zelfs voor de training dan die smoothie bucht :)

Ik eet 6 keer per dag vast voedsel,dan kan ik dus niet trainen want het duurt allemaal effe voor het verteerd is.

smoothie is gemaakt van vast voedsel e je mixt het gewoon dan word het makkelijker verteerd

smoothie is gemaakt van vast voedsel e je mixt het gewoon dan word het makkelijker verteerd

En is dat verteren van vast voedsel dan zo een probleem? Als ik deftig gegeten heb voor een training (niet overeaten dat ge het bijna moet uitkotsen) dan kan ik beter trainen dan op dezelfde hoeveelheid vloeibare kcals .

Smoothies zijn voor vrouwen die sapkuurtjes volgen om te detoxe

Terug
Naar boven